Markės
658 iš 1917
Honda Accord, (CL/CM) 2002 - 2008
535Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 35
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nesenstantis dizainas
  • Tolygūs ir galingi varikliai
  • Geros valdymo savybės
TRŪKUMAI
  • Universalo dizainas
  • Interjero medžiagos
"Accord pakaba yra suderinta, kad maksimaliai stabiliai ir greitai įveiktų posūkius"
Honda Accord yra vidutinės klasės automobilis pretenduojantis į prabangių vidutinių automobilių klasę. Varomas priekiniais ratais šis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais Europoje ir Japonijoje, o Amerikoje šis automobilis gaminamas Acura TSX pavadinimu. Galingiausias šios kartos modelis turi 2.4 litro keturių cilindrų variklį su VTEC kintama vožtuvų sistema ir 205 arklio galiomis. Accord pakaba yra suderinta, kad maksimaliai stabiliai ir greitai įveiktų posūkius. Kaip vidutinės klasės automobilis Honda Accord yra labai erdvus ir komfortiškas su nemažai papildomos įrangos visiems poreikiams. Tai gera investicija, nes automobilis nėra brangus, o ir išliekamoji vertė yra labai gera.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais įvairių serijų žiediniais automobiliais:




2019-03-06
Automobilis tiems, kam svarbu kokybė,patikimumas ir ilgaamžiškumas. 2.2 dyzelis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kokybė, patikimumas.
Garso izoliacija,prastokos gamyklinės šviesos, reikėtų įsidėti xenonus , kaip ir visiems japonams, brangios dalys, bet pakeiti 1 kartą ir pamiršti.
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Auto pagamintas 2005m . Pirkau 2013. Važinėju jau 6 metus.Pirkau automobilį 2013 metais anglijoje. Tikrai gerokai pavažinėtą. Rida buvo apie 250 tūkst. Kilometrų. Nustebino būklė. Po tiek kilometrų automobilis atrodė kaip naujas tiek išorėje tiek viduje. Nusipirkau labai pigiai, ir netrukus pastebėjau, kad vairo kolonėlė leidžia.Čia jų liga. Kadangi pirkau labai pigiai nusprendžiau keisti vairo kolonėlę nauja. Keitimas kainavo apie 500£. Na ir po to pradėjau eksplotuoti ją gana intensyviai. Važinėjau į žvejybas ir į keliones kartais 2000 kilometrų iki škotijos ir atgal.Po kalnus ir tt. Nepavedė nei karto. Varikliai neužmušami. Anglai vadina juos bomb proof ( atsparus bombos sprogimui). Kadangi variklis neturi paskirstymo diržo, vietoj jo stovi grandinė. Priežiūra tik tepalų ir filtrų keitimas. Automobilio ridai pasiekus 300 tūkstančių kilometrų pradėjo streikuoti sankaba. Garažo meistrai išardė ir konstatavo kad sankaba dar orginali gamyklinė bet jau smarkiai sudilusi. Nėra ko norėti, visgi 300 tūkstančių kilometrų atlaikė.Bekeičiant sankabą pasiekė liūdna žinia, kad reikės keisti ir smagratį, o jis brangus apie 500 pinigų. Na ką gi nusrendžiau keisti viską, nauja sankaba, smagratis ir darbas kainavo apie 900 angliškų pinigų. Pakeičiau nesigailiu, važiuoju toliau. Šiai dienai rida 321 tukst km. Važiuoja toliau be priekaištų. Technikinę eina be problemų. Šiems modeliams 400 ar 500 tūkst kilometrų nėra jokia problema. Prižiūrint praeitų ir milijoną km. Susižavėjau Honda kokybe, nusipirkau honda CRV su tokiu pačiu 2.2 ICDTI varikliu. Dabar turiu 2 HONDAS. Kas nepatinka, tai prasta garso izoliacija, kuro bako dydis galetu buti didesnis. Talpina 53 litrus kuro.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Tik reguliarus tepalų ir filtrų keitimas. Visa kita tik naturalus detalių susidėvėjimas dėl kasdieninės eksplotacijos. Turbina dar originali atlaikė 321 tuks km. ir svilpia toliau. Ateitije laukia purkstuku restauracija, irgi dar originalus purkstukai.
Patarimai perkančiajam
Pirkti tik tiems kurie mėgsta važinėti tuo pačiu automobiliu ilgai ir nuobodžiai. Dažnai keičiantiems auto pirkti nepatariu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt