Markės
643 iš 1624
Hyundai Santa Fe 2012 - 2018
Hyundai Santa Fe, 2012 - 2018
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Erdvus salonas
  • Dinamiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Neitin stabilus posūkiuose
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Santa Fe pavadinti kompaktišku visureigiu yra sunku"
Pirmos kartos Hyundai Santa Fe buvo tas automobilis, kuris davė Pietų Korėjos kompanijai teigiamą impulsą ir pirmuosius kompanijos vertinimus kaip solidžios ir rimtos automobilių gamintojos. Naujas modelis savyje išryškina kiek aštresnes, gražiai išlenktas ir harmoningai derančias linijas. Nors išskirtinių dizaino sprendimų nematyti, tačiau automobilis atrodo gražiai – tikrai geriau nei pirmtakas ir kogero patraukliau nei naujasis Honda CR-V. Santa Fe interjeras gerai atkartoja išorės temą – jis yra patrauklus, malonus pažiūrėti ir malonus liesti. Tiesa, tai ne Audi Q5 interjeras, todėl tikrai galima surasti ir trūkumų, tačiau tai nepriverčia suabejoti kokybe. Naujasis Santa Fe tapo ilgesnis, platesnis ir žemesnis už savo pirmtaką, tad ir erdvės keleiviams yra daugiau - antroji sėdynių eilė turi 3,8 cm, o trečioji – 4,5 cm daugiau erdvės. Nors patekti ant trečiosios sėdynių eilės yra kiek keblu, tačiau sėdėti galima santykinai patogiai. Bagažinės tūris yra milžiniškas – net 969 litrai, kurį galima padidinti iki 2247 litrų. Automobilis yra komplektuojamas su vienu iš trijų variklių: 2,4 l benzininiu arba vienu iš dviejų turbodyzelių – 2,0 l ir 2,2 l, kurių galia svyruoja nuo 150 iki 197 AG. Visi varikliai yra komplektuojami su itin kompaktiška automatine arba mechanine šešių pavarų dėže. Hyundai Santa Fe pakaba sureguliuota komfortiškam, ramiam riedėjimui įvairiais kelio paviršiais, todėl labai nestebina, kad visureigis vis dar turi nemažą posvyrį posūkiuose, tačiau tai netrikdo vairuotojo. Galų gale Santa Fe pavadinti kompaktišku visureigiu yra sunku.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
EuroNCAP saugumo testų rezultatai

Bendras vertinimasBendras vertinimas
Suaugusiems: 96%
Pėstiesiems: 71%
Vaikams: 89%
Saugumo įranga: 86%

Testavimo video

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Hyundai modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    i10i10
  Maži   AccentAccentAccent  
   Getzi20i20
  Kompaktiniai    ElantraElantraElantraElantra
   i30i30i30
    Ioniq
  Vidutiniai   SonataSonatai40
  Dideli    GrandeurGrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai    GenesisGenesis
   Equus  
  Kupė   CoupeCoupeCoupe  Veloster  
   Genesis Coupe  
  Mini krosoveriai     Kona
  Krosoveriai    Santa FeSanta FeSanta FeSanta Fe
   Tucsonix35Tucson
  Visureigiai    Terracan   
   ix55  
  Mini vienatūriai    Matrixix20  
  Vienatūriai   Trajet   
  Dideli vienatūriai   H-1H-1
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt