Markės
989 iš 1918
Lexus UX, 2018 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 3
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Sportiškas dizainas
  • Gerai valdomas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Neintuityvi infosistema
  • Nedidelė bagažinė
"Nedidukas visureigis nėra itin praktiškas automobilis, visgi jis skirtas ne kelionėms, o miestui"
Lexus UX yra nedidukas miesto visureigis. Kaip ir daugelį šio automobilio konkurentų, Lexus UX visureigiu pavadinti sunku, iš esmės tai hečbekas su dizainu turinčiu visureigiams būdingus atributus tokius kaip kampuotos kėbulo linijos, plastiko apdailos ratų arkose ir kiek didesnė prošvaisa. Lexus UX dizainas yra bandymas suderinti Lexus stilistiką su kompaktiškais matmenimis ir minėtais visureigio bruožais. Rezultatas gavosi įvairių daugiausia nederančių detalių miksas. Ar jis pavykęs spreskite patys. Panaši stilistika pritaikyta giminingame Toyota CH-R automobilyje mūsų nuomone yra gerokai labiau vykusi. Lexus UX interjeras tuo tarpu yra gana kokybiškas ir malonus liesti – tai galite rasti tik Mercedes-Benz GLA ar BMW X1 automobiliuose. Įdomus sprendimas audio sistemos valdymo mygtukus įtaisyti porankyje, kurie itin patogūs naudotis kuomet ranka padėta ant porankio. Žinoma erdvės interjere nedaug, o ir bagažo skyrius yra nedidukas. Kadangi baterijos hibridinėse UX versijose slepiasi virš galinės ašies, automobilis neturi ir atsarginio rato. Tad nedidukas visureigis nėra itin praktiškas automobilis ir skirtas ne kelionėms, o miestui. O mieste jis puikus: bagažinės dangtį galima uždaryti pamojus koja po galiniu bamperiu, Lexus teigia, kad šis mažylis turi vieną mažiausių apsisukimo spindulių, taip pat Lexus teigia kad tai pats ekonomiškiausias ne elektromobilis savo segmente. Sutikite visos šios savybės yra itin svarbios mieste.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2020-05-13 technologijos.lt

Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 metų arba 1 mln. km garantija

Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 metų arba 1 mln. km garantija
 
Pirmasis prabangus elektromobilis „Lexus UX 300e“ jau pradedamas pardavinėti Kinijoje, o vėliau atkeliaus ir į Europą. Gamintojas yra toks užtikrintas savo elektromobiliu ir jo baterijomis, jog garantuoja pirkėjams 10 metų arba 1 mln. km. garantiją. Bet ar tikrai gamintojas pasirinko geriausią baterijų aušinimo būdą? Juk daugelis diegia visai kitą sprendimą.
 
Pristatydamas elektrinį krosoverį „Lexus UX 300e“, gamintojas tvirtina, jog baterijų aušinimas oru yra geriau nei skysčiu. „Lexus“ tiki, kad tokia sistema turi daugiau privalumų.
 
„Lexus kompanija UX 300e automobiliui sukūrė oru aušinamų baterijų sistemą, kuri yra saugesnė ir lengvesnė nei skysčiu aušinamos sistemos.
 
Baterijų sistemoje cirkuliuojantis vėsus oras užtikrina tinkamą baterijų temperatūrą net ir esant dideliems energijos poreikiams bei pakartotiniams greitiesiems baterijų įkrovimams.“

 
„Lexus UX 300e“
©Gamintojo nuotr.

Nepaisant įrodymų, kad skysčiu aušinamos baterijos geriau išlaiko savo energijos pajėgumus, ir „Nissan“ yra pasirinkusi oro aušinimo sistemą.
 
Visgi, „Nissan“ naudoja pasyvią sistemą, tuo tarpu „Lexus“ aušinimo sistema yra aktyvaus tipo. Tikėtina, kad dėl to baterijų sistema bus aušinama efektyviau ir galės atlaikyti didesnes apkrovas.

 
„Lexus UX 300e“
©Gamintojo nuotr.

„Nissan“ praėjusiais metais tvirtino, kad „Leaf“ elektromobilių baterijos, kurios ir yra aušinamos oru, galės darbuotis net 22 metus.
 
Tokias išvadas kompanija padarė remdamasi Europoje parduotų „Leaf“ elektromobilių duomenimis. Pastarųjų kompanija nuo 2011 metų Europoje pardavė 400 000.
 
Visgi, 2019 metais „Geotab“ atliktas tyrimas, į kurį buvo įtrauktos skirtingų elektromobilių baterijų sistemos, atskleidė, kad skysčiu aušinamos baterijos savo pajėgumus išlaiko ilgiau.
 
Pavyzdžiui, 2015-ųjų metų „Leaf“ elektromobilio baterijų degradacijos lygis kasmet siekė po 4,2 proc., tuo tarpu tų pačių metų „Tesla Model S“, kurių baterijos aušinamos skysčiu, apie 2,3 proc.
 
„Geotab“ įrankį galite rasti čia ir patys palyginti skirtingų elektromobilių baterijų degradavimo laipsnį metų bėgyje.
 
Ką dar siūlo „Lexus UX 300e“ ir kiek jis kainuos?
 
Žinoma, 54,3 kWh baterijų sistemą turinčio „Lexus UX 300e“ garantija skamba įspūdingai: 1 mln. km arba 10 metų. Visgi, čia verta pažymėti, kad ji galios tuo atveju, jei baterijų talpa nukris žemiau 70 proc.
 
Visam automobiliui bus taikoma 3 metų, o važiuoklės sistemai 5 metų arba 100 000 km garantijos.
 
„Nissan Leaf“ taip pat siūlo šaunią garantiją baterijų sistemai: 100 000 mylių (161 tūkst. km) arba 96 mėn. Galioja tuo atveju jei baterijų talpa nukrenta žemiau 66 proc. Akivaizdu, jog „Lexus“ pasiūlymas yra kur kas rimtesnis.

 
Gamintojas tvirtina, kad „Lexus UX 300e“ vienu įkrovimu nuvažiuos 400 km. Čia remiantis senesniuoju ir Kinijoje vis dar populiariu NEDC ciklo vertinimu.
 
Europoje jau naudojamas WLTP ciklas, tad ir realus nuvažiuojamas „Lexus UX 300e“ atstumas bus mažesnis ir realiau, kad matysime apie 350 km. Kompanija teigia, kad tikrai bus virš 300 km.
 
Bet kuriuo atveju – rezultatas gana geras. Plius, „Lexus UX 300e“ palaikys 6,6 kW AC ir greitąjį 50 kW DC baterijų įkrovimą.
 
„Lexus UX 300e“ turės 150 kW elektros variklį, bus varomas priekiniais ratais, maksimalus greitis sieks 160 km/h, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 7,5 sek.
 
Kinijoje „Lexus UX 300e“ krosoveris parduodamas už 54 000 JAV dolerių (apie 49 tūkst. eurų). Planuojama, kad elektrinis krosoveris į Europą atkeliaus dar šiais metais ir jo kaina prasidės nuo 45 000 dolerių (41 tūkst. eurų), o į Japoniją nukeliaus 2021-aisiais.
 
O ką jūs manote apie tokį „Lexus“ pasirinkimą ir kaip bendrai vertinate „Lexus UX 300e“ elektrinį krosoverį?
 
Štai dar kelios „Lexus UX 300e“ nuotraukos ir vaizdo įrašas (kalba olandiškai):



technologijos.lt
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt