Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Geras kokybės ir kainos santykis
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Toyota RAV4 vyriausias inžinierius Saeki Yoshikazu pripažino, kad Hyundai ix35 tikrai geras automobilis, be to ir labai stilingas"
Europoje Frankfurto automobilių parodoje debiutavęs Hyundai ix35 pakeitė Tucson modelį. Nedidelis visureigis sukurtas yra stilingas kupė formos, ekonomiškas ir komfortiškas padidinto pravažumo automobilis. ix35 kūrė Hyundai Europos dizaino centras su buvusiu BMW dizaineriu Thomas Buerkle priešakyje, todėl visureigis aiškiai pritaikytas europietiškam skoniui, o patį dizaino stilių kompanija įvardina kaip "skulptūrišką tėkmę". Hyundai Motor tvirtina, kad panašia išvaizda pasižymės ir kiti nauji Hyundai modeliai, o šešiakampės priekinės grotelės taps šios markės skiriamuoju ženklu. Automobilis privers sunerimti kai kuriuos konkurentus tokius kaip Ford Kuga bei Nissan Qashqai. Net Toyota RAV4 vyriausias inžinierius Saeki Yoshikazu pripažino, kad Hyundai ix35 tikrai geras automobilis, be to ir labai stilingas. Viso sukurtį šį nediduką visureigį prireikė 36 mėnesių ir 225 milijonų JAV dolerių. ix35 turi stabilumo bei nusileidimo nuo kalno sistemas, panoraminį stoglangį bei galinio vaizdo kamerą. Šis visureigis yra komplektuojamas su 1,6 ir 2,0 litro benzininiais bei 2,0 litrų dyzeliniais agregatais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2013-01-31
Hyundai ix35 Stebint bendras automobilių rinkos tendencijas galima pastebėti, kad krosroverių ir vidutinių miesto visureigių populiarumas auga. Erdvūs, aukšti ir palyginti ekonomiški automobiliai patinka daugeliui. Korėjiečių automobilių gamintojas „Hyundai" - ne išimtis. Jie rinkai pateikė „Hyundai ix 35", pakeitusį mūsų vairuotojams gerai pažįstamą visureigį „Hyundai Tucson". Atrodo naujasis „Hyundai" visureigis stilingai. „Hyundai ix35" dizainas kurtas Vokietijoje, Riuselhaime, tad visureigio išvaizda mažai kuo skiriasi nuo „tikrųjų europiečių". Galima net teigti, kad buvo sukurta optimali, ir jaunam, ir senam tinkanti, išvaizda.
Dizaineriai sugebėjo pastaruoju metu išpopuliarėjusį lašo formos siluetą apdoroti taip, kad išryškėtų automobilio tvirtumas ir veržlumas. Turint omenyje tai, kad automobilių pasirinkimas rinkoje didžiulis, ryški ir pastebima išvaizda - vienas svarbių rinkodaros dalykų (tai puikiai įrodo „Nissan Juke" sėkmė Baltijos šalyse). Šio modelio išorė dėmesį traukia įkypais priekiniais žibintais ir plačiomis rūko žibintų ertmėmis. Automobilio vidus taip pat nuteikia maloniai. Salonas erdvus, apdailos medžiagos kokybiškos. Tiek spidometras, tiek ir tachometras įgilinti ir apsaugoti nuo saulės, o sutemus išryškėja malonios, neįkyrios melsvos jų aureolės. Signalinės lemputės užsidega tik tada, kai būtina. Vairuotojo vieta erdvi ir patogi, skydelis nuo saulės turi specialų pailginimą, tad dabar iš šono šviečianti saulė netrukdo. Galėtų panašų pailginimą turėti ir dešinysis porankis - daiktadėžė. Gerai, kad jis yra, tačiau kelis centimetrus į prieki pasislenkanti viršutinė dalis suteiktų papildomo patogumo. Dauguma mygtukų iškelta ant vairo arba patogiai sumontuoti vairuotojo durelių ranktūryje. Daugelis, bet, deja, ne visi. Kompiuterio valdymo mygtukas vėl paliktas kairėje prietaisų skydelio pusėje. Pasak „Hyundai" pardavėjų, jis savo vietos ir nepakeis. Esą, taip saugiau, nes vairuotojas daugiau žiūrės į kelią. Taip pat arčiau vairuotojo galėtų būti paliktas ir priekinio stiklo šildymo mygtukas. Jis gražiai, simetriškai atrodo priekiniame panelyje, tačiau sėdint vairuotojo vietoje ištiesta ranka pasiekti jo neišeina. Tenka papildomai lenktis į priekį. Priekinė daiktadėžė ne pati didžiausia, tačiau ji šaldoma, tad karštą vasaros dieną vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis atvėsintais gėrimais. Galvodami apie dizainą, inžinieriai kiek „nuleido" automobilio stogą, tad erdvės ties užpakalinių sėdynių keleivių galvomis truputį sumažėjo. Aukštesniems žmonėms lipant reiktų saugoti galvą. Sėdynės irgi ne pačios patogiausios, tačiau jose trys suaugę žmonės telpa laisvai. Jei gale važiuoja tik du keleiviai, jie gali atsilenkti ranktūrį ir į jį saugiai susidėti gėrimus. Važiuojant su vaikais tai - pliusas. Dar vienas pliusas - šildomos užpakalinės sėdynės. Dabar žiemą nereiks šalti ir keleiviams. Tai pat pliusas atskiri AUX ir USB išvadai ir galimybė įsijungti iPod. Pakeliui galima klausytis ne tik radijo stočių, kurios net Lietuvos ribose ne visur „pagaunamos", o savos, mėgstamos muzikos. Gaila, kad bandytas modelis neturėjo ne tik statymą palengvinančios užpakalinio vaizdo kameros, bet ir paprasčiausių daviklių. Ši sistema tokiam automobiliui būtina, nes iš savo vietos vairuotojas tikrai nematys už automobilio esančių žemesnių ar netikėtai atsiradusių kliūčių. Gerai bent, kad kompiuteris pataria, kada perjungti pavaras. Naujokams tai labai pravers. Kadangi automobilis aukštokas, inžinieriai galėjo pasirūpinti patogesniu įlipimu. Vyrams gal ir nebus problema, tačiau dailiosios lyties atstovės lipdamos turi saugotis, kad į slenksčius neišsiteptų drabužiai. Bagažinė didelė, užpakalinė sėdynių eilė sulankstoma, tačiau, deja, lygaus paviršiaus su bagažinės dugnu tokiu atveju nesusidaro. Visgi tenka pripažinti, kad bagažinė erdvi. „Hyundai ix35" gali turėti tiek benzininį, tiek dyzelinį variklį, priekinius arba visus keturis varančius ratus. Bandytas modelis turėjo 1,7 CRDi 115 AG dyzelinį agregatą ir priekinius varančius ratus. Miestui dviejų ratų visiškai užtenka, tačiau, jei gyvenate kaime, kur keliai kartais ir nenuvalomi, vertėtų pagalvoti apie visais keturiais ratais varomą modelį. Norint pajusti automobilio dinamiškumą, reiktų sėsti į modelį, turinti 2 l variklį, nes bandytam modeliui su 1,7 l varikliu dinamiškumo trūko. Užtat džiugino nebloga garso izoliacija ir palyginti nedidelės kuro sąnaudos. Gamintojo deklaruotų 5,2 l neužteko, tačiau po 250 km kelio mišriu režimu jos buvo 5,6 l. Panašu, kad „Hyundai ix35" kurtas miestui ir geriems keliams, tačiau pakaba sureguliuota taip, kad puikiai sugeria nedidelius kelio nelygumus ar duobutes, tad ir prižiūrėtame kaimo keliuke automobilio keleiviai jausis ganėtinai patogiai. Tiesa, prieš „gulinčius policininkus" ir panašias didesnes kliūtis greitį reiktų sumažinti ir pasaugoti pakabą. Stabilumo kelyje automobiliui taip pat užtenka. Jeigu kils noras pasivažinėti kalniukais, vairuotojui padės „Hillstart Assist Control" sistema. Automobilis aukštas, tad prireikus mieste galėsite užvažiuoti ir ant aukštesnio šaligatvio, nebijodami „nutarkuoti" apdailos plastmases, tačiau atminkite, kad tikra užmiesčio bekelė - ne šiam automobiliui. Taigi, „Hyundai ix35" - ganėtinai universalus automobilis, tinkantis tiek miesto, tiek ir užmiesčio gyventojams, nepriklausomai nuo jų amžiaus ar lyties. Jeigu tenka važinėti prasčiau prižiūrimais keliais ar vežiotis daugiau bagažo, šis automobilis puikiai tiktų. Juo labiau, techninėmis charakteristikomis šis modelis niekuo nenusileidžia kitiems vidutiniams visureigiams, bet yra pigesnis už daugelį jų. Taip pat skaitykite:
|
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai ix35 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis