Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus vairuoti
- Įdomus interjero dizainas
- Erdvus interjeras ir bagažinė
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Nuobodus išorės dizainas
- Konkurentai labiau rafinuoti
"Jaguar pasižymi priešingų sąvybių suderinimu, kas daro šią markę patrauklia alternatyva vokiškiems konkurentams"
Naujasis Jaguar XF pasirodė pačiu laiku ketindamas pratęsti savo pirmtako sėkmę, o gal net ir išsikovoti didesnį pripažinimą tarpe vokiškų konkurentų. Naujoko dizainas kiek nuvilia, nes yra be galo panašus į savo pirmtaką. Tiesą sakant priekinė dalis beveik nesiskiria nuo senesniojo, automobilio siluetas išliko toks pat, tik galinė dalis kiek kitokia, kuri iš esmės yra tokia pati kaip mažesniojo XE. Šią strategiją naudoja ne tik Jaguar, bet ir Audi, BMW, tad konkurencinėje kovoje Jaguar neturėtų pralaimėti. Visgi automobilis yra patrauklus, kupė stiliaus kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas yra nepaprastai mažas – vos 0,26. Nors naujasis XF tapo šiek tiek trumpesnis ir žemesnis, tačiau ratų bazė padidėjo, tad interjeras padidėjo, o erdvė ant galinių sėdynių yra pati didžiausia klasėje. Viduje vėlgi panelės dizainas išliko itin panašus į pirmtako – čia vyrauja horizontalios, „švarios“ linijos, vertikalūs paviršiai leidžiantys pasijausti sėdint žemai ir taip sukuriant sportiškumo, jaukumo ir saugumo jausmą. Naudojamos medžiagos yra išskirtinai tik puikiausios kokybės. Salonas sukurtas taip, kad maksimaliai eliminuotų pašalinius garsus. Jaguar XF yra gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema, taip pat tai pirmas Jaguar turintis adaptyvius LED priekinius žibintus vietoje anksčiau buvusių Xenon žibintų. Automobilis lengvas, standus, svoris paskirstytas 50:50, tad nenuostabu, kad jo elgesys posūkiuose yra nepriekaištingas. Ir tai pasiekta neaukojant komforto. Lygiai tą patį galima pasakyti apie elektrinį vairo stiprintuvą – jis tikslus, intuityvus, tačiau kartu lengvas. Jaguar pasižymi puikiu šių priešingų sąvybių suderinimu, kas daro šią markę patrauklia alternatyva išpuoselėtiems vokiškiems konkurentams.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-06-23
„Jaguar XF Sportbrake“: sportiškai atrodantis universalas „Jaguar“ pristatė ilgai lauktą naują „Jaguar XF“ šeimos narį universalo kėbulu – „Sportbrake“. Naujokas atsineša nei daug nei mažai – sportišką išvaizdą, premium komfortą ir vartotojui draugiškas technologijas, kurios kelionę automobiliu pakelia į visiškai naują dimensiją. Panašu, kad šis modelis universalams padiktuos naujus standartus: nuo šiol universalas bus ne tik praktiškas, bet ir gražus pažiūrėti bei komfortiškas vairuoti.
„Apdovanojimais įvertintas „Jaguar XF“ jau įsitvirtino verslo segmente kaip dinamiškiausias sedanas. Pristatydami „Sportbrake“, mes siūlome aukščiausios kokybės, komforto ir sportiško važiavimo derinį. Su ypatingai švariais „Ingenium“ varikliais „Sportbrake“ patiks tiems vartotojams, kurie nori paties aukščiausio efektyvumo“, – sakė Nick Collins, „Jaguar XF“ linijos direktorius.
Naujasis „XF Sportbrake“ sukurtas panaudojant stipriąsias XF sedano savybes, lėmusias pastarojo sėkmę bei apdovanojimų gausą: pažangiąją visų varančiųjų ratų (AWD) technologiją, aliuminio konstrukciją bei inovatyviąsias „Ingenium“ šeimos jėgaines.
„Sportbrake“ yra 6 mm trumpesnis negu ankstesnis modelis, tačiau jo ratų bazė buvo prailginta 51 milimetru iki 2,960 mm, todėl gale sėdinčių keleivių kojoms atsirado daugiau erdvės. Orią net pilnai pakrauto automobilio laikyseną padeda išlaikyti savaime išsilyginanti suspausto oro važiuoklė, suteikianti iki 2 t vilkimo galią.
Sustiprinto aliuminio kėbulo konstrukcija užtikrina „Sportbrake“ dizaino lengvumą. Idealus svorio pasiskirstymas priekiui ir galui (santykiu 50:50) leidžia pasiekti išskirtinį transporto priemonės valdymą bei efektyvumą.
„Sportbrake“ sukurtas išpildyti kuo daugiau vartotojų poreikių: gestais atidaroma bagažinė, panoraminis stogas, raktas apyrankėje, krovinio vilkimo asistavimo (Tow Assist) technologijos, LED apšvietimas erdvioje, 565 l krovinio talpinančioje bagažinėje, daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams, gestu reguliuojama langų apsauga nuo saulės, jonizuojantis salono oro filtras, nulenkiamos galinės sėdynės, stogo bėgiai, pajėgūs išlaikyti apkrovą iki 100 kg.
Šalia dviejų bazinių kėbulo spalvų – baltos (Fuji White) ir juodos (Narvik Black) – siūlomi aštuoni atspalviai: balta (Yulong White), juoda (Santorini Black), sidabrinė (Indus Silver), pilka (Corris Grey), mėlyna (Loire Blue), raudonos (Firenze Red bei Rossello Red) ir žydra (Caesium Blue).
Lengvo stoto bei sportinio charakterio automobilis už vairo sėdinčiajam siūlo guvų valdymą bei dinamišką atsaką. Konfigūruojama dinamikos sistema (Configurable Dynamics system), montuojama modeliuose su automatine pavarų dėže, leidžia vairuotojams patiems pasirinkti vairo mechanizmo, transmisijos ir akceleratoriaus nustatymus bei išgyventi asmeninio vairavimo patirtį.
„Sportbrake“ jėgainių asortimentą pradeda keturių cilindrų 163 AG „Ingenium“ dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresoriumi, įgalinančiu gryną „Jaguar“ važiavimą. Pažangi jėgainė pasiekia 118 g/km CO2 emisiją bei 4,5 l / 100 km degalų efektyvumą.
Europos rinkai skirtų agregatų asortimentą sudaro keturi dyzeliniai motorai – trys keturių cilindrų, 2 litrų darbinio tūrio ir vienas 3 litrų darbinio tūrio, V6 su dvigubu turbokompresoriumi:
• 163 AG / 380 Nm 2 litrų darbinio tūrio rankinė ir automatinė galinių ratų pavara (RWD);
• 180 AG / 430 Nm 2 litrų automatinė RWD ir AWD pavara;
• 240 AG / 500 Nm 2 litrų automatinė AWD pavara;
• 300 AG 3 litrų V6 automatinė RWD pavara.
O taip pat – 250 AG / 365 Nm 2 litrų darbinio tūrio benzininis variklis veikiantis išvien su automatine galinių ratų pavara. Vos pažvelgus į salono vidų – erdvus interjeras dvelkia elegancija ir praktiškumu, kurį sukuria aukščiausios kokybės odos medžiagos bei meistriškas išpildymas. Čia – pažangiausios technologijos dera kartu su tradicinėmis funkcijomis.
„Touch Pro“ aukščiausios klasės informacinė pramogų sistema „Jaguar XF Sportbrake“ keleivių patirtį perkelia į kitą lygį. Didžiulis 10 colių skersmens jutiklinis ekranas su „Dual View“ technologija bei įvairiomis išmaniosiomis programėlėmis leidžia vairuotojui valdyti informaciją apie transporto priemonę: žinoti, kiek degalų yra bake, ar uždarytos durys bei langai, atsisiųsti komandiruočių kilometražą, atrakinti ar užrakinti automobilį, pyptelėjimo bei blykstės pagalba rasti savo automobilį. „XF Sportbrake“ gali veikti kaip Wi-Fi "viešosios interneto prieigos taškas", kuris suteikia 4G ryšį aštuoniems įrenginiams.
„Sportbrake“ aprūpintas pažangiomis vairuotojo pagalbos sistemomis ir keleivių saugumą užtikrinančios technologijomis. Atsitikus nelaimei ir išsiskleidus saugos oro pagalvėms, sistema „Protect“ automatiškai praneša avarinėms tarnyboms apie nelaimę ir pateikia automobilio GPS vietą.
Vairuotojo patogumui – nukrypimo nuo greičio juostos sistema, vairuotojo būklės stebėjimo sistema, greičio viršijimo perspėjimas, pažangus greičio ribotuvas, veikiantis kartu su eismo ženklų atpažinimo sistema, prisitaikanti greičio kontrolės sistema (Adaptive Cruise Control, ACC), „aklųjų taškų“ asistentas, automatinio statymo sistema ir daugybė aktyvių bei pasyvių saugos technologijų.
Naujojo „XF Sportbrake“ asortimentą sudaro penkios versijos: „XF Sportbrake Pure“, „XF Sportbrake Prestige“, „XF Sportbrake Portfolio“, „XF Sportbrake R-Sport“ bei „XF Sportbrake S“.
a
|
Jaguar modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | X-Type | XE | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S-Type | XF | XF | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XJ | XJ | XJ | XJ | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | E-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | I-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | F-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | F-Type | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | XJS | XK | XK | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Jaguar XF TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis