Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiški varikliai
- Puikus pravažumas bekelėje
- Septynios sėdimos vietos
TRŪKUMAI
- Brangus
- Dizainas prarado savitumą
- Dideli gabaritai
"Dėka aliuminio naudojimo, naujasis Discovery sveria net puse tonos mažiau (tai juk beveik visas F1 bolidas)"
Naujas Land Rover modelis yra retas įvykis, tad visuomet sulaukia didelio dėmesio. Discovery kogero pats svarbiausias ir pats tikriausias iš visų Land Rover tikrai nestokos dėmesio. Deja, tačiau pirmiausia šis automobilis sulaukia daug kritikos... Senasis modelis iš kartos į kartą išlaikydavo savo originalų ir solidų įvaizdį – tai kietas, kampuotas, išskirtinio dizaino automobilis. Tačiau šįkart, Discovery kitoks – jis apvalainas, aptakus ir tapo be galo panašus į Range Rover Sport. O kur dar Discovery Sport ir Range Rover modeliai ... Juk norintiems apvalaino Discovery prieš keletą metų buvo pristatytas “sportiška” Discovery Sport versija. Tad kam reikėjo ikonišką automobilį padaryti panašų į krūvą kitų Land Rover modelių lieka didelis klausimas. Žinoma, yra ir gerų naujienų – dėka aliuminio naudojimo, naujasis Discovery sveria net puse tonos mažiau (tai juk beveik visas F1 bolidas), o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas nuo 0,4 iki 0,3. Discovery išliko didelis automobilis: 4970 mm ilgio ir 2073 mm pločio visureigis sutalpins iki septynių keleivių. Visų trijų eilių sėdynės yra šildomos, o priekinės dvi ir vėdinamos. Komfortiškas ir didelis automobilis išliko nepaprastai geras bekelėje gebantis įveikti beveik metro gylio brastą ir įsiropšti į įkalnę į kurią ir pėstute ropštis ne kiekvienas drįstų. Asfaltiniame kelyje automobilis yra kur kas geresnis nei pirmtakas – gamintojai daug dėmesio skyrė automobilio valdymo sąvybėmis, tam pasitarnauja ir gerokai mažesnis automobilio svoris.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-09-22
„Land Rover Discovery“ vilko 110 tonų svorio priekabų vilkstinę Siekdami pademonstruoti išskirtines atnaujinto visureigio „Discovery“ galimybes, britų koncerno „Land Rover“ inžinieriai automobiliui sugalvojo iššūkį – pavilkti kelių traukiniu vadinamą sukabintų priekabų vilkstinę. „Discovery“ 110 tonų sveriantį iššūkį priėmė ir 7 sukabintas priekabas, kurių bendras ilgis sudarė 100 metrų, Australijos plynėmis vilko 16 kilometrų.
Visureigių vairavimo instruktoriaus Audriaus Sutkaus teigimu, „Discovery“ mestas iššūkis buvo labai rimtas – tai padaryti gali ne bet kas. Anot eksperto, imantis tokio iššūkio, silpniausia vieta yra automobilio sankaba. Sunkiausia užduotis visureigiui – pajudinti iš vietos tokį sunkų krovinį ir po įsibėgėjimo jį saugiai sustabdyti. Tad, jei „Discovery“ su užduotimi susitvarkė, vadinasi, jis gali tokį krovinį patempti. Tai yra labai sveikintina ir tai yra dar vienas „Land Rover“ žingsnis į priekį. „Discovery“, kaip visureigis, turi palėtintą pavarą, kuri padeda vilkti sunkius krovinius arba įvažiuoti į stačias įkalnes, išvažiuoti iš sunkių bekelės situacijų. Ši pavara taupo automobilio sankabą. Manau, kad, padedant palėtintai pavarai ir esant geram sukibimui su gruntu, „Discovery“ turėjo su užduotimi susitvarkyti nesunkiai. Žinoma, to negalima būtų daryti kasdien, bet nustatyti rekordui – tikrai taip. „Discovery“ rezultatas tikrai puikus“, – teigia bekelės ekspertas.
„Discovery“ iššūkis leido pademonstruoti 2018 metų laidos „Discovery“ technologijų galimybes. Australijos Šiaurinės Teritorijos kelyje kelių traukinį vilko „Discovery Td6“ su 258 arklio galių, 3 litrų darbinio tūrio ir 600 Nm sukimo momento dyzeliu. Nors maksimali sertifikuota visureigio vilkimo geba yra 3500 kilogramų, keturių varančiųjų ratų „Discovery“ nesunkiai susitvarkė su keliasdešimt kartų didesnio svorio kroviniu bei velkant pasiekė net 44 km/h greitį. Demonstracijos metu už „Discovery“ vairo sėdėjęs specializuotos bendrovės „G&S Transport” vadovas Johnas Bilato pasakojo: „Kai pirmą kartą su manimi susisiekė „Land Rover“ atstovai, nemaniau, kad „Discovery“ įveiks šį iššūkį. Buvau tiesiog apstulbęs, matydamas, kaip lengvai standartinis „Discovery“ velka 110 tonų svorio kelių traukinį. Nemažiau nustebino ir pavarų perjungimas, kuris, atsižvelgiant į krovinio svorį, buvo praktiškai nejuntamas.“ Beje, „Discovery“ eksperimentui pasitelkė automobilį su standartine 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Australijos prekiniu ženklu tapę kelių traukiniai, dažniausiai gabenantys degalus, naudingąsias iškasenas ir galvijus, turi atitikti griežtus reikalavimus. Tokio tipo vilkstinės gali būti eksploatuojamos tik toli nuo miestų nutolusiose vietovėse, jų ilgis negali viršyti 53,5 metrų, o sukabintų priekabų turi būti ne daugiau kaip keturios. Norėdami pademonstruoti „Discovery“ vilkimo galimybės visureigio kūrėjai turėjo gauti specialų leidimą vilkti 7 priekabas ir 12 tonų sveriantį vilkiką, pastarasis privalomas dėl galimybės valdyti visos vilkstinės hidraulinę stabdžių sistemą. Parodomojo važiavimo metu pristatyta pažangi „Advanced Tow Assist“ technologija, kuri krovinį velkančiam vairuotojui palengvina vairavimą įjungus galinę pavarą – speciali sistema vaizdo kamerų pagalba centrinėje konsolėje projektuoja judėjimo trajektoriją, o vairuotojui automobilį valdyti leidžia naudojant „Terrain Response 2“ valdiklį. Atnaujintą „Discovery“ versiją koncernas „Jaguar Land Rover“ pristatė kartu su nauju 300 AG 4 cilindrų benzininiu varikliu „Ingenium“, kurio efektyvumą optimizuoja nuolat kintančios vožtuvų pakėlimo fazės technologija „Continuously Variable Valve Lift“ (CVVL) ir turbina su dvigubais sparneliais bei keramikiniais guoliais, užtikrinančiais mažesnę trintį. Naujasis variklis pasiekia 400 Nm sukimo momentą, o jo CO2 emisija siekia 219 g/km. |
Land Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini krosoveriai | Evoque | Evoque | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Freelander | Freelander | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery Sport | Discovery Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Range Rover Velar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Defender | Defender | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | ||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | Range Rover Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Range Rover | Range Rover | Range Rover | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Land Rover Discovery TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis