Markės
813 iš 1918
Jaguar XF, (X260) 2015 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 1
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus vairuoti
  • Įdomus interjero dizainas
  • Erdvus interjeras ir bagažinė
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Nuobodus išorės dizainas
  • Konkurentai labiau rafinuoti
"Jaguar pasižymi priešingų sąvybių suderinimu, kas daro šią markę patrauklia alternatyva vokiškiems konkurentams"
Naujasis Jaguar XF pasirodė pačiu laiku ketindamas pratęsti savo pirmtako sėkmę, o gal net ir išsikovoti didesnį pripažinimą tarpe vokiškų konkurentų. Naujoko dizainas kiek nuvilia, nes yra be galo panašus į savo pirmtaką. Tiesą sakant priekinė dalis beveik nesiskiria nuo senesniojo, automobilio siluetas išliko toks pat, tik galinė dalis kiek kitokia, kuri iš esmės yra tokia pati kaip mažesniojo XE. Šią strategiją naudoja ne tik Jaguar, bet ir Audi, BMW, tad konkurencinėje kovoje Jaguar neturėtų pralaimėti. Visgi automobilis yra patrauklus, kupė stiliaus kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas yra nepaprastai mažas – vos 0,26. Nors naujasis XF tapo šiek tiek trumpesnis ir žemesnis, tačiau ratų bazė padidėjo, tad interjeras padidėjo, o erdvė ant galinių sėdynių yra pati didžiausia klasėje. Viduje vėlgi panelės dizainas išliko itin panašus į pirmtako – čia vyrauja horizontalios, „švarios“ linijos, vertikalūs paviršiai leidžiantys pasijausti sėdint žemai ir taip sukuriant sportiškumo, jaukumo ir saugumo jausmą. Naudojamos medžiagos yra išskirtinai tik puikiausios kokybės. Salonas sukurtas taip, kad maksimaliai eliminuotų pašalinius garsus. Jaguar XF yra gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema, taip pat tai pirmas Jaguar turintis adaptyvius LED priekinius žibintus vietoje anksčiau buvusių Xenon žibintų. Automobilis lengvas, standus, svoris paskirstytas 50:50, tad nenuostabu, kad jo elgesys posūkiuose yra nepriekaištingas. Ir tai pasiekta neaukojant komforto. Lygiai tą patį galima pasakyti apie elektrinį vairo stiprintuvą – jis tikslus, intuityvus, tačiau kartu lengvas. Jaguar pasižymi puikiu šių priešingų sąvybių suderinimu, kas daro šią markę patrauklia alternatyva išpuoselėtiems vokiškiems konkurentams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2015-11-28

Naujasis „Jaguar XF“: sukurtas išmanantiems

Naujasis „Jaguar XF“: sukurtas išmanantiems
 Nors „Jaguar Land Rover“ šiuo metu yra vienas sparčiausiai augančių automobilių gamintojų pasaulyje, PPSAV (praktiškas pilkos spalvos automobilis visiems) ideologija jam nepriimtina iš principo. Laimei, „Apple“ įrenginių ir „craft“ alaus laikais būti originaliu tapo madinga, todėl gurmaniški automobiliai, kaip ir gurmaniški patiekalai, sulaukia vis daugiau vartotojų dėmesio. Į „Inchcape Motors“ saloną Vilniuje ką tik atriedėjęs naujasis „Jaguar XF“ yra vienas geriausių tokios tendencijos pavyzdžių. 

Mažai kas šiemet elgėsi taip gerai, kad „Jaguar XF“ rastų po kalėdine eglute, tačiau jei jau taip nutiktų, tai būtų gražiausiai supakuota dovana vienodų raudonų dėžučių draugijoje. Meistro Iano Callumo nupieštas XF siluetas išsiskiria natūralia elegancija ir sunkiai tramdoma energija. Kurdama antrosios kartos XF, „Jaguar“ beveik nelietė puikiai atpažįstamo kūno, tačiau net ir nelyginant detalių matyti, kad naujasis XF sporto salėje praleidžia kur kas daugiau laiko nei jo pirmtakas. Agresyvesnio dizaino priekinis buferis, veržlios linijos kėbulo šonuose, sudėtingos formos priekiniai LED žibintai,  F-Type stiliaus galinė žibintų linija – tarsi dinamiško muzikos kūrinio natos. O beveik nekintančios 1968-ųjų „Jaguar XJ“ stiliaus radiatoriaus grotelės yra  antspaudas, patvirtinantis: „šitas „Jaguar“ yra tikras“. 

 
Tikrų „Jaguar“ gerbėjų XF sulaukė vakar surengtame uždarame automobilio pristatyme Vilniuje. 
 
„Pažįstame daugumą „Jaguar“ gerbėjų, žinome, kad jų santykis su automobiliu yra ypatingas, todėl rengdami naujos kartos XF pristatymą norėjome išlaikyti klubinę, bendraminčiams skirto renginio atmosferą.  „Jaguar“ dizaino direktorius Ianas Callumas sako, kad „Jaguar“ yra šaunūs automobiliai, o šaunūs automobiliai traukia šaunius, originalius žmones, kurie nepaiso minios nuomonės, tačiau puikiai jaučiasi panašių į save draugijoje. Smagu, kad tokių žmonių vis daugiau“, - sakė „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Donatas Stanionis. 
 
Pasak jo, „Jaguar“ pasirūpino ir tuo, kad išskirtinius patiekalus vertinantys žmonės neturėtų jokių praktinių rūpesčių – visiems XF taikoma originali „Jaguar CARE“ programa. Ši programa suteikia nemokamą 3 metų garantiją be ridos apribojimo, nemokamą periodinį techninį aptarnavimą pagal gamintojo priežiūros programą visam CARE laikotarpiui ir nemokamą „Jaguar Assistance“ pagalbą kelyje.   

 
„Jaguar“ kol kas neatskleidė visų naujojo XF modifikacijų, tačiau rinkos analitikai neabejoja, kad visais ratais varomų versijų bus. Kaip ir ekstremalusis XF SVR. 
 
O kol kas naujojo XF variklių gama prasideda nuo itin taupių 2 litrų darbinio tūrio dyzelinių variklių generuojančių 163 AG  ir 180 AG. „E-performance“ modifikacijos XF su tokiu varikliu ir mechanine pavarų dėže 100 km kelio sunaudoja vos 4 litrus dyzelino, o jo anglies dvideginio emisija siekia vos 104 g/km.  Galingiausias dyzelis – 3 litrų darbinio tūrio – generuoja 300 AG. Dar galima užsakyti modifikaciją su turbininiu 2 litrų darbinio tūrio 240 AG benzininiu varikliu, o gamos viršūnėje – dvi šešių cilindrų V formos 3 litrų darbinio tūrio variklio versijos, generuojančios atitinkamai 340 ir 380 AG. 

 
Tai, kas nematoma akimi, bet itin svarbu – sprendimai vairuotojui: Jaguar Drive Control sistema, kai vairuotojas gali pasirinkti važiavimo režimus iš dinaminio, žiemos, eko ar įprasto režimo; All Surface progress Control sistema nuolat stebi ir vertina sąlygas, taip vairuotojui padėdama lengvai ir sklandžiai pajudėti ant bet kokios dangos. Taip pat automobilis kaip standartinę įrangą turi nepriklausomą avarinio stabdymo sistemą bei juostos laikymosi sistemą. Beje, tiems, kam nepakanka 8“ multimedijos ekrano, siūloma rinktis 10,2“ ekraną, o dar didesniems technologijų entuziastams siūlomas net 12,3“ virtualus prietaisų skydelis. 
 
„Inchcape Motors“ taupiausią „E-performance“ modifikaciją su 2 l darbinio tūrio dyzeliniu varikliu siūlo už 42 829 eurus. Brangiausių – „R-Sport“ ir S versijų – kaina prasideda nuo 66,1 ir 69,9 tūkst. eurų atitinkamai. 
 


Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt