Markės
734 iš 1623
Kia Sportage 2010 - 2016
Kia Sportage, 2010 - 2016
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 14
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Erdvus salonas
  • Geras kokybės ir kainos santykis
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas matomumas atgal
"Automobilis kelyje elgiasi kaip eilinis lengvasis automobilis - gerai laikosi posūkio trajektorijos, turi mažą kėbulo posvyrį"
Paskutiniais metais nenustoja stebinti korėjiečių kompanijos Kia kūriniai. Su dideliu susidomėjimu stebime, ką šįkart mums pateikė Kia. Mus pasitinka nedidukas „parketinis“ visureigis Sportage su šviežiu, drąsiu, atletišku ir sportišku žvilgsniu. Automobilis sukurtas naudojant tą pačią platformą, kaip jau anksčiau pristatytas Hyundai ix35, tačiau palyginus abu giminingus modelius akivaizdu, kad abi kompanijos siekia įsiteikti dviem skirtingams skoniams - Hyundai ix35 yra švelnių lenktų linijų, tuo tarpu kai Kia Sportage yra aštrių ir kiek kampuotų. Sportage dizaino autorius yra naujasis Kia dizaino padalinio skyriaus vadovas Peter Schreyer, anksčiau kuręs Audi TT dizainą ir puikų Kia Magentis. Palyginti su praėjusia karta, naujasis Kia Sportage ne tik pakeitė išvaizdą bei tapo šiuolaikiškesnis, bet ir yra ilgesnis, žemesnis, platesnis bei pasižymi erdvesniu salonu ir vieta bagažui. Viduje prietaisų skydelis atkartoja priekinės dalies radiatoriaus grotelių formą, visi prietaisai skaitomi labai aiškiai. Nors atidžiau patyrinėjusi pastebima ne itin aukšta medžiagų kokybė, tačiau tai nesutrukdo jausmui, kad sėdi aukštesnės klasės automobilyje. Sportage yra pakankamai erdvus - bagažinės skyrius turi 564 litrų tūrį, o sulanksčius galines sėdynes erdvė padidinama iki 1353 litrų. Automobilis kaip ir konkurentai Nissan Qashqai bei Ford Kuga yra siūlomas tiek su visais, tiek su dviem varomaisiais ratais. Baziniai varikliai yra 1.6 L benzininis ir 1.7 dyzelinis, kurie galią paduoda tik priekinams ratams. Labiausiai trokštamas variklis yra dyzelinis 2.0 L CRDi motoras su 136 AG arba 184 AG galia. Dėl ilgesnės ratų bazės važiuoti šiuo automobiliu yra patogiau nei anksčiau. Nenuostabu, kad automobilis kelyje elgiasi kaip eilinis lengvasis automobilis - gerai laikosi posūkio trajektorijos, turi mažą kėbulo posvyrį, nors jam ir trūksta to aštrumo ir tikslumo kurį turi Skoda Yeti. Ilga garantija, kurią suteikia kompanija perša mintį, kad automobilis bus kokybiškas ir patikimas. To me sir tikimės iš Korėjos automobilių gamintojų. Taigi, naujas žaidėjas rinkoje tikrai neliks nepastebėtas, o gal net taps vienas iš pavyzdžių savo segmente.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2019-09-04
1,7 crdi, mechanika, exclusive.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda, 7 metų garantija, labai ekonomiška, puikus kainos ir komplektacijos santykis. Gausi įranga. Patikima važiuoklė.
Prasta garso izoliacija, ypatingai nuo ratų arkų. Ilgom kelionėm sėdynės per kietos. Mažokai galios.
Variklio darbinis tūris, l: 1,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Bendras automobilio aprašas
Pirkta 2016, 53000 km Parduota 2019, 96000 km Pagal garantiją pakeista: -priekinis stiklas, trukęs per šildymo liniją iš vidaus -egr vožtuvas -kondyškės kondensatorius (dinginėjo freonas) -vairas dėl susidėvėjimo -pertraukta apatinė vairuotojo sėdynės dalis (suskeldėjo dermantinas) -galinė fara, rasojo -stabdžio pedalo sensorius (nebeužsistabdydavo įkalnėje) O išlaidų per 3 metus turėjau tik tepalams, filtrams, stabdžiams ir tik nusipirkęs keičiau akumą, nes labai knietėjo kad start -stopas veiktų :) Važiuoklėje nekeista NIEKAS !!!! Beveik 100 000 ir viskas gamykliška. Įspūdinga. Net lemputės nė vienos keisti nereikėjo per 3 metus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėja žinoma greičiau nei vokiečiai, bet lėčiau nei prancūzai. Nors Lietuvoje nzn kokia situacija.
Patarimai perkančiajam
Pirkti kuo naujesnę, su garantijos likučiu ir greitai viską susitvarkyti veltui. Girdėjau, kad 2 litrų dyzelis šiek tiek guvesnis, o ėda tiek pat Kiek zinau, 2 litrų benzo reiktų vengti . Problematiški. Apie 1,6 benza nežinau . Automatai patikimi tik žymiai brangesni (apie 50%)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Kia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    PicantoPicantoPicanto
  Maži   RioRioRioRio
   Venga  
  Kompaktiniai    CeedCeedCeed
   ForteForte
  Vidutiniai    MagentisMagentisOptimaOptima
    Stinger
  Dideli    OpirusCadenza  
  Mini krosoveriai     Niro
    Stonic
  Krosoveriai    SportageSportageSportage
  Visureigiai    SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai    SoulSoulSoul
  Vienatūriai    CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai   CarnivalCarnival  
    Sedona
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt