Markės
701 iš 1918
Honda Jazz, 2001 - 2008
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.313% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 16
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Honda Jazz yra nedidukas penkerių durų hečbekas gaminamas nuo 2001 metų. Šis Honda turi labai gerą reputaciją Europoje kaip nebrangus, ekonomiškas ir labai patikimas automobilis. Laidos “Top Gear” apklausose 2006 metais Jazz buvo išrinktas geriausiu automobiliu po Honda S2000. Didžiulis automobilio populiarumas padarė jį perkamiausiu Honda modeliu Europoje – jam priskiriama iki 30 % visų Europos Honda pardavimų. Automobilis gaminamas su nedideliais 1.2, 1.3, 1.4 i-DSI ir 1.5 VTEC litro varikliais. 8 vožtuvų i-DSI varikliai turi po dvi uždegimo žvakes cilindrui, kas leidžia geriau sudeginti benziną ir taip pagerinti variklio trauką, ekonomiškumą bei išmetamų dujų kiekį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Honda Jazz yra itin saugus automobilis – savo klasėje jis tapo pačiu saugiausiu kada nors testuotu (pagal NHSTA) itin mažos klasės automobiliu.

Didžiulis automobilio populiarumas padarė jį perkamiausiu Honda modeliu Europoje – jam priskiriama iki 30 % visų Europos Honda pardavimų.

2001/2002 automobilis buvo išrinktas geriausiu Japonijos metų automobiliu.

Laidos “Top Gear” apklausose 2006 metais Jazz buvo išrinktas antru geriausiu automobiliu po Honda S2000. Tais pačiais metais Jazz buvo pripažintas geriausiu mažos klasės automobiliu.
Patalpino: Valdas | 2015-12-09
Honda Jazz I-DSI 1.4 MT
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas, manevringas, negendantis, talpus.
Rūdys, barškesys, sunkus vairas.
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Bendras automobilio aprašas
Automobilis pirktas 2013m 12 mėnesį, jau atvažinėtos dvi žiemos, laukia trečioji. Nuvažiuota 36000km per 2 metus. Žiemom kuriasi puikiai, problemų nepastebėta. Praktiškai negendantis automobilis. Komplektacija: Pirkau palyginti neblogos komplektacijos, KLIMA, CD grotuvo valdiklis ant vairo, priekiniai langai elektriniai, atnaujintos kėbulo linijos. Valdymas: Automobilio vairas yra ganėtinai "sunkus" lyginant su kitais automobiliais, pvz prieš tai vairavau Mitsubishi COLT ir Renault ESPACE, ten tikrai vairas pasisukdavo lengviau, tačiau priprantama ir nekyla problemų. Ant kelio laikosi gerai, kaip tokio aukčio mašinai, sakyčiau nesijaučia taip smarkiai posūkiai, lyginant su kokiu ESPACE. Mieste labai malonu manevruoti, išsisukinėti, parkuotis ir t.t. Tiesa ABS veikia keistai, kartais suveikia kiek netikėtai, pvz šiek tiek pristabdant pervažiavus per nelygią vietą (gulintį policininką). Trauka: Mieste viskas ok, gali nardyti, apstatyti kitus, pajudėti iš vietos. Užmiestyje jėgos trūksta, kylant aukštyn nuo 100km/h. Tampiau priekabą, tai dar pusė velnio pavažiuoja. 5 žm + priekaba krauta važiuojant į nedidelį kalniuką 100kmh automobilis dar nelėtėja :D Komfortas: Komfortas vidutinis, per duobes važiuojant jaučiasi kiekviena duobelė. Sėdynės patogios. Mašinoje patogiai gali sėdėti 4 žmonės, gale vietos kojoms tikrai pakanka. Jei gale atsisėda trečias žmogus, tai jam užuojauta, nes per vidurį sėdėti tikrai nepatogu, diržų fiksavimo mechanizmai lenda į šonus. Talpa: Telpa 4,5 žmogaus (0,5 per vidurį). Daiktadėžėje vietos nedaug, bet yra vietos lentynėlėje po vairu ir po daiktadėže. Didelis pliusas - nestandartiškai atsilankstančios galinės sėdynės, jas atlenkus galima ikišti nestandartinių formų daiktu, pvz gėlę, ar šiaip aukštą daiktą. Bagažinė ganėtinai didelė, kaip tokio tipo automobiliui.
Variklis
Variklis atseit 1.4, bet iš tikro 1339 cm3. I-DSI Inteligent dual spark ignition (atseit twin spark :D). Galios mažoka (61kw), bet mieste užtenka. Nelepus, tinka 10w40 tepalai. Stovi grandinė, todėl amžina. Karts nuo karto reikia pareguliuoti vožtuvus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacijos kaštai kuro/remonto atžvilgiu nėra dideli, nes automobilis ekonomiškas ir retai genda. Eksploatacijos pagrindas, einamos dalys: filtrai/tepalas/valytuvai/st kaladės. Filtrai paprastai, tepalo 2-3€, oro 3-4€, salono ~5€. Žvakės po 2-3€. Tiesa, keičiau guolį(39€) atseit Vokiškas, o šiaip japoniškas ~50-60€. Tepalams nelepus, pilu 10w40 ir važiuoja. Keičiu kas 15000 km, telpa 3,8l.Dapilinėti reikia po 8000km apie 0,5l tada iki galo atlaiko. 8 žvakės(!), bet pliusas, kad nebrangios ir standartinės.Kartais genda EGR, bet nėra dažni atvėjai. Nuvertėjimas... sunku pasakyti, pats pirkau per mobile.de, parvarė, kaip už 2006/12 mėn mašiną gavosi neblogai, 4300€, dabar galima panašių metų pasiimti už 3000€ Lietuvoje, tačiau LIETUVIAI GERŲ MAŠINŲ NEPARDAVINĖJA.
Patarimai perkančiajam
Pirkite tik su KLIMA, naujesnio, atnaujinto dizaino, pas juos eina geresni stabdžiai, geresnė pakaba. Pavažinėkite šiek tiek, pajuskite ar netrūkčioja (jei trūkčioja, gali būti babinos, o jos kainuoja 50€/vnt), Jei jau pradėjo pūslės kilti, tai žinokit jau rūdys, todėl ieškokit be menkiausios rūdelės. Patikrinkite EGR ar viskas gerai, ar neatjungtas, nes kai kurie sugedus EGR jį "užglušina", Taip pat jeigu vairuotojo sėdynės medžiaga šiek tiek "pakilus", žinokite jau daug kilų prasukta. Na o visi kiti dalykai matosi: aptrintas vairas, bėgių svirtis, pedalai. Patikrinkite ar mašina nebuvo vilkta, ar nebandyta atidarinėti plastmasė, kur tvirtinasi kablio žiedukas. Jei jums patinka sportiškesnis, malonesnis važiavimas, tai pirkite SPORT variantą, ten pilna komplektacija (visi el langai, savaime užsilenkiantys veidrodėliai, malonesnės sedynės, KLIMA, priešrūkiniai, etc..) pati mašina geriau laiko ant žemės, tačiau pakaba kietesnė. Mašina nors ir taip žema, tačiau SPORT būna dar žemesnė, dėl to ir nesirinkau šio varianto.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 41)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt