Markės
717 iš 1912
Honda Prelude, 1988 - 1992
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 3
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis žemas automobilio dizainas
  • 4WS
  • Puikiai valdomas
TRŪKUMAI
  • Dizainas atrodė jau pasenęs tam laikotarpiui
  • Spartietiškas interjeras
  • Silpni varikliai
"1987 metų žurnale “Road & Track“ buvo publikuojamas straispnis, kuriame 1988 2.0 Si 4WS Honda Prelude slalomo rungtyje įveikė visus to meto automobilius, įskaitant visus Lamborghini, Ferrari ir Porsche"
Honda Prelude yra sportinis kupė automobilis, kurio buvo išleista net penkios kartos. Prelude ilgamečiai konkurentai buvo 4 cilindrų Toyota Celica, Nissan Silvia, Mitsubishi FTO, Mitsubishi Eclipse, Ford Probe ir Mazda MX-6 modeliai. Iš visų šitų amžininkų tik Eclipse yra vis dar gaminamas. Trečios kartos Prelude buvo labai panaši į antrą kartą, tačiau tai buvo visai naujas modelis, kurio galingiausias motoras buvo 2.0 L DOHC 150 AG (110 kW) galios variklis. Prelude turėjo keletą dėmesio vertų naujovių: pirmiausia tai buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turintis 4WS visų keturių vairuojamų ratų sistemą. Iki šiol 3 kartos Prelude išlieka vienintelis automobilis su mechanine 4WS sistema (kitos buvo elektroninės). Ši Prelude taip pat turėjo patį žemiausią variklio gaubtą iš visų priekyje variklį turinčių automobilių pasaulyje. Todėl automobilis turėjo puikią matomumo zoną, didesnę ekonomiją, mažesnį vėjo keliamą triukšmą ir gerą oro pasipriešinimo koeficientą 0.34. Šis modelis dar vadinamas “mažuoju NSX” dėl panašios stogo linijos, žemo priekinio variklio gaubto, ištisinių galinių žibintų ir puikaus valdymo. 1987 metų žurnale “Road & Track“ buvo publikuojamas straispnis, kuriame 1988 2.0 Si 4WS Honda Prelude slalomo rungtyje įveikė visus to meto automobilius, įskaitant visus Lamborghini, Ferrari ir Porsche! Prelude rungtyje pasiekė puikų 105.4 km/h greitį, tuo tarpu kai 1988 metų Corvette rezultatas yra tik 104.4 km/h. Žurnalas „Wheels” Prelude išrinko 1987 metų automobiliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turintis 4WS visų keturių vairuojamų ratų sistemą. Iki šiol 3 kartos Prelude išlieka vienintelis automobilis su mechanine 4WS sistema (kitos buvo elektroninės).

Ši Prelude taip pat turėjo patį žemiausią variklio gaubtą iš visų priekyje variklį turinčių automobilių pasaulyje.

1987 metų žurnale “Road & Track“ buvo publikuojamas straispnis, kuriame 1988 2.0 Si 4WS Honda Prelude slalomo rungtyje įveikė visus to meto automobilius, įskaitant visus Lamborghini, Ferrari ir Porsche! Prelude rungtyje pasiekė puikų 105.4 km/h greitį, tuo tarpu kai 1988 metų Corvette rezultatas yra tik 104.4 km/h.

Žurnalas „Wheels” Prelude išrinko 1987 metų automobiliu.

Pirmos kartos Honda Prelude buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt