Markės
880 iš 1917
Kia Sportage, (QL) 2016 - 2022
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.43% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 11
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Solidus dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Automatinė pavarų dėžė
  • Neitin ekonomiškas
"Aukšta Sportage prošvaisa nesuteikia didelio stabilumo posūkiuose, tačiau sureguliuota taip, kad suteikti gerą komforto ir sportiškumo lygį"
Prieš tai gamintos kartos modelis buvo tas automobilis, kuris be skrupulų atėmė didelę dalį rinkos iš senbuvių ir iškarto tapo pripažintu konkurentu tokioms markėms kaip Ford, Mazda ar Nissan. Ketvirtos kartos Kia Sportage puikuojasi visiškai nauju kėbulo dizainu. Dizaineriai stengėsi, kad kiekviena linija spinduliuotų sportiškumą, galią ir energiją. Automobilis atrodo išties solidesnis, ypač galinė dalis su subtilesniais žibintais ir chromo juostele tarp jų. Tą įspūdį sustiprina ir jo panašumas į Subaru Tribeca modelį. Žvelgiant iš šono automobilio proporcijos išliko labai panašios į pirmtako. Naujasis visureigio kėbulas pasižymi glotniomis linijomis ir tai kiek keista nes pirmtakas buvo pabrėžtinai aštrių linijų, dar keisčiau, kad kiti nauji Kia modeliai taip pat yra gerokai griežtesnio dizaino. Iš to galima spręsti, kad kūrėjai stengėsi suformuoti kitokį Sportage įvaizdį nei kitiems modeliam – tikslas suteikti modeliui solidumo, kurio trūko senesniam modeliui. Atnaujintas interjeras panašiai kaip ir pirmtako yra gana kuklus ir paprastas, tačiau pasižymi geresne medžiagų kokybe, funkcionalumu bei plačiu, saugumą ir patogumą užtikrinančių naujausių technologijų sąrašu. Aukšta Sportage prošvaisa nesuteikia didelio stabilumo posūkiuose, tačiau sureguliuota taip, kad suteikti gerą komforto ir sportiškumo lygį. Tai vienas geriausių vairuotojui skirtų automobilių savo klasėje. Automobilis tapo nedaug ilgesnis nei senesnės kartos, tačiau ilgesnė ratų bazė suteikia daugiau erdvės viduje. Net ir galiniai keleiviai turi pakankamai erdvės kojoms, o bagažo skyrius tapo didesnis ir praktiškesnis dėka to, kad buvo sumažintas bagažinės skyriaus slenkstis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 73 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Ramūnas | 2020-01-16
KIa Sportage 1.6-TGDI AWD 7DCT GT-line
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Vertė už pinigus, dizainas (aibė "Design Awards" apdovanojimų ne veltui duodama), įranga, garantija, kokybė
Variklis ne toks galingas, kaip rodo skaičiai, kietokas (su R19 ratais), garso izoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,8
Bendras automobilio aprašas
Prieš įsigyjant šį automobilį (paskirtis-žmonai:), išbandėme daugumą naujausių SUV. Domino auto tik su automatinėmis pavarų dėžėmis (mechanika-praeitis, ypač moterims:) ir dar mieste:) Man asmeniškai SUV nedaro įspūdžio dėl jų "negyvo" valdymo ir kelio nejautimo, bet šių laikų tendencijos ir žmonos norai-vyrui įstatymas. Šalia visų techninių dalykų, komplektacijos (dažnu atveju, perteklinės. Kodėl? Per 2 metus taip ir nepasinaudojome automatinio parkavimo galimybe:)-neprireikė. Dar...) gausos, be abejo, dizaino, tiek išorinio, tiek vidinio, vertinome ir dar vieną, bene svarbiausią argumentą-kainos arba kitaip-vertės už pinigus. Todėl pasirinkome būtent šį modelį. Žinoma, svarbu ir 7 metų garantija,-ji atrodo labai viliojančiai. Mūsų auto pilniausios komplektacijos, išskyrus panoraminį stoglangį. Sąmoningai jo atsisakėme (spec. pasirinkimas:) dėl ateityje neišvengiamai atsirandančių rūpesčių (išsisandarinimo ir atsirandančio girgždesio dėl konstrukcijos "vaikščiojimo") . Tiesa, tai ne Premium atstovas ir to pamiršti nevalia, jei pradedame lyginti su tokiais gamintojais, kaip Mercedes ir Audi. Bet gaminio ir surinkimo kokybė bei panaudotos medžiagos - aukšto lygio. Tegul neįsižeidžia, prancūzų ir italų "gerbėjai", Kia (Hyundai) nuėjo toliau. Daug pasakoju apie pasirinkimo kriterijus, nes tada visiems aiškiau, kaip yra pozicionuojamas automobilis, o ne vertinama, kad auto "kosmosas" arba atvirkščiai, net nesuprantant jo gamintojo minties ir paskirties. Taigi grįžtant prie pasirinkimo, buvome radę auto, kurie mano nuomone buvo vertesni, jei lygintume tik paskirtį, dydį, įrangą, dizainą ir su išlygomis garantiją, bet kainų lygis skyrėsi "veik" 10-11 tūkst.Eur (lyginome tik tos pačios klasės SUV, nors žiūrėjome ir mažesnius SUV). Tai labai daug. O dabar prie paties automobilio. Nerašysiu apie tai, kas jau aprašyta reklaminiuose pristatymuose ir interneto platybėse, o trumpai apie pastebėtus dalykus juo naudojantis. Nuvažiuota ~ 30 tūkst. per du metus. Dėl nedidelės ridos per metus rinkomės benziną. Variklis, nors ir galingas ir sukimo momentas neblogas, vikrus neatrodo, veikiau išsigandęs-lengvai spaudi-važiuoja, stipriau spūsteli-pabunda, šokteli, ima kaukti ir...viskas. Toliau važiuoji greitėdamas, bet ugnimi nespjaudydamas. Dėl ko dedu "+" dyzeliams,-nors ir silpnesni (sąlyginai, pvz. 103 kW), bet "traukia" geriau, nors greitėjasi beveik panašiai. Beje, prieš tai parašytas kolegos atsiliepimas labai geras ir informatyvus. Tik aš papildysiu. 19 ratai mūsų keliais per kieti, todėl prarandamas komfortas, nes važiuoklė standi (vis gamintojai "bijo briedžio testo") bei atsiranda automobilio nervingumas, tampymasis po kelią dėl plačių, kietų padangų. Grožis ir įvaizdis reikalauja aukų. Vidus vis dar primena tikrą automobilį, o ne kompiuterinę darbo vietą (mums tai "+"), prietaisų ir funkcinių reguliatorių išdėstymas-puikus. Galima reguliuoti senoviškai (paprasčiau, greičiau, saugiau), galima pirštukais (šiuolaikiškai) baksnoti, kaip kam patogiau. Auto pakankamai triukšmingas. Bandant (Test drive) vis atrodydavo, kad langai atidaryti (tam "pasitarnauja" puikūs, bet dideli ir triukšmingi galinio vaizdo veidrodžiai), o žvyrkeliu važiuojant ar per lietų, kad purvasaugius kažkas nuėmė arba pamiršo garso izoliaciją ant ratų arkų uždėti. Bet prie visko priprantama, o be to yra garso sistema, kuri paslepia visus erzinančius garsus. Beje, JBL aparatūra neverta savo gero vardo, nes groja silpnai ir visai nedaro -TO- įspūdžio, kurio tikiesi pamatęs "JBL" raides. Visgi, važiuojant šiuo SUV, aš jaučiuosi, kad esu toks pusiau vairuotojas, pusiau keleivis-aš sau, automobilis sau, bet tikslą abu pasiekiame vienu metu. Tai gerai. Šiaip tai visų SUV'ų ta pati problema (o gal ir ne problema, gal aš problema?) -jie nėra vairuotojo automobiliai, jie labiau transporto priemonės, puikiai atliekančios savo misiją-nuvežti jo "šeimininką" (ir kitus) iš taško A į tašką C. Kaip jau buvau minėjęs, funkcijų tiek, kad ne visas ir naudojame (čia panašiai su mobiliakais-naudoji 3-5, na 11 funkcijų, o jų yra "A-a-a!" virš 30:). Teko su juo keliauti po Alpes, tai sakyčiau, kad viskas buvo labai šaunu, saugu, bet variklis ir pavarų dėžė vargo ir niekaip neprisitaikė nei prie Stelvio, nei prie Grossgloknerio. Taigi daugiau nesiplėsiu, o apibendrintai pasakysiu-labai geras ir vertas savo pinigų SUV. Bet ne TOBULAS.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Naujas automobilis, todėl apie remontą nieko negaliu pasakyti. Kaip ir apie gedimus. Jų nebuvo. Kasmetinio TA kaina-priimtina. Pili benziną ir važiuoji. Žiemai turime 17 ratus, su jais važiuojame žymiai komfortiškiau, bet atrodome ne taip "kietai". Navigacija-gera, nors ir vėluojanti metus, du, bet atnaujinama kaskart darant TA. Medžiagų kokybė gera, todėl po 2 metų naudojimosi žymių praktiškai nėra. Kadangi visi be išimties gamintojai šiais laikais taupo ant antikorozinių dangų, kėbulas silpnai apsaugotas nuo druskų, geriau nei Mazda ar Honda, kurie išvis nenaudoja antikoro, bet tikrai nepakankamai, kad kėbulas išsilaikytų be rūdžių ilgą laiką, todėl siūlau šią paslaugą įsitraukti į automobilio sąnaudų (ar kainos) eilutę. Tuo pačiu šiek tiek pagerinant garso izoliaciją.
Patarimai perkančiajam
Perkant naują? Tiesiog įvertinti tai, ką gauni už pinigus (konkurentų...nelabai, jeigu įvaizdis nelabai svarbu). O su dėvėtais? Jiems dar galioja gamintojo GARANTIJA! Apie amerikonus ir kitus "ledinius" variantus nesiplėsiu. Visiems dėvėtiems galioja tas pats-tikrinti, tikrinti ir ...netikėti pasakomis. Ir nepamirškite (pusiau rimtai, pusiau juokais), kad geriausias automobilis-Svajonių automobilis. Iki tol, kol jį nusiperki...Sėkmės rinkimuose!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Kia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   PicantoPicantoPicanto
  Maži  RioRioRioRio
  Venga  
  Kompaktiniai   CeedCeedCeed
  ForteForteForte
  Vidutiniai   MagentisMagentisOptimaOptima 
   Stinger 
  Dideli   OpirusCadenzaCadenza 
  Mini krosoveriai    NiroNiro
   Stonic
  Krosoveriai   SportageSportageSportageSportage
    EV6
  Dideli krosoveriai     EV9
  Visureigiai   SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai   SoulSoulSoul
  Vienatūriai   CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai  CarnivalCarnival CarnivalCarnival
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt