Markės
815 iš 1918
Jaguar XJ, 1994 - 2003
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 8
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Jaguar XJ visiems puikiai atpažįstamas prabangus sedanas. Pristatytas dar 1968 metais ir beveik visą laiką buvo Jaguar gamos flagmanas. Šios kartos XJ nepristatė radikalių naujovių – iš išorės jis nedaug skiriasi nuo pirmtako. Daugiausia pakeitimų slypi po kapotu - buvo pristatyti nauji V8 varikliai. Interjeras gavo ovalių formų prietaisų skydelį su gausia medžio ir chromo apdaila. XJ achilo kulnas – nedidelė erdvė galiniams keleiviams liko nepakitusi. Daugelis šį Jaguarą laiko tipiškai “Jaguarišku” ir “britišku” automobiliu ir jį mėgsta. Tą įrodo ir jo populiarumas Britanijoje, kur buvo paklausiausias tarp prabangių automobilių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Vykintas | 2011-02-26
Jaguar Sovereign 4.0 gold edition 1994m. Paskutinis iš tikrų Jag'ų.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda, įvaizdis, istorija, tikro daikto jausmas
Rūdys, nėra gaimybės rasti su mechanine dėže
Bendras automobilio aprašas
Į mano rankas pakliuvo tamsiai mėlynos originalios labai retos spalvos Jaguar XJ6. Ieškojau aš visai ne Jag'o.. jis buvo tik kažkur gili mano pasąmonės svajonė. Mašina pasakiško grožio. Gavau paskutini egzempliorių dar su senu originaliu Jaguar kėbulu ir tikru aliumininiu Jag'o varikliu (vėiau ėjo Ford varikliai) dar nesugadintu ford escort mygtukais interjeru. Dievinu jo žemą siluetą ir lenkiu galvas prieš anglų konservatorius, tiek metų išsaugojusius šį automobilį tokį koks jis buvo suskurtas iš pat pradžių. Vienas iš pirmųjų aliumininio bloko variklių eilėje su grandine garantavo puikų svorio pasiskirstymą tarp ašių ir puikų variklio patikimumą. Galinėje pakaboje stovi kryžmės kaip kardane, o ne įprastos granatos. Konstrukcija patikima ir įspūdinga. Salonas suprojektuotas pagal geriausius 1970m kanonus akivaizdžiai pasenęs, bet tokia komponuotė garantuoja puikią išvaizdą. Įlipti reikia pro siauras duris i atsisėsti kaip į kanoją, - iš abiejų pusių aukštos konsolės, ir siaura langų linija. Milžiniškas kapotas su Jaguar ženkleliu, po juo įspūdingo dydžio variklis... Labiausiai mane žavi besileidžiantis bagažinės dangtis, mažos lempos ir du duslintuvai, esantys ne imitacija, o 4.0 variklio plaučiai. Nuostabus automobilis. Visapusiškai įspūdingas. Protinga automatinė pavarų dėžė, su stabdymu bėgiais ir pakankamu greitumu. Malonus ir prognozuojamas slydimas galine ašimi slidžia danga, šiek tiek kartais pripratimo reikalaujantis priekinės ašies slydimas nepasirinkus tinkamo greičio. Nepaisant visko, salonas ankštas tiek priekyje tiek gale, puolamas rūdžių ir su nederančiu pakabos darbu šiuolaikiniam automobiliui, bildesys duobėse, nestabilumas tiesiojoje. Kuro sąnaudos užmiestyje itin mažos (8-9ltr), autopilotas veikia puikiai. Mieste degina 13-18 litru. Puikus automobilis. Jei būtų su mechanine pavarų dėže ir nerudytų, manau dar bučiau pratesęs pažintį. Trumpai tariant - komforto nėra, salonas pasenęs, bet dizainas vertas kiekvieno lito kurį sumokėjau turėdamas šį šedevrą. Paskutinis iš tikrų Jag'ų.
Variklis
Variklis puikus, tylus ir galingas. Pakankamai ekonomiškas. Be tepalų keitimo nereikalavo priežiūros.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalių kainos labai mažos. Raktai coliais :) SKF guolis kainavo 150lt, dėvėtos dalys pigios. Teko keisti oro srauto matuoklę ir tepalo slėgio daviklį, stabdžių kaladėles. Šiaip labai patikima mašina.
Patarimai perkančiajam
Tokios mašinos patarti pirkti nereikia. Bažnyčia savęs maksimoje nereklamuoja.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 41)
Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt