Markės
673 iš 1918
Honda Civic, (FK/FN) 2005 - 2011
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Fantastiškas vidaus dizainas
  • Sportiškos valdymo savybės
TRŪKUMAI
  • Prastas galinis matomumas
  • Kiek kietoka pakaba
  • Neitin erdvus ant galinių sėdynių
"Šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis"
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria vieno tūrio tačiau dinamišku dizainu, kuris puikiai suderina savyje agresyvumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose, veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio iliuziją. Bendras įspūdis išties puikus. Automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Buvo gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Taigi, šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas tik vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą:



2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.

Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.

Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:




2019-11-10
Honda Civic VIII FK2 5D 1.8 i-VTEC 2006 m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, stabilus, ekonomiškas, talpus
Gana kieta pakaba
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,7
Bendras automobilio aprašas
Automobilį turiu daugiau nei dvejus metus, nuvažiavau virš 45 000 km. Puikios būklės visiškai originalus 2006 m. hečbeko tipo modelis su 1.8 benzininiu varikliu bei mechanine pavarų dėže. Atvyko iš Italijos su nebloga komplektacija: navigacija, panoraminis stogas, xenon žibintai, kritulių daviklis, tel. pasijungimas bei balso valdymo funkcijos. Gaila, jog be šildomų sėdynių, tačiau piečiau gyvenantiems jų tiesiog nereikia. Civic'as nupirktas su 160 000 km rida. Atmosferinis benzininis variklis 1.8 litro (kodas R18A2) - puikus, ekonomiškas bei patikimas. Absoliučiai jokių bėdų su juo, ne veltui dar šiais 2019 metais, yra vis dar pardavinėjami nauji Honda HR-V su iš esmės šiuo varikliu tik dar kiek patobulintu per tiek metų (variklio serijos kodas R18). Ne veltui yra sakoma, jog jis patikimiausias savo klasėje, tikrai kaip ir daugelis Honda variklių šis taip pat yra bulletproof. Mano važiavimu kuro sąnaudos užmiestyje 5.8 - 7.2 l/100 km, Vilniaus mieste 9 - 10 l/100 km, vidutinės 7.7 l/100 km. Variklis turi i-VTEC sistemą, tačiau jis suprojektuotas ne galiai, o ekonomiškumui. Čia nėra tos standartinės VTEC sistemos, o atvirkščiai, yra vadinamas "reverse" VTEC'as. T.y. automobilio kompiuteris atpažįsta kai yra važiuojama ekonomiškai ir įjungia šį "reverse" VTEC'ą siekiant sumažinti kuro sąnaudas. Važiuojant agresyviau ir keliant apsukas variklis dirba lyg įprastai - jokia kintamų vožtuvų sistema neįsijungia, kadangi, kaip ir minėta, projektuotas siekiant pagerinti ekonomiškumą. Kaip 1.8 atmosferinis variklis jis turi gana daug sukimo momento bei tikrai pakankamai galios kasdieniam naudojimui. Kai 2005 m.automobilis buvo išleistas, teigta, jog jo kuro sąnaudos atitinka analogiškiems 1.5 l varikliams, o galia prilygsta 2 l varikliams. Interjero kokybė tikrai nebloga, gal tik garso izoliacijos norėtųsi kiek geresnės ilgesnėse kelionėse. Labai patogus vairas, sėdynės taip pat kasdieniam naudojimui puikios. Patogioje vietoje įmontuotas spidometras - žiūri į kelią ir nenukreipęs akių iškart matai savo greitį. Vėliau persėdus į automobilį su tradiciniu spidometru kartais dirsčioti žemyn tiesiog nepatogu. Kaip tokios klasės automobilyje - erdvės labai daug. Hečbeke su 5 durimis galinės sėdynės ne tik nusilenkia iki lygių grindų, bet ir pasikelia į viršų ir užsilenkia ("Honda Magic Seats") - galima talpinti labai didelį krovinį, nes visas galas laisvas, o galinės durelės atsidaro labai plačiai - 90 laipsnių kampu. Bagažinė - savo laiku buvusi talpiausia klasėje, vietos tikrai yra. Gal kiek norėtųsi geresnio matomumo gale, bet yra parkavimo jutikliai, tad nėra taip blogai, o tas galinio lango spoileris naktį užstoja gale važiuojančių automobilių šviesas. Civic'as yra su R17 ratlankiais bei gana žemo profilio padangomis (225/45), tad yra stabilus kelyje, tačiau nuo to kenčia komfortas - automobilis gana kietas, bet man asmeniškai tai patinka.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip ir daugelis Hondų, automobilis gerai išlaiko savo vertę. Šį benzininį modelį 2017 m. pirkau už 4500 EUR. 2019 m. analogiško modelio kainos vis dar svyruoja nuo 3000 iki 6000 EUR. Nors buvo neprivaloma, tačiau iškart nusipirkus pakeičiau galinius amortizatorius, kadangi ant nuožulnaus paviršiaus jie neveikdavo kaip turėtų ir sucypdavo (130 EUR su pakeitimu). Eksploatacijos laikotarpiu jokių gedimų nebuvo, keičiu laiku tepalus, filtrus ir tiek žinių. Automobilyje teko išimti bluetooth tel. pasijungimo modulį, kadangi jis "siurbia" energiją ir per kelias dienas iškrauna akumuliatorių. Internete šių naudotų modulių kainos apie 50 -150 EUR.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt