Markės
689 iš 1912
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Honda Element yra kompaktiškas SUV parduodamas Jungtinėse Valstijose nuo 2003 metų. Jis varomas Honda 2.4 litro K serijos keturių cilindrų varikliais su i-VTEC sistema, kuri sutinkama ir Accord bei CR-V modeliuose. Variklis išvysto 156 AG (116 kW)/5500 rpm galią ir 217 Nm sukimo momentą prie 4500 rpm. Element gaminamas ant stipriai pakeistos CR-V važiuoklės ir varomas priekiniais ratais arba Honda "Real Time" keturių varomų ratų sistema. Publikos nuomonės dėl Element yra labai įvairios – vieni jį laiko patogiu, erdviu, išsiskiriančio dizaino, kitiems dėžutės tipo stilius yra ne prie širdies. Tie kas vairuoja automobilį sako, kad jis elgiasi nepaprastai gerai, malonus važiuoti, ekonomiškas, patogus, kiti sako, kad jis yra triukšmingas, ne itin talpus ir turi nusiskundimų dėl priekinio stiklo, kuris kartais trūksta be jokios priežasties.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Honda Element galima sutikti 2005 metų filme „Sala“ (The Island), taip pat ne viename video žaidime, tokiame kaip kompanijos „SSX 3 (Snowboard Super Cross 3)“, „Gran Turismo 4“, Sims serijos žaidime „The Urbz“ ar kituose.
Patalpino: Gabrielis | 2011-05-03
novatoriška egzotika
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
puiki Honda techninė pusė, puikus manevringumas, talpumas, su niekuo nepalyginamas vidaus erdvės panaudojimo patogumas
komplikuotas įlipimas/išlipimas iš galo ankštame parkinge, neatitinkantys TA reikalavimų žibintai, brangokos ir nelengvai prieinamos detalės
Bendras automobilio aprašas
Automobilis tikram jo fanui. O jei nusiperki iš smalsumo, jo fanu turbūt tapsi. Bet vistiek greitai parduosi, pavyzdžiui kad ir dėl didelių kuro sąnaudų: 2,4 l automatas visais varomais ratais sunaudoja 13-15l benzino – čia ne stebuklas, bet nebūdamas nei itin pravažus (jis tiesiog “plentinis”), nei prabangus (jis sukurtas jaunimui), šis automobilis tiesiog sunkiai randa sau šeimininką Lietuvoje. Todėl iš 5-6 Elementų, važinėjusių Vilniuje prieš pat krizę, dabar liko gal 2. Itin paprasta, tiesiog “spartietiška” (bet pakankama) vidaus įranga. Apskritai, pagrindinis akcentas – kitoks požiūris ir novatoriškas dizainas, kuris nepalieka abejingų – arba džiaugiesi “patobulinimais” bei išskirtinumu, arba imi to nekęsti. O pagridiniai minusai visgi susiję su tuo, kad mašina sukurta JAV rinkai, o ne mums. + variklis, automatinė greičių dėžė per 3 metus nė karto nenuvylė. Kam įdomu – pasidomėkit Hondos agregatais. + puikus talpumo, erdvumo ir išorinių gabaritų santykis – mašina atrodo gana masyvi (eismo dalyviai susilaiko nuo įžūlių manevrų panosėj), viduje erdvi, bet gabaritais yra kompaktiška – kur “įkištum” Golfą, “įkiši” ir Elementą. + super manevringa: skaičių nepamenu, bet dėka nedidelių gabaritų, “nukirstų” kėbulo kampų, ir labai gero ratų išsukimo yra ypač lengvai parkuojama, apsisuka siauruose keliukuose ir t.t. + lengvai ir patogiai prieinama vidaus erdvė: nėra rėmo tarp priekinių ir galinių durelių, nes galinės atsidaro priešinga kryptimi - gali operuoti visu angos pločiu, labai patogu įkelti vaiką, jį nurengt/aprengt, pastačius ant visiškai lygių grindų tarp priekinių ir galinių sėdynių, čia taip pat gali įkelti stambesnį krepšį ir liks dar vietos keleivių kojoms - tiek ploto šioj zonoj mačiau tik amerikoniškuose vienatūriuose. Galinės sėdynės apskritai gali būti ne tik ištiestos bet ir paverstos prie šonų, atlaisvinant grindų plotą kroviniams, arba apskritai lengvai išimtos – galima vežti dviračius stačioj padėty ir t.t. + paprasta prižiūrėti vidų – grindys plastikinės, galima valyti drėgnu skuduru, sėdynių apmušalai taip pat nebijo drėgmės – tiesiog atsparus teršimui interjeras. - galinis keleivis negali išlipti, kol priekyje jo sėdintis neatsisegs diržo ir neatidarys savo durelių – beveik tas pats kaip 2 durelių mašinose, tik kad priekiniam išlipt nereikia. - įlipti į galą neįmanoma kai parkinge kas nors greta bent 10 cm per arti mašiną pastatė –pačios durelės užblokuoja priėjimą (didesnių standartų JAV parkinguose tokių problemų gal ir nekyla). - norint praeiti TA Lietuvoje, tenka perdaryti priekinius posūkius ir gabaritus, įtaisyti galinį priešrūkinį žibintą bei jo jungiklį salone. - retą detalę gausi iškart: visi kratosi tos mašinos – japoniškų detalių pardavėjai siunčia pas “amerikonus”, šitie – pas “japonus”, kas nors dar pas “džipus” ir nieks nenori padėti, nes daug detalių yra kitokios nei europinės Hondos CRV, priešingai negu tvirtina apsukrūs mašinų prekeiviai. Todėl lieka arba pačiam ieškoti internete ir siųstis iš JAV (pigesnis variantas), arba laukti kol atveš Veho (maža nepasirodys).
Variklis
Techniškai “japonai” dažnai lenkia daugelį “europiečių” – šitam modelyje panaudoti agregatai iš kitų Hondų, tuo daug kas ir pasakyta. Modeliai su automatine transmisija turi pastoviai varančius priekinius ratus su automatiškai (esant buksavimui) įsijungiančiais galiniais (yra modelių su mechanine greičių dėže ir tik priekiniais varančiais ratais).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Lietuvoje turėti Honda Element - jau prabanga, nepaisant, kad sukurtas jis buvo tikrai ne prabangai, ir tai yra paradoksas. Nuvertėjimas menkas, nes rinka iškreipta - pas mus atveža nurašytą techniką, mes ją perkam palygint nebrangiai kaip "nedaužtą", o kai sumanom atsikratyt - pagelbsti broliai gudai ar kazachai ir labai nenuskriaudžia :)
Patarimai perkančiajam
Mašina turi daug plastmasinių kėbulo detalių, todėl reikia atkreipti dėmesį į jų būklę - ar gerai laikosi, jei jos dažytos - pirmiausia pradės luptis. Tikrinti mašiną Veho servise ir parodyti keistinų detalių samatą pardavėjui :) Įvertinti išlaidas TA
Įvertink šį atsiliepimą (viso 31)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt