Markės
639 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Naujasis Ford Transit tapo kaip niekad artimas lengvajam automobiliui kartu kaip niekad praktiškas. Tai itin svarbus modelis kompanijai, kurio svarba kogero yra net didesnė nei greitai pasirodysiančių Mondeo ir Fiesta modelių. Automobilio dizainas tikrai nėra esminis dalykas, daug svarbiau kabinos patogumas. Už vairo vairuotojas gali lengvai pasijusti kaip sėdėdamas už Ford Focus vairo – gražus dizainas, logiškas prietaisų išdėstymas, neprasta medžiagų kokybė, puikiai subalansuotas vairo mechanizmas, be to kabina pasižymi tyla. Tik keletą dalykų galima būtų paminėti kaip trūkumą – tai prastoka apžvalga dėl statramsčių ir kiek nepatogi pedalų pozicija. Maksimali erdvė bagažo skyriuje yra 5520 litrai, kas yra 330 litrais daugiau nei senajame SWB Transit. Transit varikliai yra naujausi 2,2 darbinio tūrio TDCi dyzeliniai agregatai su 100, 125 ir 155 AG galia. Automobilių degalų sąnaudos su šiais varikliais yra vienos mažiausių klasėje ~ 6,5 l/100 km ir 178g/km CO2 emisija. Taigi, Transit nubrėžia naujus standartus komercinių automobilių klasėje, tačiau kartu tai daro automobilį brangesniu nei daugelis konkurentų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2013-12-20

Naujasis „Ford Transit“ diktuoja žaidimo taisykles savo klasėje

Naujasis „Ford Transit“ diktuoja žaidimo taisykles savo klasėje
Naujasis modelis yra „Ford“ legendinės komercinių automobilių šeimos, kurios visi nariai bus atnaujinami per 24 mėnesius, narys. Anksčiau jau pasirodė Pasaulio komercinio automobilio titulus IVOTY‘2013 ir IVOTY‘2014 laimėję „Ford Transit Custom“ ir „Ford Transit Connect“, o naujojo kompaktinio „Ford Transit Courier“ pasirodant laukiama 2014 metais. Kitaip tariant, „Transit“ tampa atskira „Ford“ automobilių šeima.

„Mūsų komercinis flagmanas „Transit“ ir vėl nustato žaidimo taisykles savo klasėje: mažesnės eksploatacijos sąnaudos, įspūdinga krova ir naujausios technologijos – viskas viename. Dar reikia pridėti didžiulį modifikacijų pasirinkimą ir legendinį „Transit“ patvarumą“, – sakė „Ford of Europe“ komercinių automobilių linijos direktorius Paulas Randle.

Naujasis „Transit“ sukurtas naudojant globalią platformą, kuri pakeis ankstesnę ir sunkesnę „Transit“ naudotą platformą. Beje, šiemet „Ford“ paskelbė pagaminusi 7 milijonus „Transit“ nuo šio modelio debiuto 1965 metais.

„Transit ECOnetic“ modifikacijos išsiskirs itin maža anglies dvideginio emisija (nuo 169 gramų 100 km) ir vos 6,4 litro 100 kilometrų kelio siekiančiomis degalų sąnaudomis. Palyginti su panašiomis dabartinės kartos „Transit ECOnetic“ modifikacijomis, degalų sąnaudos sumažėjo dar maždaug 6 proc.

Iš viso „ECOnetic“ gamą sudarys 6 modifikacijos, kurių bendroji masė neviršys 3,5 tonos. Standartiniai modeliai bus komplektuojami 2,2 litro darbinio tūrio „Duratorq“ dyzeliais, kurių galia sieks 100, 125 arba 155 AG, ar 125 arba 155 AG HDT6 serijos benzininiais varikliais, kurių tarša atitinka Euro 6 reikalavimus.

Naujasis „Transit“ bus varomas priekiniais, galiniais arba visais 4 ratais, jo techninio aptarnavimo periodiškumas sieks 2 metus arba 50 tūkst. kilometrų, o 150 tūkst. kilometrų ribos techninio aptarnavimo laikas sutrumpėjo nuo 5,4 iki 4,2 valandos. Gerokai sutrumpėjo ir nenumatytojo remonto laikas – pavyzdžiui, galinio rato stabdžių disko remontas dabar truks vos 1,3 valandos. 

Itin tvirta kėbulo konstrukcija, kurioje naudojami specialaus lydinio plienas, leidžia prognozuoti ilgą gyvavimo ir darbo laiką, o kėbulo garantija kiauryminiam rūdijimui siekia 12 metų.

Tikrinant „Transit“ patvarumą buvo pravažiuota 11 milijonų kilometrų – 275 kartus aplink Žemės rutulį. Maždaug pusę milijono kilometrų nuvažiavo realūs „Transit“ vartotojai-savanoriai. Pirmą kartą bandymuose buvo atliekami ir smūgių bandymai – pavyzdžiui, trenkiamasi į 15 centimetrų aukščio šaligatvio kraštą važiuojant 60 km/h greičiu.

Naujojo „Transit“ krovos geba padidėjo maždaug 11 proc. Standartiniame automobilio krovinių skyriuje lengvai tilps standartinio ilgio vamzdžiai, padėklai, statybinės plokštės. Šoninės slankiosios durys atveria net 1,3 metro pločio angą, patogiai pakrauti ir iškrauti naudojant savaeigį pakrovėją.  

L2 tipo krovinių skyriaus tūris padidėjo nuo 10,3 iki 11,2 kvadratinio metro, taigi, jame galima vežti keturis standartinius Euro padėklus. „Jumbo“ tipo kėbulas leidžia pakrauti net 15,1 kvadratinio metro tūrio erdvę.

„Transit“ krovinių skyrius gali būti trijų skirtingų ilgių ir dviejų aukščių, o jo maksimali keliamoji galia siekia 4,7 tonos. Kėbule taip pat integruotas galinis pakrovimo laiptas, lengvai valomos grindys, plastikinė sienų apsauga, standartiniai krovinio tvirtinimo taškai, LED apšvietimas. Modifikacija 350HD leidžia tempti iki 3,5 tonos svorio priekabą. 

Taip pat esama modifikacijų su dviguba keleivių kabina, variantai su sustiprinta važiuokle, „SuperJumbo“ kėbulas, kuriame galima gabenti 5 m ilgio krovinius, keleiviams vežti skirta 18 vietų versija. Visa puokštė modifikacijų išsiskleis iki kitų metų pabaigos. 

Vairuotojo ir keleivių komfortą naujasis „Transit“ užtikrins didesne salono erdve, geresniu matomumu bei patogesniais krėslais. Vairuotoją pradžiugins reguliuojamo kampo ir aukščio vairo kolonėlė.

Salone į akis krenta naujas modernus prietaisų skydelis, daugybė daiktadėžių, viršutinė lentyna ir skrynia po dviguba keleivių sėdyne.

Montuojamos jėgainės užtikrina automobiliui dinamiškumą ir tikslų valdymą, primenantį įprastą lengvąjį automobilį. Pagerėjo akustinis ir važiuoklės komfortas. „Transit“ taip pat bus montuojama „Ford“ balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC, pagalbos kelyje sistema „Emergency Assistance“, adaptyvioji automatinė važiavimo režimo palaikymo sistema, kelio žymėjimo perspėjimo sistema, galinio vaizdo kamera, oro slėgio padangose stebėjimo sistema. Taip pat čia bus montuojama naujausios kartos elektroninė stabilumo kontrolės sistema su posūkių kontrolės moduliu – elektroninės smegenys automatiškai pristabdo automobilį, jei vairuotojas pernelyg greitai įvažiuoja į staigų posūkį.


Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt