Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Geras kokybės ir kainos santykis
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Toyota RAV4 vyriausias inžinierius Saeki Yoshikazu pripažino, kad Hyundai ix35 tikrai geras automobilis, be to ir labai stilingas"
Europoje Frankfurto automobilių parodoje debiutavęs Hyundai ix35 pakeitė Tucson modelį. Nedidelis visureigis sukurtas yra stilingas kupė formos, ekonomiškas ir komfortiškas padidinto pravažumo automobilis. ix35 kūrė Hyundai Europos dizaino centras su buvusiu BMW dizaineriu Thomas Buerkle priešakyje, todėl visureigis aiškiai pritaikytas europietiškam skoniui, o patį dizaino stilių kompanija įvardina kaip "skulptūrišką tėkmę". Hyundai Motor tvirtina, kad panašia išvaizda pasižymės ir kiti nauji Hyundai modeliai, o šešiakampės priekinės grotelės taps šios markės skiriamuoju ženklu. Automobilis privers sunerimti kai kuriuos konkurentus tokius kaip Ford Kuga bei Nissan Qashqai. Net Toyota RAV4 vyriausias inžinierius Saeki Yoshikazu pripažino, kad Hyundai ix35 tikrai geras automobilis, be to ir labai stilingas. Viso sukurtį šį nediduką visureigį prireikė 36 mėnesių ir 225 milijonų JAV dolerių. ix35 turi stabilumo bei nusileidimo nuo kalno sistemas, panoraminį stoglangį bei galinio vaizdo kamerą. Šis visureigis yra komplektuojamas su 1,6 ir 2,0 litro benzininiais bei 2,0 litrų dyzeliniais agregatais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2011-03-07
„Hyundai ix35“. Kokybiškas ir taškas Pakalbėkime apie „Hyundai“. Įsivaizduokime, kad dabar 1995–ieji. Jūs renkatės automobilį ir mintyse turite nusistetę tam tikras markių grupes – „Mercedes“ kartu su BMW ir „Audi“, „Renault“ kartu su „Peugeot“ ir t.t. Kuriai grupei priskirtumėte „Hyundai“? Pačiai paskutinei. Neabejotinai. O dabar sugrįžkime į 2011. Jūs vėl renkatės automobilį. Bet šiandien „Hyundai“ neabejotinai papuola į visai kitus sąrašus. Šalia „Volkswagen“ ir kitų tvirtą vardą turinčių markių. Tai neabejotinai didžiausias kokybinis šuolis automobilių industrijoje per pastaruosius dešimtmečius.
Puikus to pavyzdys mūsų išbandytas „Hyundai ix35“ padidinto pravažumo modelis. Pamirškime kaip jis atrodo, naudojamų technologijų ir kokybės prasme jis lygiuojasi su rinkos senbūviais. Jo gamybai panaudotos aukštos kokybės medžiagos ir jų surinkimas pavyzdingas. Jei ir yra salone prastos kokybės plastikų, jie naudojami tik vietose, prie kurių vairuodamas neprisilieti. Gamintojo nuotr./„Hyundai ix35“ „Hyundai ix35“ interjeras Ir tai tik viena medalio pusė. Kita – jo techniniai mazgai. Automobilio širdis, variklis, yra ir pakankamai galingas, ir ekonomiškas, ir rafinuotas. 2,0 litro CRDi–R dyzelinis variklis pasiekia 135 kW, o vidutiniškai suvartoja apie 7 litru kuro. Testo metu lygiame kelyje mums net pavyko šį skaičių sumažinti iki kuklių 5,7 l/100 km. Pagirtina. Jei „Hyundai“ dar pavyktų šiek tiek geriau suderinti šešių pavarų automatinę pavarų dėžę, automobilį būtų galima vadinti be trūkumų. Ši transmisija naudojama plačiai visoje „Hyundai“ ir KIA automobilių šeimoje, bet, rodos, šiam SUV ji tinka mažiausiai. Nepagalvokite, kad ji bloga. Anaiptol – viskas su ja gerai, tačiau turint galvoje didelį variklio potencialą norėtųsi, kad jų ryšys būtų glaudesnis. Rimtą žingsnį „Hyundai“ žengė ir automobilio dizaino srityje. Ką anksčiau vadinome beveidžiais automobiliais, šiandien gali didžiuotis iš minios išsiskiriančia išvaizda. „ix35“ dizainas yra vientisas, drąsus, bet santūrus. Priekiniai žibintai, galiniai žibintai, aštrios kėbulo linijos, sportiška langų linija ir kiti elementai sukuria kokybiško automobilio vaizdą. Tvirto ir kokybiško automobilio įspūdį „ix35“ palieka ir juo važiuojant kelyje. Slidžiais provėžuotais keliais važiuojant jaučiama keturių varomų ratų sistemos pagalba. Ji ateina pačiu laiku. Nuo didesnių problemų saugo ir ESP sistema, kuri įsijungia mūsų skoniui kiek ankstokai, tačiau tai vadinti trūkumu nesiverčia liežuvis. Turbūt neverta net kalbėti apie jo saugumą – „Hyundai“ pagaminti automobiliai jau ne pirmus metus „EuroNCAP“ testuose surenka maksimalius įvertinimus. Ne išimtis ir šis SUV – penkios žvaigždutės. Džiaugiamės „Hyundai“ sėkme. „Hyundai ix35“ techniniai parametrai * Ilgis/plotis/aukštis: 4410/1820/1660 * Svoris tuščio/pakrauto: 1601/2140 * Variklis (mūsų bandytas dyzelinis): 2 litrų 135 kW * Vid. degalų sąnaudos: 7,1 * Maks. greitis: 195 km/h * Pagreitėjimas iki šimto: 9,8 sek. * Pavarų dėžė: 6–ių laipsnių automatinė * Priekinė pakaba: MacPherson * Galinė pakaba: daugiasvirtė * Padangos: 225/60 R17 * Garantija: 5 metų be ridos apribojimo Kaina: nuo 72 900 Lt. (mūsų bandyto 90 800 Lt.) |
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai ix35 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis