Markės
918 iš 1912
Lancia Lybra, 1999 - 2006
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Lybra buvo gaminama Alfa Romeo 156 pagrindu ir pakeitė modelį Lancia Dedra. Kaip ir Dedra Lybra buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais. Modelio vardas yra užuomina į lotyniškai skambantį Zodiako Svarstyklių ženklą. Panašu Lancia daugiau nebevadins savo automobilių graikiškomis raidėmis kaip anksčiau. Lybra buvo gaminamas Rivalta gamykloje šalia Turino iki 2002 metų, vėliau – Mirafiori gamykloje pačiame Turine.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Algirdas | 2010-09-27
2000 m. Lancia Lybra 1,9 JTD
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geros skardos, gausi komforto ir salono įranga, ekonomiškas, kokybiška audiosistema
Neefektyvi salono ventiliacija, žiema iškyla grėsmė sulaužyti durų rankenas.
Bendras automobilio aprašas
Ekonominės klasės automobilis. aprūpintas gausia komforto įranga. Gera kėbulo kokybė, po 2 lietuviškų žiemų su Vilniuje gatvėse naudojama chemija neatsirado rūdžių židinių. Pakaba gana paprasta nėra tokių gudrybių kaip AUDI A4, kelio nelygumus gesina pakankamai gerai. vairo mechanizmas ,,informatyvumu" dėl stiprintuvo nepasižymi. Pagirtinas salono išpildymas, plastmasės negirgžda ir nebarška, gera garso įzoliacija, ,,alkantara" verstos odos sėdynių aptraukimas geras tiek žiema (labai nesušala) tiek vasara (oro tarpeliai neverčia taip gausiai prakaituoti). Gera ir kokybiška gamyklinė audiosistema su gera akustika, yra ir žemadažnis garsiakalbis. Vairuotojo darbo vietos ,,ergonomika" patogi, sėdynė gerai prisiderina prie vairuotojo ūgio ir su 1,95 ramiai ir patogiai įsitaisai. Vairą gali priderinti irgi prie rankų ilgio, valdymo mygtukai ir svirtis išdėstytos protingai. Ilgesnėse kelionėse stuburas ir dešinės kojos pėda nepavargsta.Tiesa reikia pripratimo prie informacinio bloko sistemų ir pasistemių, bet tai laiko klausimas. Prasta salono ventiliacijos sistema, pavasari,rudeni tenka pastoviai ,,žaisti'' su priekinio iš šoninių stiklų apiputimu. Netikusi durų rankenų konstrukcija, žiema prišala ir patraukus lūžta. Apibendrinant kainos-kokybės santykį tai jis manau atitinka realybės lygį. 2000 m. kainuoja apie 8- 9 tūkstančius litų. Žinia visi ,,vokiečiai" tokių metų ,,šoka" virš 10 000 lt.
Variklis
1,9 JTD 77 KW, tikrai neblogas variklis su gera kuro įpuškimo sistema ir tikrai ekonomiškas. Miestas - 8 ltr., plentinis variantas - 5 ltr. Tiesa silpnokas ir važinėti 60 km/h su 4 pavara jam sunkiai sekasi. Žodžiu sukimo momentas normaliai pasireiškia prie 2200-2500 aps./min. tada jau gali dirbti su pavarom, su 2,4 JTD praktiškai tai darai prie 2000 aps/min.. Geresnis variantas nuo 2001 m. 81 KW arba 2,4 JTD.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalių kainos panašiai AUDI A4 lygio. Gamintojų įvairovės nėra, todėl gali tekti paieškoti prekybos tinkle. Dominuoja įtalų gamintojų produktai, o jie nėra visai pigus, kiniečių ,,klonų" nėra. Pakabos elementai laiko priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir kelio dangos, bet neteko girdėti, kad pasikeitus metų laikotarpyje reiktų pakabą perrinkinėti. Variklio aptarnavimas labai nepatogus, sudėtingi priėjimai, reikalingi geri įrankiai nes ne visur raktą ir įkiši. Kad pakeisti kaitinimo žvakę tenka nuardyti didelę dalį papildomos įrangos. Žodžių kaip ir ieškok serviso specialistų. O ten darbo val. įkainiai nėra pigūs. Kainos nuvertėjimas bandant parduoti gana ženklus, panašiai 200-400 eurų už metus. Pirkėjų ratas tikrai siauras automobilis lietuvių tarpe nėra populiarus.
Patarimai perkančiajam
Pirkti atvežtus iš Italijos nes nėra mate žiemos ir pakabos ir transmisijos elementai ir agregatai nėra paveikti korozijos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 42)
Lancia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži  YpsilonYpsilonYpsilon
  Kompaktiniai Delta Delta  
Delta HF Integrale    
  Vidutiniai DedraLybra   
  Dideli ThemaKappaThesis Thema  
  Kabrioletai    Flavia  
  Mini vienatūriai   Musa  
  Dideli vienatūriai   Phedra  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt