Markės
968 iš 1913
Lexus LS, (XF30) 2000 - 2006
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.89% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)TOP 10Viso įvertinimų: 5
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Lexus LS yra prabangiausias ir didžiausias Lexus lengvasis automobilis. Šis flagmanas turintis V8 variklius yra visuotinai pripažintas kaip viena patikimiausių kada nors sukurtų transporto priemonių. Tai taip pat vienas tyliausių, komfortiškiausių, puikiausių važiavimo charakteristikų automobilis. Ne veltui jis tapo paklausiausiu prestižiniu sedanu Jungtinėse Valstijose. Šios kartos modelis tapo gerokai aerodinamiškesnis (Cd 0.26 – tai vienas geriausių rezultatų tarp visų sedanų), didesnis, gavo naują interjerą, naują pakabą ir naują 4.3 L 3UZ-FE variklį su 290 AG (216 kW) galia ir 434 Nm sukimo momentu. LS 430 greitėja iki 100 km/h per 6.3 sekundės. Viduje automobilis siūlo daugiau erdvės nei vienas pagrindinių konkurentų - Mercedes-Benz S-klasė. Atsiliepimai apie LS tik geriausi – nesibaigiantis įrangos sarašas, komfortas, kokybė ir patikimumas. 2004 ir 2005 metais automobilis vartotojų apklausose buvo įvertintas kaip "geriausias kada nors bandytas automobilis".
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-10-24
2001 Lexus LS430 President
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, galia, saugumas, išskirtinumas
Jei pirkai auto pagal savo kišenę, tada minusų nėra
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
2001 Lexus LS430 President line Automobilio širdis - legendinis 4.3l V8 216kw 3UZ-FE japonų meno kurinys, kuriant jo pirmtaka 1UZ-FE 90`s buvo investuota 1mlrd dolerių, kas tais laikais sudarė visa W140 sukūrimo biudžetą. Automobilis žymiai ekonomiškesnis už savo konkurentus BMW 745i ir MB S430, taip pat pirmasis tokios kubaturos V8 variklis gaves Ultra mažų emisiju įvertinima (atitinka EURO 4 standarta jau nuo 2000m, nors jis privalomas tik nuo 2006m). Variklis milijonikas, svarbu keisti tepalus max kas 10k km, diržus kas 100k km, bei isiurbimo sklendes pasiziuret, jos buna ikrenta i varikli prie 200k km ridos, jas reikia arba išimti visai arba pakeisti varžtelius ir vėl važiuosi 200k km. Kuros sanaudu vidurkis priklausomai nuo miesto 12-14litru, trasoj 9l vaziuojant leistinu greiciu +10. Komforto iranga Lengviau turbūt išvardint ko ten nėra negu kas yra, nes ten yra praktiškai viskas apie ka tik galejai pagalvoti. Viskas pilnai valdoma elektra (vairas, visos sedynes, veidrodeliai, saugos diržai) 3 zonu klima (Atskira klima gale sedintiems), sildomos ir saldomos sėdynes, galines sėdynes su masažo funkcija, 2 saldytuvai (veikia kai ijungtas AC ir vėsina gerimus), duru ir bagazinės pritraukejai, Memory sedynes ir prieki ir gale. Fotochrominiai veidrodeliai Ir kas svarbiausia - visa sita elektra, skirtingai nei vokieciu trijulej, neganda. Zinoma pries perkant reikia viska patikrinti, gedimu praktiskai nepasitaiko. Vaziuoklė - pas mane ji paprasta spyruoklinė, pakankamai komfortifka su nebrangiu islaikymu. Dažnesni variantai su orine važiuoklė, kuri taip pat gerai laiko, tačiau sugedus pinigine reiktu paploninti labiau, nauji oriniai amortizatoriai apie 700eur, naudoti po 100-200eur kaip rasi.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nieko remontuoti neteko, automobili nusipirkau idealios bukles, neziurint kad jam 17metu. Tikrinau detaliu kainas tai jos nedaug didesnes nei kitu automobiliu. Kaip pvz guolis org 160eur/analogas 80eur, lamda zondas Denso 50eur(ju yra 4), stabdziu diskai(30-80eur prikslausomai nuo gamintojo)
Patarimai perkančiajam
Ieškokit su kuo mažesne rida, nes variantu su 350k rida pilna, bet i juos gali reik idėt pinigu. Geriau 1000EUR iškart permoket ir paimt tvarkinga. Tikrinkit visus navarotus - butinai elektrini vairo reguliavima (buna sugenda varikliukai), Keyless go jei jis yra, kondicienieriu. Varikliai ir dežes patikimos, jei laiku keisti tepalai, problemu nebus
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt