Markės
613 iš 1918
Ford Probe, 1992 - 1998
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.91% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 16
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Ford Probe taip pat buvo gaminamas ant Mazda GE platformos kaip ir Mazda MX-6 automobilis. Galingesnė Probe GT versija turėjo 2.5 L V6 variklį, 4 ratų diskinius stabdžius, priešrūkinius žibintus ir oda apvilktą vairaratį. Abu gaminti varikliai turėjo dvigubą paskirstymo velenų valdymo mechanizmą (DOHC) ir buvo derinami su 5 pavarų mechanine arba 4 pavarų automatine greičių dėže. Iš pradžių buvo planuojama gaminti ir 3 kartos Probe ant Mondeo važiuoklės, tačiau buvo pasirinktas pavadinimas "Cougar" ir gaminamas kartu su Mercury Cougar modeliu. Probe GT žurnalo „Car and Driver“ buvo išrinktas 1993 metų automobiliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Probe pardavimai niekada nebuvo labai geri - 1996 metais buvo parduota 30,079 vienetų, tuo tarpu jau 1997 metais pardavimai krito iki 16,777 ir tai buvo prasčiausiai parduodamas modelis visoje Ford gamoje 1997 metais, todėl automobilio gamyba buvo nutraukta.
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 856 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo galerijąPeržiūrėti lankytojo mėgiamiausius automobilius
Patalpino: Nerijus P | 2009-02-26
Labai patogus, bet nesportiskas ale sportinis automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Grazus automobilis, isskirtinis dizainas, palyginti patogus ir komfortiskas. Malonus interjeras, daug visokios irangos, didziule bagazine. Nera problemu lenkiant :)
Nuolatines problemos su varikliu, siet tiek silpnokas pagal litraza. Bendrai – tai toks problematiskas automobilis. Nelabai puikiai valdomas.
Bendras automobilio aprašas
Tai idomus automobilis. Is vienos puses geras, is kitos labai prastas. Na gerosios puses yra sios : kaip nekeista tai patogus automobilis, jo pakaba ganetinai minksta, gal net komfortiskesne nei kokios nors audi 80. Automobilis sudaro amerikietisko stiliaus kupe, toks jis ir yra. Viduje viskas yra komfortiska, nors pas mane ne ode, taciau yra kondicionierius, el., langai ir pan. Probe paprastai turi daug elektros ir irangos. 2.5 V6 variklis – turi gera sukimo momenta, trauka jo tikrai nebloga. Taciau ne tokia kokios galima tiketis is 2.5 variklio. Pvz. BMW 325 vaziuoja kur gas geriau. Na bet kruizint su Probe yra malonu. Viduje – panele man isties patinka, atrodo gan idomiai ir kokybiskai. Net gale sedintiems palikta vietos skirtingai nei japoniskuose kupe. Geriausias bajeris yra bagazine. Kadangi Probe yra hecbekas, tai atsidaro dideles durys ir cia galima daug ka sutalpinti. Netgi pavesti didelius krovinius – kaip kai kuriuos saldytuvus :) Bagazine tikrai ne pagal automobili – labai didelis. Dabar trukumai – kaip sakiau variklis yra silpnokas, be to su varikliu yra nuolat visokiu bedu. Tai neveikia kaip turi buti, o kas blogiausia nuolat turejau bedu su paskirstytojais. O taiu labai brangi detale – siai bedai jau esu isleides ne viens tukstanti litu. Kitas blogumas – elektriniai prietaisai, kurie megsta pastreikuoti. Toliau turejau bedu su lempu mechanizmu. Be to automobilis vaziuoja kiek per minkstai, na nesportiskai. Susidaro sunkaus automobilio ispudis, nors jis tikrai nera sunkus – sveria apie 1280 kg.
Variklis
Variklis kaip minejau yra silpnoji sio automobilio puse. Nera toks galingas kaip noretusi, be to nuolat su juo yra problemu. Tiesa reikia pamineti, kad jis yra gan ekonomiskas – nespaudziant labai ima apie 10 litru/100km. Tai nauaneblogas rezultatas 2.5 varikliui. Na bet tai kogero geresnis pasirinkimas nei kitas variklis – 2 litru. Jis nors ir neturi tiek problemu, taciau yra labai silpnas. Tokiam automobiliui tikrai per silpnas.
Patarimai perkančiajam
Perkant su 2.5 varikliu svarbiausia patikrinti varikli. Paziureti kaip jis veikia, ar tolygiai, ar negesta. Butinai pasiziureti kompresija. Nes tai silpnoji automobilio dalis. Pasiziureti kaip veikia visa elektros dalis – tai taip pat silpnybe. Siaip automobilis nelabai rudija, taigi kebulas nera problema.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt