Markės
654 iš 1911
Honda Accord, (CG/CH) 1998 - 2002
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.26% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 14
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Europos rinkai skirtas Accord yra gerokai trumpesnis negu JDM ir JAV modeliai. Jis buvo gaminamas tik sedano ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilio interjeras patogus, erdvus ir kokybiškas, varikliai kaip ir įprasta yra patikimi ir dinamiški. Nors dizainas nėra stiprioji šio automobilio pusė, Accord gali pasigirti kitomis savybėmis - jis yra talpus, erdvus, patikimas ir tiesiog malonus kasdieninis automobilis. Vienas iš lyderių savo klasėje - toks kokio ir tikimės iš Honda.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais įvairių serijų žiediniais automobiliais:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 14
2019-08-01
Accord 1.8i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, VTEC, gera bazinė komplektacija.
Rūdys, "pensininko" automobilio išvaizda tiek viduj, tiek išorėje.
Turiu šį automobilį jau du metus. Pirkau parvarytą iš Vokietijos už 800eur. Perkant buvo du minusai: 1. Nebuvo stabdžių - stabdžių šlangelių tarpinės buvo surūdijusios ir nebelaikė skysčio. 2. Variklio tepalo lygio matuoklė, iš vis nerodė tepalo - visas buvo "suvalgytas". Stabdžius susitvarkiau, einant pirmą tech. apžiūrą dar prisikabino prie dūmingumo - buvo kiauras išmetimo bakelis. Jį pakeitus, technikinė praėjo, tad praktiškai be trūkumų. Mašinos kaina, po visų paruošimų eksplotacijai Lietuvoje, "atsistojo" 1200eur. Netikrinau ar automobilio rida yra tikra, bet perkant buvo 230k km, dabar 241k km. Per ši laiką į automobilį buvo investuota apie 600eur. Buvo tvarkytas starteris už 100eur, nes prie žemesnės, nei -10 laipsnių temperatūros nesikurdavo. Keisti galiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis - 50eur. Tvarkyti borto kompiuterio laidai, nes nei iš šio, nei iš to, užgesdavo bevažiuojant. Keistas lembda zondas - 40eur. Važiuoklėje dar buvo keista stabilizatoriaus traukė - 50eur. Ir prieš pora mėnesių buvo į važiuoklę investuoti 300eur - keisti šarnyrai, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis, generatoriaus dirželis. Taip pat, dar buvo nupirkti lieti ratlankiai už 50eur :) . Vienintelis didelis minusas, kuris dar išliko, tai rūdys. Jos vis plečiasi ir tai darosi pagrindine bėda, kurią sunku išnaikint. Ir dar pavalgo tepalą. Bet apibendrinant, gana geras ir patikimas automobilis už žemą kainą su gera bazine komplektaciją - maniškiame yra cruise control, cd chageris, BOSE aparatūra, klima, visi el. langai. Svarbiausia atkreipt dėmesį į rūdis.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-23
pastebėjimai po 3 metų turėjimo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima, patogi
Transmisija - FWD, open diff ir nėra 6 bėgio
galios per mazai, sanaudos per dideles, dar baisiai nerudyja bet jau matos kad po dar 3 metu bus liudni reikalai, bet už tokia kaina geresnes masinos nerandu, niekas joje neuzknisa, zinai kad reiks sesi numinsi tiek 10km tiek 1000km be jokiu problemu, patogiai, ramiai, islipi labiau pailsejes nei isedai, rekomenduoju nepaigailet euru ant pilnos komplektacijos, ypac odiniu sedyniu, cruiso, klimos kitu pasisakymai: "kazkokia vokiska honda toks jausmas kad sedziu kokioj slyvoj ne civice" - draugelis "tai va koks jausmas su tvarkinga masina vazinet" - kitas draugelis "kodel pas tave rankinis angliskoj pusej" - absoliuciai kiekvienas zmogus ever per 3 metus pralekiau nepilnai 30k km keiciau zvakes, stabiliz. traukes, vairo gumas, vairo gyvatuka teko isoperuot, restauravau gale sarnyra, variklio pagalve, reguliavau voztuvus, pirkau is nippono 1 varzta uz 20 euru, ir pripyliau tepalu bent už 200 eur nes kai dauzau redlainais pro cilindru ziedus degina velnes. Su kitais palyginus eksplotacija pigi. nuvertejimas toks kad pirkau mokejau 2k dabar parduociau uz 1,5k bet neparduosiu
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-24
puikus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas
mazokai vietos gale
pravazinejau as su juo gana ilgai, +- 8 metus, variklis puikus, problemu su juo nebuvo apart to kad kazkoks guoliukas buvo subyrejes, bet tai kainavo nebrangiai. vaziuoti minkstas patogus. vienas dalykas kas jame sugedo tai asutomatinis antenos isikisimas ir susileidimas, ir maciau kad ne pas mane viena, bet apart to, viskas puiku. tiesa buvo sugedusi spynele, nepamenu tiksliai kas, o visa kita laikosi puikia jei masina priziurima pirkit, patvarus automobiliukai
Pilnas atsiliepimas...
laimingashondistas | 2016-02-13
Accord 6gen Pre-Facelift 2.0 VTEC ES komplektacoja
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, Variklis, Patikimumas
FWD, pasigendu 6 pavaros kartais
Vairuoju šį automobilį 8 mėnesius, tad nėra pati pilniausia apžvalga bet pats pirkdamas čia ieškojau informacijos ir pastebėjau kad trūksta pilno objektyvaus (nu gal ir nevisai) aprašymo. Taigi mano modelis pilniausia komplektacija oda, electric everything, GPS (kuris lietuvos žemėlapio nerodo ir niekada nerodys, taip kad jei pardavėjas girsis nesusigundykit papildomai pamokėt), klima, cruise control, Bose aparatūra ir dar daug visokių prabangos prekių. Vienu žodžiu komfortas važiuot nerealus, kita mašina kurioj taip važiavau patogiai tai buvo w211 mersas kainuojantis 6 kartus daugiau, garso izoliacija tokia pat rimta net atsibosta kartais kad gazuoji o vistiek važiuoji tyliai kaip su priusu kokiu :) dvilitris variklis - valit, 5 pavaroj ramiai važiuojant nori fura kokia aplent pvz, jokiu parkiu nei žemint pavaros nei ką tik gazą spustelt lengvai ir nyksta visi galiniam veidrodėlį, vis dėlto jei norit važiuot ilgus atstumus yra toks minusas - pavaros 5 ir gan trumpos, geras dalykas akseleracijai bet važiuojant 100 kmph aukščiausia pavara apsukos 3000rpm, nelabai ekonomiška dėl to, yra įdėtos pas mane dujos tai dėl sanaudu nesijaudinu labai, mieste netaupant gazo, vienas kilometras - 8 euro centai kainuoja pasiskaičiavau. dar pora dalykų kuriu nesu didelis fanas tai FWD ir labai konservatyvus dizainas, bet jau pripratau ir visai patinka, valdosi maloniai, per duobes važiuoja kaip laivas tikiesi kad ir posukiuose bus tas pats but guess again - siaurą statmeną posukį paimt ant 50 no problem net jei ir nesi gonsikas, bet kartais išlenda ir understeer ir torque steer bet hey, ir taip neblogai kai netam ši mašina skirta. išvada malonumas vairuoti flat out per kacergos posukius ir malonumas cruisinti tolimus atstumus sulindus i savo kožinį fotelį, win-win. Praktiškumo požiuriu primena C-klasse mersa ar 3 serijos BMW, bagažinė didelė, bet gale sėdinčiu keleivių saskaita ji didelė, normaliai sureguliavus priekines sėdynes gale sėdintiems tenka labai valdiškas erdvės gabaliukas, tik tik suaugusiam žmogui bet nedaugiau, pločio nei aukščio netruksta. Mašina nekelianti bėdu, patikima, o jei kas ir sugestu panašu kad tvarkyt nebutu bedų, atsidarius kapotą vietos pakankamai, prie visko daugiau mažiau patogu prieit, paprastos detalės apart variklio, F20b6 gan high tech variklis tad į jį lyst jau gal reik daugiau žinių bet viskas aplink jį, ir kiti agregatai važiuoklė, transmisija, t.t. paprasti ir nebrangūs. ai dar vienas užknisantis dalykas ka tik atsiminiau tai ratų skylės 4x114,3 užknisa nes retos baisiai, tad ratų pirkimas pardavimas užsitesia, bet jei nesat tas kuriam reikia išskirtiniu ratų ir pastoviai juos keitinėt tai nebus bėdos. Perkant žiurėt pirmiasia ir svarbiausia reik variklį, dažna liga tepalų deginimas per silpnus stumoklių tepalinius žiedus, patariu vežt pas suprantančius meistrus ir tikrint variklį kiek tai įmanoma neardant, o antras dalykas tai rūdys, taip japanese rust-proofing living up to it's name, tikrai dar likę sveikų. Bendrai tai labai rekomenduoju šitą Hondą. Mėgstamiausias dalykas man šitam automobilį yra F20b6 variklis, jokio kito nei nesirinkčiau, nebent yra galimybė įsigyt Type-R su H22, tokie pusė bėdos variantai 1,6 ir 1,8 benzai, jokiu budu nepirkit dyzelio arba automato, dyzelis iš roverio, o dėžės automatinės not exactly high tech, ir keičiamos dažniau nei kojinės, plius hondos mechaninės dėžės visada labai malonios naudot, atlaiko didžiules apkrovas, patvarios, net autosporte atlsilaiko, taigi, back to the engine F serija, gimininga H serijai kitaip vadinami šiti varikliai "Honda big block", intake air bypass, VTEC visas gėris tik labai gaila kad nėra pagrindinio gėrio - DOHC galvos, labai jos truksta bet life is life :) , pigiau, paprasčiau tuomet inžinieriam pasirodė. Sukasi iki 6500rpm su SOHC galva vistiek, galios pradžioj buvo kostmosiškai daug o dabar jau norisi ir daugiau, 108kw, 185nm (taip ponios ir ponai hondos variklis su torque ir net daugiau nei hp, retas atvejis) Kaip ir Honda mėgsta girtis "Isn't it nice when thing just work" iš techninės pusės nėra jokių bėdų, vis dėlto reik saugotis rudžių, nusipirkau nebuvo nė vienos rudelės o po žiemos jau viena vienintelė vieta ant dugno ir atsirado (itariu todėl kad buvo pabraukta per žemę, kas per velnias sugalvojo gulinčius policininkus daryt iš asfalto ir dar tokio didumo :) ), reik pastebėt situaciją kartas nuo karto ir neužleist tada viskas lengvai pataisoma, na o daugiau dėl nieko nereik sukt galvos. Kėbulo detalės retos ir brangios. surašyti viršuje
Pilnas atsiliepimas...
worthy | 2013-01-11
Honda accord 110kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas variklis
Neekonomiškas, prastai valdomas
Važinėjau apie pora mėnesių. Bėda ta, kad pats automobilis buvo gerokai pavargęs, todėl įspūdį paliko gana prastą. Galios daug, ir jos tikrai pakanka, tačiau už ją reikia brangiai mokėti kaskart sustojus degalinėj. Sakyčiau per brangiai. Automatas veikė prastai, valdomumas nepatiko. Galbūt geros buklės accordas būtų palikęs visai kitą ispūdį, bet kas būtų jeigu būtų.. Galingas, bet neekonomiškas Labai imlus degalams. Neimkit automato. Jei nemokat važiuot su mechanine o esat pakvaišę dėl hondų, imkit tų pačių metų civicą. Kitu atveju belieka kita markė arba naujesnis modelis...
Pilnas atsiliepimas...
kestas | 2012-06-13
Neblogas 1,8 vtec
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiska, minksta, pakankamai galios, patvari
rankinis stabdziu slangeles mazai vietos gale
Automobilis tikrai vertas dėmesio, išvaizda gana moderni, surinkimo kokybė aukšta, salonas nebarška malonu akiai, silpnoka garso aparatura, mazai vietos gale, laaabai minkstai vaziuoja variklis smagus, galbut sanaudos kiek didokos, turejau problemu su v-tec pasiekus tam tikras apsukas variklis lyg vyniu pripiltas barskejo kainos detaliu nera labai aukstos o ir ju keisti daznai nereikia stabdziu slangeles paaziuret, paklausyti variklio darbo prie 2500-5000 apsuku ar nesimala nieks,
Pilnas atsiliepimas...
Rolas | 2011-02-09
Accord 2.3ISE EXECUTIVE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien pliusai (nevargsiu ir jūsų nevarginsiu)
Galinis bakelis - išlindęs; valytuvams - nereguliuojama pauzė
Nuostabus automobilis. Prieš perkant ieškojau Mazda 6, BMW 525, Volvo 80, MB C Class. Pabandžius Hondą - visi "nuėjo" į antrą planą (Mazda 6 - barškalas, pigus plastikas - sorry; BMW 525 - senesnis ir išklišęs - už tuos pačius pinigus; MB C Class - klasiškas auto, bet - perdaug ramus ir perbrangus). Todėl: 2001m Honda Accord 2.3ISE EXECUTIVE , automatas, Vtec, oda, originalūs lieti 205/50R16 - vieni pliusai, nevarginsiu; pravažiavau ~100000, keisti tepalai (5W40 ar 0W30), kaladėlės, stabdžių diskai, galinio stabilizatoriaus trauklės ("kauliukai"). VISKAS. Labai įdomi dėžė - automatas su rankinio valdymo galimybe. Auto režime "Mokinasi" pati - nori raliuot - "užkelia" aps ir perjungia Vtec'o zonoj. Esi ramus - "mėto" ramiai, užkelia iki ~2500 aps/min. domiuosi tokiais dalykais - patinka laabai; rankinis režimas - žiemą įdealus 2,3, 113 KW, 156AG, 206Nm , VTEC - praktiškai tuo viskas ir pasakyta. Pakeičiau diržus; reguliariai keičiu tepalus. VISKAS. Muzika, ne variklis. Jei "draskausi" - apie 0,5/1 l tepalo reikia dapilt iki sekančio keitimo (~15000km). "Nesidraskyt" - nelabai įšeina...Galima ir nedapylinėt - kaip tik užtenka iki apatinės ribos. Taip važiuojant vidurkis ~9,6/10,5l 100km. Girdėjau - "ramūs" telpa į 8,5/9,5 Kaladėlės - ~60 galinės, ~60 priekinės; keičiau diržus - visi, su darbu -450 (normaliam servise, ne "firminiam"); keičiau stabdžių diskus - galiniai ~150, priekiniai ~190, originalūs, japoniški (Nippon parts), keičiau pats. pirkau, kai buvo 23000km, dabar ~130000km. Važiuoja "apvalius" metus, bet kokiu oru. Japonas yra japonas.... Patikrink pagal VIN'ą; atsargiai - second hand būna po .... (vakaruose skraidyt gi galima, tik ne visi moka). Geriau iš vokiečių - jų komplektacija turtingesnė
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2010-06-24
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas,išvaizdos ,kokybės,kainos santykis, puikus automatas,gera surinkimo kokybe
mažokai vietos gale
pries sita modeli galiu nusiimti kepure, vazineju su juo jau 5 metai nuvaziavau nepilnus 80 000 km jokiu bedu rimtu gedimu nebuvo. Per visa laiką pakeičiau tik priekine šake nes klibejo šarnyrai tai ji neatlaike ir 10 000 km tada restauravau tuos pačius šarnyrus ir jokiu bedu jau nera. vidus paprastas ,bet kartu ir malonus ,prietaisai visi vietoje po ranka ir viskas veikia puikiai pas mane 1.8 ltr 100KW sunaudoja mieste 9 ltr .(automatas) kai pirkau išsiverdavau ir su 8-8.5 ltr dabar idejau BRC dujas tai važineju su 12 ltr duju. vienu žodziu pirkit nesigailesit puikus auto dirbantis jums. 1.8.ltr 100kw pirkdamas mokejau 22000lt dabar gaučiau 13-14000lt. siaip daug nesukišau jei gero stovio pirk nesigailesi.
Pilnas atsiliepimas...
valdas | 2009-10-20
sveiki
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug pliusu
ismetimo bakelis,ir gamikliniai ratai.gadina isvaizda.
Turiu 2000m accorda.masina yra puiki,minksta ganetinai.ir komfortiska.turiu ja apie metus.problemu nebuvo jokiu(tfu tfu tfu,per kairi peti :) ,kad neprisikalbet.).variklis yra ekonomiskas paliginus galingas...isedus jauciasi visur kokybe ir tvirtumas.na iki kokiu 2005 metu automobiliai buvo gaminami kokibiskiau.medziagu negailejo.kas liecia isvaizdos kaip aprasyme.ji atrodo gan isvazdi.del geresnes isvaizdos kaltas pats gamintojas.pirma tai ismetimo bakelis(atrodo kaip backa kabetu gale su dviem kraniukais.).ji nera uzslepta.antra ,reikia ratus pritaikit lietus.nes gamikliniai ratai atrodo klaikiai.visa tai pakeitus, masena atrodis ko puikiausiai. variklis 1.8vtec, 140BHP.ganetinai ekonomiskas. norint paspaust is vietos.reikia uzkelt apsukas.nes v-tec isijungia nuo 2.5tuk apsiku.tada jauciasi nebloga trauka.siaip ji pritaikita ramesnem vaziavimui.na TYPE-R yra greicio megejam :). kainos nuvertejimas tai isvaizda,kol jos pats nesutvarkai.:) patarciau pirkt.Ji nuves ir parves namo.nebutu japonas.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2009-09-11
Honda accord
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus automobilis, priekiniu sedynių sėdimos dalies šonai greitai luzta del to gali pradeti plysti gobelenas, techniškai geras auto i servisa varau tik keisti tepalu ir pan.. 1850    100KW Dešine šake du kartus, tepalai, kondicionieriu pildziau, stabdziu kaladeles, galines stabilizatoriaus gumas, variklio dirzus.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt