Markės
607 iš 1912
Ford Mustang, (S550) 2014 - 2023
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Neitin brangus
  • Įspūdingas dizainas
  • 2.0 litrų variklis
TRŪKUMAI
  • Prastas saugumas
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Pigios medžiagos interjere
Pasirodęs naujas jau šeštos kartos Ford Mustang buvo sukurtas kaip globalus modelis mėginsiantis užkariauti ne tik Šiaurės Amerikos rinkas, bet ir kitas, ypač Europos rinkas. Pirmą kartą visos Mustang versijos turi nepriklausomą galinę pakabą, kuri turėtų pagerinti iki tol buvusias tikrai neįspūdingas automobilio valdymo sąvybes. Taip pat pirkėjai galės pasirinkti versiją su nedideliu 2,3 litro keturių cilindrų EcoBoost varikliu su turbina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Keletas įdomių Ford Mustang versijų:



Shelby GT350


Bullitt Mustang


Shelby GT500


F-35 Lightning II

2016-08-30

Ekonomija su „Ford Mustang“

Ekonomija su „Ford Mustang“
„Ford Mustang“ ir „ekonomija“ turi bendro maždaug tiek pat, kiek „medis“ ir „dramblys“? Šiam 4,8 metrų ilgio kupė ekologijos geno nepridėjo ir keturių cilindrų „Ecoboost“ 2,3 l darbinio tūrio variklis, montuojamas į naujausios kartos Europoje parduodamą „Mustang“. Tačiau „Auto Bild Lietuva“ žurnalistai nusprendė kitaip.

Du vairuotojai, Vitoldas Milius ir Aidas Bubinas, sėdo į galingiausią Europoje parduodamą „Ford Mustang“, turintį 5,0 l darbinio tūrio, 421 AG išvystantį variklį ir automatinę pavarų dėžę. Jų tikslas – per kelias valandas laikinoje Palangos lenktynių trasoje (naktį prieš „ENEOS 1006 km“ lenktynes) važinėti galinguoju „Ford“ ir pasiekti kiek įmanoma mažesnes degalų sąnaudas. Palangos aplinkkelyje sudėliotoje trasoje važiavimo sąlygos primena miestą: yra nuokalnių, įkalnių, kelios vietos, kur reikia smarkiai sulėtėti.


Vairuotojai taip pat patyrę, tai – ne pirmas ištvermės reikalaujantis jų išbandymas. Tiek A. Bubinas, tiek V. Milius yra vairuodami vieni, be ilgesnių pertraukų poilsiui, nuvažiavę iš šiauriausio Europos taško į piečiausią (Nordkapas Norvegijoje ir Tarifa Ispanijoje), įveikę 20 tūkst. kilometrų keliones Rusijoje ir daug kitų. Tiesa, V. Milius paprastai renkasi automobilį, tuo tarpu A. Bubinas ištvermės reikalaujančias keliones dažniausiai įveikia motociklu.

Tokio „Mustang“ kaina yra apie 42 tūkst. eurų, o gamintojo deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos – 12 l/100 km. Tai yra turbūt pats blogiausias pasirinkimas ekonomiško vairavimo testui, tačiau „Auto Bild“ įrodė, jog pagerinti gamintojo deklaruojamas sąnaudas įmanoma.

Beje, 2016-aisiais debiutavęs „Mustang“ yra pirmasis, kuris parduodamas Europos „Ford“ atstovybėse ir pritaikytas Senojo žemyno eismui.

Startavęs lygiai vidurnaktį, „Ford Mustang“ važiavo beveik 9 valandas. Vairuotojai gana greitai išsiaiškino, jog ekonomiškiausiai automobilis važiuoja palaikant 63 km/val. vidutinį greitį: judant tokiu tempu nereikia smarkiai stabdyti prieš stačius posūkius, o sparčiai bėgėtis trumpose tiesiosiose nėra tikslo.


Rezultatas – 432 kilometrai įveikti su kiek daugiau nei 30 litrų benzino. Vidurkis – 8,88 l/100 km, t.y. gamintojo deklaruojamos sąnaudos sumažintos trečdaliu. 

Jautrių pėdų savininkai pasakojo, jog „Mustang“ borto kompiuteris didžiausią apetitą rodė kylant į kalną – čia momentinės degalų sąnaudos perkopdavo 30 l/100 km kartelę.

Tad kaip pavyko pasiekti tokias nedideles sąnaudas? Atsakymas – laikantis visų ekonomiško vairavimo principų. Kuo mažiau stabdyti, kuo tolygiau akceleruoti ir maksimaliai išnaudoti automobilio inerciją. 

Tie patys principai veikia ne tik uždaroje lenktynių trasoje, bet ir realiame gyvenime – pavyzdžiui, vien stebint priekyje stovinčius šviesoforus galima sutaupyti nemažai degalų. Juk jeigu už 100 metrų šviečia raudona, kam spausti akseleratorių? 
 


Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt