Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Focus Mk1. Dvi seno Mondeo didžiausios silpnybės – ne itin erdvios galinės sėdimos vietos ir nekonkurencingos dyzelinės versijos atkreipė dėmesį, todėl šis modelis gavo ilgesnį tarpuratį ir naują Duratorq dyzelinį variklį. Važiuoklė ir stabdžiai buvo paimti iš senesniojo modelio. Ford atkreipė didelį dėmesį į interjerą, kuris prarado savo apvalainas formas ir tapo vokiškai racionalesnis, tobulesnis ir kas labai svarbu aukštesnės kokybės. Ford tvirtino, kad tai itin saugus automobilis, tačiau Mk3 EuroNCAP išbandymuose gavo prastesnį 4 žvaigždučių įvertinimą nei dauguma pagrindinių konkurentų tokių kaip Vectra, C5, Avensis ar Laguna. Visgi Mondeo buvo labai populiarus, o Britanijoje tai buvo populiariausias modelis savo klasėje.
Naujasis Mondeo tapo didesnis nei jo pirmtakas. Nors Ford šiam modeliui netaikė savo naujos dizaino krypties (Mondeo turėjo išlaikyti šiek tiek solidesnį dizainą), visgi jis turi kai kurias detales panašias į SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ignas Selvestravicius
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Ignas Selvestravicius | 2016-11-28 |
Ford Mondeo MK3 2l TDDI 85kW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, pigus ir paprastas važiuoklės tvarkymas, ekonomiškas, cinkuotas kėbulas
Asmeniškai nepastebėjau
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,7
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,7
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Žinant lietuvius, tai turėtų būti tautovežis, todėl labai keista, kad nėra populairus automobilis tarp lietuvių. Labai komfortiška mašina, tiek kelyje, tiek mieste. Kadangi mašina turi tarnauti žmogui, o ne žmogus mašinai, tai važiuoju ir netausoju todėl pastebėjau, kad Mondeo gan manevringas automobilis, staigiai laužiant posūkius nemėto po kelią. Dar smagus dalykas tai "pavarų metymas". Pavaras galima greitai ir be vargo perjunginėti ir niekur nestringa. Visa konsolė patogiai išdėstyta, prisėdus pirmą kartą nereikia ieškoti kur garsą reguliuoti ar kur atsukti šildymą į kojas (kas būna kituose automobiliuose). Vietos gana tiek priekyje tiek gale, o kas keisčiausia, kaip pas sedana labai talpi bagažinė. Kėbulai yra cinkuoti, todėl problemų su rūdimis tikriausiai neteks turėti, arba labai minimaliai. |
Variklis |
Variklyje yra ne diržas, o grandinė, kas didelis labai privalumas, nes nereikia galvoti apie diržo nusidėvėjimą. TDDI sudėti emchaniniai purkštukai, ką liaudis labai vertina, nes retas kas girdi apie jų gedimus, o jei ir sugenda, tai pakeitimas yra kurkas pigesnis negu TDCI variklių. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Labai lengvai tvarkosi važiuoklė, pats gali pasitvarkyt prie daugiabučio namo (kaip kad pats padariau), ir laužynuose detalių pilna už prieinamą kainą. Pačiam teko pasikeisti galinius guolius (keičiau su visa stebule) ir galinius stabdžius. Už visas detales laužynui sumokėjau 160e, dvi stebulės ir du stabdžiai, viskas po 40 kainavo, nors buvau radęs ir pigesnių variantų po 20e ar 30e, tik kad po vieną vienetą. |
Patarimai perkančiajam |
Atkreipti dėmesį į sankabos pėdalo veikimą. Būna, kad pėdalas nebegrįžta į vietą, nes sankabos pompa (tikriausiai) blogai funkcionuoja, būna apvarvėję skysčiai apie pėdalą. Dažniausios problemos tai sankaba ir smagratis, išminamasis guolis, ką reiktų būtinai pasižiūrėti prieš perkant. Jei pasitaikys variantas sutvarkytas, tai galima be baimės imti mašiną, nes niekas nekainuos daugiau taip brangiai tvarkyti. Dar galima tikrinti tepalų dangtelį, ar yra "varškės". Jei yra, tai parodytų, jog valgo antifrizą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Ford Mondeo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis