Markės
609 iš 1918
Ford Mustang, (S550) 2014 - 2023
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Neitin brangus
  • Įspūdingas dizainas
  • 2.0 litrų variklis
TRŪKUMAI
  • Prastas saugumas
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Pigios medžiagos interjere
Pasirodęs naujas jau šeštos kartos Ford Mustang buvo sukurtas kaip globalus modelis mėginsiantis užkariauti ne tik Šiaurės Amerikos rinkas, bet ir kitas, ypač Europos rinkas. Pirmą kartą visos Mustang versijos turi nepriklausomą galinę pakabą, kuri turėtų pagerinti iki tol buvusias tikrai neįspūdingas automobilio valdymo sąvybes. Taip pat pirkėjai galės pasirinkti versiją su nedideliu 2,3 litro keturių cilindrų EcoBoost varikliu su turbina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Keletas įdomių Ford Mustang versijų:



Shelby GT350


Bullitt Mustang


Shelby GT500


F-35 Lightning II

2017-02-06 technologijos.lt

Kaip važiuotų ir kiek kainuotų mūsų automobiliai, jei jie būtų tobulėję kaip kompiuteriai?

Kaip važiuotų ir kiek kainuotų mūsų automobiliai, jei jie būtų tobulėję kaip kompiuteriai?
Kompiuterių tobulėjimą spėjome patirti visi. Kiekvienas naujas mūsų įsigytas įrenginys šviesmečiais lenkia senąjį savo parametrais, o kaina lieka ta pati arba mažėja. Tuo tarpu nauji automobiliai nuolat brangsta, o ir greitėja ne taip jau greitai. Tai kas būtų nutikę, jei, tarkim, „Ford Mustang“ būtų tobulėjęs tuo pačiu tempu kaip ir „Apple“ staliniai kompiuteriai?
 
Be jokios abejonės, „Ford Mustang“ per 35 metus stipriai patobulėjo. O gal ne? 
 
Iš pat pradžių būtina pasakyti, kad šis palyginimas nėra nei tikslus, nei teisingas. Kompiuteriams ir transporto priemonėms yra taikomi skirtingi reikalavimai, gamykloms reikalinga kitokia įranga, o kompiuterius ir automobilius veikia ir skirtingi veiksniai. Kompiuterių kūrėjams nereikėjo galvoti apie visuotinius saugumo reikalavimus, aerodinamiką, aplinkosaugą. Visgi, toks palyginimas vis tiek įdomus. Jis, mažų mažiausiai, parodo, kaip greitai tobulėjo kompiuteriai.
 
Gerai žinomas automobilių kultūros puslapis jalopnik.com nusprendė pažiūrėti, kaip per 35 metus patobulėjo „Apple“ staliniai kompiuteriai ir „Ford Mustang“ sportinis automobilis su keturių cilindrų varikliu. 1982 metais „Apple“ stalinis kompiuteris pasižymėjo maždaug tokiais duomenimis: 48 kb RAM, 1 MHz procesoriumi ir 140 kb kietąjame diske. Dabar šie skaičiai atrodo juokingai, nes 2017-ųjų „Apple iMAC 21,5"“ turi 8 GB RAM, 1,6 GHz procesorių ir gali sutalpinti net vieną terabaitą duomenų. Skirtumas neįtikėtinas, ypač turint omenyje, kad naujasis kompiuteris yra net 3,9 kartų pigesnis.
 
Tuo tarpu pagrindiniai 1982-ųjų „Ford Mustang“ duomenys atrodo taip: kuro sąnaudos - 12,8 l/100 km, įsibėgėjimas iki 60 mylių per valandą (96,6 km/h) - 16,2 s. Neatrodo įspūdingai dėl to, kad keturių cilindrų variklis išvystė tik 88 arklio galias. Tuo tarpu naujasis „Ford Mustang“ modelis turi žymiai daugiau galios (310 AG) ir iki 60 mylių per valandą įsibėgėja greičiau - per vos 5,5 s. Tačiau sunaudoja daugiau kuro (14,1 l/100 km) ir kainuoja pusantro karto brangiau. Taigi, akivaizdu, kad automobilių pasaulis vystėsi ne taip greitai, kaip kompiuteriai. Bet kiek kainuotų naujasis „Ford Mustang“, jei automobilių pasaulį veiktų tie patys dėsniai kaip ir kompiuterius?
 
Jalopnik.com palygino kompiuterio RAM su automobilio kuro sąnaudomi, procesoriaus dažnį su automobilio įsibėgėjimu iki 60 mylių per valandą ir kompiuterio atmintį su automobilio variklio galia.
 
Štai taip atrodytų „Ford Mustang“ specifikacijos:
 
  • Įsibėgėjimas iki 60 mylių per valandą - 0,0034 s.
  • Galia - 660764192 AG
  • Kuro sąnaudos - tokios mažos, kad beveik neįmanoma išmatuoti - 0,077 l/100 000 km nuvažiuoti
  • Kaina - vos 4 140, 8 eurai.
O kas būtų nutikę, jei automobilių pasaulio greičiais būtų vystęsi kompiuteriai? Štai kaip atrodytų „Apple iMAC 21,5"“ specifikacijos:
  • RAM - 43,2 kilobaitai,
  • Procesorius - 2,9 MHz,
  • Atmintis - 490 kilobaitai,
  • Kaina - 6 046,8 eurai.
Ką reiškia toks palyginimas? Ogi visiškai nieko. Taip nenutiko, nes negalėjo nutikti. Automobilių pramonė susiduria su visiškai kitokiais veiksniais, kurie didina kainą. Ir, aišku, galia, kuro sąnaudos, greitis negali gerėti iki begalybės. Tačiau, net jei automobilių gamintojai šio paraginimo neišgirs, vis tiek įdomu, kad yra žmonių, kurie tokius palyginimus kuria, net jei jie visai nerimti.


technologijos.lt
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt