Markės
687 iš 1917
Honda CRX, (EF) 1987 - 1992
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.214% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 5
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.6)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Kultinis automobilis! Honda CR-X yra kompaktiškas priekiniais ratais varomas hečbekas arba kupė. Pirmiausia krenta į akis, kad tai itin mažas automobilis su 2+2 sėdimomis vietomis, nors gale vietos mažai būtų net ir vaikams. 1987 metais pasirodęs naujas modelis buvo panašus į senajį, tačiau turėjo pilnai nepriklausomą dviejų skersinių svirčių tipo pakabą kokią turi ir Civic modeliai. Tai labai populiarus jaunimo tarpe automobilis – ekonomiškas, greitas, net labai greitas. Be to puikiai valdomas - tiesiog ryjantis posūkius. Galingiausia versija turėjo DOHC VTEC variklį su Kintama Vožtuvų Valdymo Sistema (Variable Valve Timing and Lift), kuri suteikia daugiau galios esant aukštiems variklio sūkiams. Šis variklis išspaudžia 159 AG iš 1.6 litro darbinio tūrio. CR-X buvo antras automobilis, kuris gavo VTEC variklį, pirmas buvo neseniai pasirodęs Integra modelis. Japonijos rinkai buvo gaminamas variantas su panoraminiu stogu. Žmonės vis dar vairuojantys šią transporto priemonę aukštai vertina patikimumą, ekonomiškumą, puikų dizainą ir uraganišką galią esant aukštiems sūkiams. Minusas tik vienas – tai, kad šis unikalus automobilis nebegaminamas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1988 ir 1990 metais žurnalas „Motor Trend“ išrinko Honda CR-X metų importuojamu automobiliu. Žurnalas „Car and Driver“ 1998 metais įtraukė į geriausių dešimtuką, o žurnalas „Road & Track“ 1988 metais išrinko tarp dešimties geriausių visų laikų automobilių.

CR-X buvo antras automobilis, kuris gavo VTEC variklį, pirmas buvo nedaug prieš tai pasirodęs Honda Integra modelis.

Automobilis buvo naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:



2010-10-15

PER4M MAG: Reaktyvinė „Honda CRX“ taburetė

PER4M MAG: Reaktyvinė „Honda CRX“ taburetė
Pasirodo gatvėje „kautis“ galima ir su baldais. Svarbu turėti fantazijos, nagingas galūnes ir maišą energijos. Su šia kombinacija paprasta Taburetė tampa Fotelių, Lovų, Laivų, Kibirų žudiku arba tiesiog – Reaktyvine Taburete.

Corniz und CRX aus Klaipėda in da House!

Kodėl pasirinkai savo projektui būtent Honda CRX? Tai buvo atsitiktinis pasirinkimas ar gerai apgalvotas sprendimas?

Antros kartos Honda CRX svajojau įsigyti nuo pat vaikystės, kai tik pirmą kartą pamačiau pravažiuojantį mieste. Patraukė tuo, kad jis kitoks nei kitos mašinos, mažas ir dinamiškas. Deja, išlaikius teises, mano pirmo automobilio pirkimo biudžetas sudarė tik 800 Lt, o antros kartos CRX (ne VTi) tada kainavo apie 6000 Lt, taigi teko įsigyti pirmosios kartos CRX‘ą. Užtiuningavęs „pirmuką“, jį pardaviau, o už gautus pinigus jau galėjau nusipirkti antros kartos CRX ir dar liko pinigų tolimesniam jo tobulinimui!

Ar tobulinai automobilį jau žinodamas kokiems tikslams ji naudosi? Ar tiesiog buvo mintys padaryti automobiliuką „for fun“ pasivažinėjimui?

Perdarinėjau „antruką“ žinodamas, kam jis bus skirtas, norėjau sukurti akį traukiantį žaisliuką, kuris būtų naudojamas pagal paskirtį, t.y. su juo būtu Važiuojama, o ne tik gėrimasi pasistačius vitrinoje. Tai mano „kovinis“ automobilis.

Kokie tavo didžiausi pasiekimai su šiuo automobiliu?

Didžiausi pasiekimai - automobilių mėgėjiškose slalomo ir greituminio slalomo varžybose užimtos prizinės vietos. Svarbiausia, kad su standartiniu varikliu įveikiu ir galingesnius varžovus. Automobilio svoris taip pat labai svarbu, mašinos svorio mažinimas - didžiausias mano indėlis į šias pergales.

Vadini savo automobilį „reaktyvine taburete“. Čia dėl automobilio formos? Ar tiesiog taip šovė į galvą?

Reaktyviniu foteliu jo vadinti negalima, nes komforto šitoje mašinoje nė su žiburiu nerasi. Tai - tiesiog greitas kibiras.

Linksmas, nestadartinis ar kuriozinis nuotykis su tavo Taburete?

Prieš du metus, sustojus gatvėje, ant kapoto užšoko dvi merginos ir pradėjo fotografuotis.

Dažnai riedėdamas miesto gatvėmis pastebi žmonių žvilgsnius? Nesiūlė kas nors pirkti tavo kūrinį?

Buvo pasiūlymų, ir ne vienas, bet kol kas CRX‘as vis dar mano.

Reaktyvinės Taburetės modlis‘tas:

Variklis:
- b16a2 variklis 1.6 VTI
- „King dragon“ oro filtras (atskirtas nuo variklio skyriaus)
- Akumuliatorius nukeltas į galą.

Kėbulas:
- Plastikinis VTi kapotas (nuimamas, tvirtinamas „Sabelt“ kapoto užraktais)
- Plastikiniai pūsti sparnai
- Pakoreguoti plastikiniai bamperiai
- Slenksčiai
- Nuimamas plastikinis galinis dangtis su spoileriu ir polikarbonatas vietoje stiklo (viskas sveria 5 kg), tvirtinamas „Sabelt“ kapoto užraktais
- Durelės išpjaustytos ir kai kuriose vietose pakeistos plastiku
- Plastikinis liukas (originalus liukas ir visa jo sistema išmesta – sutaupyta ~20kg)
- Bendras automobilio svoris - 800 kg.

Salonas
- Išmesta kas nereikalinga, palikta tik priekinė panelė ir dvi sėdynės (vamzdeliniai „lopšiai“)
- Nuskusta garso izoliacija nuo grindų ir visas salonas išdažytas balta spalva.
- Sumontuotas masės išjungėjas

Išmetimas
- Kolektorius 4-2-1
- 50 mm išmetimo vamzdis, kiek įmanoma išlygintas, be stačių kampų, be jokių originalių bakelių, paliktas tik paskutinis N1 tipo nerūdijančio plieno duslintuvo bakelis

Pakaba/stabdžiai
- H&R reguliuojamo aukscio ir kietumo coil‘oiveriai.
- 300 mm stabdžių diskai priekyje
- „Ferodo“ stabdžių kaladėles ir „Ferodo“ stabdžių skystis
- Armuotos stabdžių šlangelės
- R16 Borbet Type E ratlankiai/ Toyo PXT1R padangos

Ateity:
- „Cobra“ intake
- VTi stabdžių „swapas“, armuotos stabdžių šlangelės ir „ATE“ raižyti stabdžių diskai
- Homologuoti lankai
- Stabilizatoriai tarp amortizatorių (apatiniai ir viršutiniai)
- Galinių šoninių langų keitimas į lengvesnį polikarbonatą
- Lengvi R15 ratai


Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt