Markės
656 iš 1917
Honda Accord, (CG/CH) 1998 - 2002
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.26% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 14
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Europos rinkai skirtas Accord yra gerokai trumpesnis negu JDM ir JAV modeliai. Jis buvo gaminamas tik sedano ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilio interjeras patogus, erdvus ir kokybiškas, varikliai kaip ir įprasta yra patikimi ir dinamiški. Nors dizainas nėra stiprioji šio automobilio pusė, Accord gali pasigirti kitomis savybėmis - jis yra talpus, erdvus, patikimas ir tiesiog malonus kasdieninis automobilis. Vienas iš lyderių savo klasėje - toks kokio ir tikimės iš Honda.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais įvairių serijų žiediniais automobiliais:


Patalpino: laimingashondistas | 2016-02-13
Accord 6gen Pre-Facelift 2.0 VTEC ES komplektacoja
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, Variklis, Patikimumas
FWD, pasigendu 6 pavaros kartais
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Vairuoju šį automobilį 8 mėnesius, tad nėra pati pilniausia apžvalga bet pats pirkdamas čia ieškojau informacijos ir pastebėjau kad trūksta pilno objektyvaus (nu gal ir nevisai) aprašymo. Taigi mano modelis pilniausia komplektacija oda, electric everything, GPS (kuris lietuvos žemėlapio nerodo ir niekada nerodys, taip kad jei pardavėjas girsis nesusigundykit papildomai pamokėt), klima, cruise control, Bose aparatūra ir dar daug visokių prabangos prekių. Vienu žodžiu komfortas važiuot nerealus, kita mašina kurioj taip važiavau patogiai tai buvo w211 mersas kainuojantis 6 kartus daugiau, garso izoliacija tokia pat rimta net atsibosta kartais kad gazuoji o vistiek važiuoji tyliai kaip su priusu kokiu :) dvilitris variklis - valit, 5 pavaroj ramiai važiuojant nori fura kokia aplent pvz, jokiu parkiu nei žemint pavaros nei ką tik gazą spustelt lengvai ir nyksta visi galiniam veidrodėlį, vis dėlto jei norit važiuot ilgus atstumus yra toks minusas - pavaros 5 ir gan trumpos, geras dalykas akseleracijai bet važiuojant 100 kmph aukščiausia pavara apsukos 3000rpm, nelabai ekonomiška dėl to, yra įdėtos pas mane dujos tai dėl sanaudu nesijaudinu labai, mieste netaupant gazo, vienas kilometras - 8 euro centai kainuoja pasiskaičiavau. dar pora dalykų kuriu nesu didelis fanas tai FWD ir labai konservatyvus dizainas, bet jau pripratau ir visai patinka, valdosi maloniai, per duobes važiuoja kaip laivas tikiesi kad ir posukiuose bus tas pats but guess again - siaurą statmeną posukį paimt ant 50 no problem net jei ir nesi gonsikas, bet kartais išlenda ir understeer ir torque steer bet hey, ir taip neblogai kai netam ši mašina skirta. išvada malonumas vairuoti flat out per kacergos posukius ir malonumas cruisinti tolimus atstumus sulindus i savo kožinį fotelį, win-win. Praktiškumo požiuriu primena C-klasse mersa ar 3 serijos BMW, bagažinė didelė, bet gale sėdinčiu keleivių saskaita ji didelė, normaliai sureguliavus priekines sėdynes gale sėdintiems tenka labai valdiškas erdvės gabaliukas, tik tik suaugusiam žmogui bet nedaugiau, pločio nei aukščio netruksta. Mašina nekelianti bėdu, patikima, o jei kas ir sugestu panašu kad tvarkyt nebutu bedų, atsidarius kapotą vietos pakankamai, prie visko daugiau mažiau patogu prieit, paprastos detalės apart variklio, F20b6 gan high tech variklis tad į jį lyst jau gal reik daugiau žinių bet viskas aplink jį, ir kiti agregatai važiuoklė, transmisija, t.t. paprasti ir nebrangūs. ai dar vienas užknisantis dalykas ka tik atsiminiau tai ratų skylės 4x114,3 užknisa nes retos baisiai, tad ratų pirkimas pardavimas užsitesia, bet jei nesat tas kuriam reikia išskirtiniu ratų ir pastoviai juos keitinėt tai nebus bėdos. Perkant žiurėt pirmiasia ir svarbiausia reik variklį, dažna liga tepalų deginimas per silpnus stumoklių tepalinius žiedus, patariu vežt pas suprantančius meistrus ir tikrint variklį kiek tai įmanoma neardant, o antras dalykas tai rūdys, taip japanese rust-proofing living up to it's name, tikrai dar likę sveikų. Bendrai tai labai rekomenduoju šitą Hondą.
Variklis
Mėgstamiausias dalykas man šitam automobilį yra F20b6 variklis, jokio kito nei nesirinkčiau, nebent yra galimybė įsigyt Type-R su H22, tokie pusė bėdos variantai 1,6 ir 1,8 benzai, jokiu budu nepirkit dyzelio arba automato, dyzelis iš roverio, o dėžės automatinės not exactly high tech, ir keičiamos dažniau nei kojinės, plius hondos mechaninės dėžės visada labai malonios naudot, atlaiko didžiules apkrovas, patvarios, net autosporte atlsilaiko, taigi, back to the engine F serija, gimininga H serijai kitaip vadinami šiti varikliai "Honda big block", intake air bypass, VTEC visas gėris tik labai gaila kad nėra pagrindinio gėrio - DOHC galvos, labai jos truksta bet life is life :) , pigiau, paprasčiau tuomet inžinieriam pasirodė. Sukasi iki 6500rpm su SOHC galva vistiek, galios pradžioj buvo kostmosiškai daug o dabar jau norisi ir daugiau, 108kw, 185nm (taip ponios ir ponai hondos variklis su torque ir net daugiau nei hp, retas atvejis)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip ir Honda mėgsta girtis "Isn't it nice when thing just work" iš techninės pusės nėra jokių bėdų, vis dėlto reik saugotis rudžių, nusipirkau nebuvo nė vienos rudelės o po žiemos jau viena vienintelė vieta ant dugno ir atsirado (itariu todėl kad buvo pabraukta per žemę, kas per velnias sugalvojo gulinčius policininkus daryt iš asfalto ir dar tokio didumo :) ), reik pastebėt situaciją kartas nuo karto ir neužleist tada viskas lengvai pataisoma, na o daugiau dėl nieko nereik sukt galvos. Kėbulo detalės retos ir brangios.
Patarimai perkančiajam
surašyti viršuje
Įvertink šį atsiliepimą (viso 48)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt