Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mazda MX-6 automobilis. Galingesnė Probe GT versija turėjo 2.5 L V6 variklį, 4 ratų diskinius stabdžius, priešrūkinius žibintus ir oda apvilktą vairaratį. Abu gaminti varikliai turėjo dvigubą paskirstymo velenų valdymo mechanizmą (DOHC) ir buvo derinami su 5 pavarų mechanine arba 4 pavarų automatine greičių dėže. Iš pradžių buvo planuojama gaminti ir 3 kartos Probe ant Mondeo važiuoklės, tačiau buvo pasirinktas pavadinimas "Cougar" ir gaminamas kartu su Mercury Cougar modeliu. Probe GT žurnalo „Car and Driver“ buvo išrinktas 1993 metų automobiliu.
Antros kartos Ford Probe taip pat buvo gaminamas ant Mazda GE platformos kaip ir SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Probe pardavimai niekada nebuvo labai geri - 1996 metais buvo parduota 30,079 vienetų, tuo tarpu jau 1997 metais pardavimai krito iki 16,777 ir tai buvo prasčiausiai parduodamas modelis visoje Ford gamoje 1997 metais, todėl automobilio gamyba buvo nutraukta.
cachius
Lietuva Alytus
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Lietuva Alytus
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: cachius | 2009-02-24 |
Ford Probe 1993 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Galingas, greitas, grazus, Labai gera vaziuokle, stabilia laikosi ant kelio.
Daug problemu su varikliu ir elektra, brangios dalys
|
Bendras automobilio aprašas |
Turiu Probe 1993 metu 2,5l (120 kw) Labai smagus automobilis ir pakankamai galingas. Valdymas nepriekaistingas. Nors ir daug kas peikia si auto, bet man jis labai patinka. Salonas labai patinka tik gal galetu medziagos but truputi gersnes kokybes. Pakaba ypatingai gera. Gerai stovi ant kelio, per 3 metus dar nei karto netaises nieko, bet daug problemu su elektirne dalim ir varikliu. |
Variklis |
variklis tikrai galingas sukimosi momentas pakankamai didelis tikrai uztenka galios siam automobiliui, bet nera patvarus. Daznai genda. As jau visa apacia tvarkiau, nes buvo issiklibine indeklai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
mieste 100 km sunaudoja apie 10-12 l o uzmiesti geru keliu galima susisukt ir su 8 l/100km. Pakabos dar neremontaves todel negaliu pasakyt kiek kas kainuoja, bet uz tai zinau kad variklio remontas tikrai brangus. Elektros detales taip pat labai brangios, o kebulo dalys ypatingai brangios. |
Patarimai perkančiajam |
Automobilis tikrai neblogas, Zinau tokiu kurie jau labai senei vazineja su probe ir dar nei karto nieko netaise. taigi, labai reikia ziuret ka perki |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Ford Probe TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis