Markės
673 iš 1918
Honda Civic, (FK/FN) 2005 - 2011
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Fantastiškas vidaus dizainas
  • Sportiškos valdymo savybės
TRŪKUMAI
  • Prastas galinis matomumas
  • Kiek kietoka pakaba
  • Neitin erdvus ant galinių sėdynių
"Šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis"
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria vieno tūrio tačiau dinamišku dizainu, kuris puikiai suderina savyje agresyvumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose, veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio iliuziją. Bendras įspūdis išties puikus. Automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Buvo gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Taigi, šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas tik vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą:



2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.

Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.

Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:




2017-06-01
Sportiškas bet nesaugus
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Galingas motoras ir sąlyginai daug vietos salone
Siauri langai ir labai prastos lempos
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Teko vairuoti šį automobilį kurį laiką. 2006 m. 2.2 turbo dyzeliniu motoru. Gal per trumpai, kad būtų galima įvertinti eksploatacijos išlaidas ir pan. Bet pakankamai, kad susidaryčiau bendrą valdymo vaizdą tiek dieną, tiek naktį. Vairuojant šį iš pažiūros nedidelį automobilį apima dvejopas jausmas. Nors kėbulas atrodo gana mažas, bet vietos viduje tiek man (1.80m ūgio ir vidutinio sudėjimo), tiek aukštesniems keleiviams gale atrodė gana daug. Bagažinėje vietos irgi užtektinai. Rašoma, kad erdvę salone pavyko išplėsti sumontavus degalų baką viduryje, po sėdynėmis. Skydelis tikrai atrodo foturistiškas ir informatyvus. Vairas patogus, nors labiau primena žaidimų automatų vairą. Sėdynės patogios. Valdymas panelėje išdėstytas nepriekaištingai. Pakaba su R17 ratais buvo kieta, jaučiasi kiekvienas nelygumas ir duobelės. Bet net didesniu greičiu posūkiuose automobilis stovi stabiliai. 6 bėgių mechaninė pavarų dėžė pagaminta taip, kad lenkimą galima padaryti ir būnant penktoje ar šeštoje pavaroje. Automobilis puikiai spurtuoja ir nekyla abejonių, kad pavyks laiku aplenkti ir sugrįžti į savo juostą. Vis dėlto automobilis turi ir labai eismo saugumą įtakojančių minusų. Skydelis informatyvus, bet saulei šviečiant iš galo beveik nieko nesimato. Langams palikta labai mažai erdvės, todėl labai daug aklųjų dėmių. Važinėjant vis tekdavo sukinėti galvą ir žiūrėti atidžiau, nes per atramas pasislepia nemaža dalis kelio. Galinį stiklą skiriantis balkis iš išorės atrodo gražiai, bet iš vidaus tai labai apriboja matomumą. Menkas pliusas, kad jei kas važiuoja iš galo su ilgosiomis, tai balkis yra kaip tik lempų lygyje ir jas blokuoja. Bet dėl tos pačios priežasties nesimato, ar gale esantis automobilis nerodo posūkio signalo. Lempos yra labai prastos. Ilgosios šviesos dar pakenčiamos, bet trumposios tokios prastos, kad žvakė daugiau šviesos duoda. Dėl tos priežasties naktį nepastebėjau stirnos, nors buvo lygus kelias, giedra ir sausa naktis. Kiek kalbėjau su pažįstamais, kurie irgi turi tokį automobilį, taip pat skundėsi prastomis lempomis, tad neatrodo, kad tai būtų buvę tik vieno automobilio problema. Po to teko vairuoti automobilį su xenon žibintais tai skirtumas akivaizdus. Net ir Ford Mondeo 2001 gamybos su paprastais žibintais naktį kelią nušviečia tvarkingai. Dėl šitų priežasčių ir saugumo trūkumo nerekomenduočiau šio automobilio. Nebent važinėjate tik dieną ir tik mieste.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt