Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Opel Omega, Honda Legend, Rover 800, Citroen XM ir kiti. Tiesa, vėliau kai kurie iš šių modelių susilaukė pamainų, tačiau Ford kompanija Europoje taip ir nepristatė modelio, kuris būtų orientuotas į premium segmentą.
Antros kartos Ford Scorpio buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir jo pirmtakas ir su tais pačiais varikliais. Daugiau nebebuvo gaminama versija su hečbeko kėbulu. Naujas modelis turėjo nemažai patobulinimų pakaboje, bei valdymo srityje, taip pat visiškai naują išorės ir vidaus dizainą. Būtent dėl dizaino šis automobilis yra labiausiai žinomas. Tuo metu Scorpio buvo itin radikalus ir sunkiai suprantamas. Apvalios, pūstos formos buvo itin madingos, tačiau Ford dizaineriai akivaizdžiai perlenkė lazdą – priekiniai beveik apvalūs žibintai visiškai nederėjo su pailgais per visą plotį einančiais galiniais žibintais įtaisytais iškarto virš galinio bamperio. Automobilio priekis ir galas vizualiai atrodė per sunkūs ir visiškai neaišku ko buvo siekta – ar didelių gabaritų prestižinio automobilio, ar švelnių formų šeimyninio automobilio įvaizdžio. Ford taip niekada ir nepaviešino šio automobilio dizainerio vardo, be to buvo teigiama, kad Scorpio pardavimai viršijo lūkesčius. Kaip ten bebūtų, automobilis kultiniu netapo, o tai, kad po 4 metų jo gamyba buvo nutraukta tik patvirtina jog automobilis nebuvo vykęs. Kita vertus, 1998 metais buvo jaučiamos naujos automobilių poreikių tendencijos – pirkėjai ėmė vis daugiau dėmesio kreipti į vienatūrius ir vis mažiau į prestižinės klasės atstovus. Tai buvo tie laikai kai nuo konvejerio nuriedėjo ir nebuvo pakeisti tokie modeliai kaip SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Raimundas | 2012-03-08 |
Komfortiskas automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Saugus, komfortiskas, didelis, talpus, nuostabus automobilis ir privalumu nemazai
95m laidos automobiliu varyklio laidynas, kelis kart per 4 ekspluatacijos metus teko keisti babinas
|
Bendras automobilio aprašas |
Tai puikus automobilis, ypac keliaujantiems didesniais atstumai, daug vietos tiek salono priekyje tiek ir keleoviams ant galines sedines, uz jo vairo jautiesi saugiai, patogiai, solidziai, automobilio komplektacija turtinga: abs, tcs, sildomi priekiniai ir galiniai langai, elktra valdomi langai, atsidarius duris issijungia apsvietimas, kad matytum kur islipdamas kojas statai, sildomos sedines, dvieju zonu klima, partktronikas, .... |
Variklis |
2L doch 100kw |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
I mano ramkas pateko 95m laidos automobiliukas, jei kas sumanys pirkti butent 95m scorpio, atidziai apiurekite varyklio laidyna, pas mane jis buvo sutriuses ir uzsitrumpines, laimei apsiejau tik laifyno ir varyklio kompo pakeitimu :) |
Patarimai perkančiajam |
patikrinkit pirkdami varyklio laidyno stovi, ypac pagamintu 95m. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Ford Scorpio TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis