Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus išorės dizainas
- Fantastiškas vidaus dizainas
- Sportiškos valdymo savybės
TRŪKUMAI
- Prastas galinis matomumas
- Kiek kietoka pakaba
- Neitin erdvus ant galinių sėdynių
"Šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis"
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria vieno tūrio tačiau dinamišku dizainu, kuris puikiai suderina savyje agresyvumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose, veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio iliuziją. Bendras įspūdis išties puikus. Automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Buvo gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Taigi, šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas tik vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą:
2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.
Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.
2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.
Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.
Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:
Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:
Patalpino: Kristupas | 2015-02-11 |
HONDA CIVIC 2.2 CTDI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
išvaizda, patikimumas, variklis.
kieta pakaba, garso izoliacija.
|
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,6
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,3
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau 2012 metų vasarą, rida 209 tūkst. km., spalva ruda. stiklinis stogas, 17 ratai, odinis salonas, ksenonai ir t.t. Šį modelį pasirinkau be abejo dėl išvaizdos, kuri vis dar neatsibodo. Per 2,5 metų pravažiavau 44 tūkst. km. Tvarkiau priekinę pakabą (amortizatoriai, vairo traukės, stabilizatoriaus antgaliai), pakeičiau priekinį stiklą (įdauža išlindo iš tos vietos, kur tvirtinamas pagrindinis valytuvas, spėju kad užšalęs vanduo nes į akmenį nepanašu), paskutiniu metu "gliučina" galinio rato ABS daviklis. Salonas irgi kosminis kaip ir išorė. Ergonomika visai patenkintas, tačiau plastmasės per šalčius pabarška. Sėdynių oda pakankamai tvirta, dėvisi lėtai, sėdynių šildymas žiemą labai praverčia. Užvedimas mygtuku aišku įdomus sprendimas, bet racionalumo tame trūksta, nes prieš spaudžiant mygtuką reikia įdėti į užvedimo spyną raktą ir jį pasukti. Pakaba kieta, dėl to nukenčia važiavimo komfortas, tačiau automobilio stabilumas puikus. Garso izoliacijos, ypač ratų arkose, trūksta, variklio skyriaus garso izoliacija gera. Vietos gale pakankamai daug, kaip ir bagažinėje. Galinės sėdynės išsilanksto lygiai su bagažinės dugnu, tad dviračius ir kitokį šlamštą vežiotis patogu. |
Variklis |
103 KW. Diržo nėra, vietoj jo grandinė. Traukia įspūdingai tiek 5 tiek 6 bėgiais. Šiaip vienas geriausiu galios ir ekonomiškumo derinių savo klasėje. tepalai ELF 5W-30, keičiu kas 15 tūkst. km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
priekiniai amortizatoriai 350 lt už vienetą, priekinis stiklas su lietaus davikliu ir su pakeitimu 520 lt, galima pirkti kinišką už 370 lt. stabdžių kaladėlės - galinės 80 lt, priekinės 120 lt. Nuvertėjimas per 2,5 metų 7 tūkst. litų. |
Patarimai perkančiajam |
pirkti, nes kuo daugiau tokių automobilių gatvėse tuo gyvenimas gražesnis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 68)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis