Markės
1019 iš 1917
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera garso izoliacija
  • Kokybiškas interjeras
  • Konkurencinga kainodara
TRŪKUMAI
  • Dyzelinas neatrodo pritinkantis Maserati markei
  • Priekinės sėdynės neitin patogios
  • Neinformatyvus vairas
"Levante yra gaminamas ant Ghibli platformos, tad tai iš esmės yra lengvasis automobilis su aukštesniu kėbulu ir visų varomųjų ratų pavara"
Net trylika metų Giugiaro koncepcinis Kubang modelis skynėsi kelią kol pagaliau tapo serijiniu Maserati visureigiu. Kodėl Maserati surizikavo savo ilgai puoselėta sportinių automobilių gamintojo reputacija ir metėsi į SUV segmentą? Dėl tos pačios priežasties kaip ir Porsche, Jaguar, Aston Martin, Lamborghini ir Bentley - tai vienintelis prabangių automobilių rinkos segmentas rodantis realų augimą. Levante yra gaminamas ant Ghibli platformos, tad tai iš esmės yra lengvasis automobilis su aukštesniu kėbulu ir visų varomųjų ratų pavara. Levante dizainą sunku būtų pavadinti patraukliu ar sportišku ar agresyviu. Tai greičiau nudailintas visureigis kiek stokojantis identiteto, ypač turint galvoje, kad Maserati markė neasocijuojasi su visureigiais. Viduje gamintojas siūlo prabangią ir vėlgi per daug neiššaukiančią aplinką – kelių spalvų interjero apipavidalinimas primena kiek anksčiau pasirodžiusio Maserati Ghibli interjerą. Kelyje didžiulis 2205 kg sveriantis visureigis elgiasi stebėtinai stabiliai, jaučiama kad didelis svoris paskirstytas tolygiai. Nors automobilis tikrai nėra sukurtas bekelei, tačiau jis turi riboto slydimo galinį diferencialą ir reguliuojamo aukščio pneumatinę pakabą. Tad nors automobilis kelią skynėsi į rinką labai ilgai, visgi jis gali sulaukti sėkmės dėka to, kad tai yra erdvesnė, praktiškesnė, komfortiškesnė ir ne prasčiau valdoma alternatyva ne itin sėkmingam Maserati Ghibli modeliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-03-10

Maserati išleido riboto tiražo „GranTurismo“, „GranCabrio“ ir „Levante“

Maserati išleido riboto tiražo „GranTurismo“, „GranCabrio“ ir „Levante“
Italijos prestižinių automobilių gamintojas „Maserati“, 2016 m. pardavęs rekordinį kiekį automobilių – 42,1 tūkst. vnt. – Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje pristatė tris išskirtinius modelius. Tai – ribotu tiražu gaminami išskirtinės komplektacijos „GranTurismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ modeliai bei naujausio „Maserati“ kūrinio – padidinto pravažumo visureigio „Levante“ versija su šilkinėmis salono apdailos detalėmis, kurias sukūrė italų prabangos prekės ženklas, vyrų mados namai „Ermenegildo Zegna“.

Debiutavo prieš 60 metų 

Naujųjų modelių debiutui „Maserati“ neatsitiktinai pasirinko 87-ąją Ženevos automobilių parodą. Mat lygiai prieš 60 metų, 1957-aisiais, vykusioje parodoje „Maserati“ pristatė savo pirmąjį „Grand Touring“ modelį 3500 GT. Jis rinkoje suformavo naują automobilių segmentą ir buvo parduotas įspūdingu 2,2 tūkst. vienetų tiražu, žinant, jog visi automobiliai anuomet buvo surenkami rankiniu būdu. Tad šią savaitę pristatomi ypatingo leidimo automobiliai žymi jų 60 metų jubiliejų ir priešistorę.
 
„GranTurismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ „Special Edition“ modeliai sukurti patobulinus jų įprastas versijas. Italų dizaineriai šiems automobiliams suteikė prabangą ar turtingą „Maserati“ istoriją pabrėžiančių dizaino elementų. Pavyzdžiui, specialiai sukurtus naujus, „New Rosso Italiano“ spalvos trijų sluoksnių kėbulo dažus. Ši spalva – tai aliuzija į legendinį „Maserati 250F“ modelį, su kuriuo argentinietis lenktynininkas Juan Manuel Fangio 1957 m. tapo F1 čempionu. Iš išorės jubiliejiniai modeliai išsiskiria ir 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais, kurie dažomi blizgiai juoda spalva, o rato viduryje įkomponuotas „Special Edition“ logotipas.

 
Automobilio salone pirkėjai taip pat ras prabangos elementų. Čia apmušalams naudojama Poltrona Frau ar Alcantare oda, taikomi net 4 nauji apmušalų dygsniavimo raštai. Tai, kad automobiliai yra proginiai ir riboto tiražo, žymės specialūs dizaino elementai centriniame valdymo skydelyje ir ant durų slenksčių.
 
Išskirtinio leidimo „GranTurismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ modelių ratus suka 4,7 l darbinio tūrio V8 „Ferrari“ pagamintas variklis, išvystantis maksimalią 460 AG galią. „Gran Turismo Sport“ versija nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8  sekundės ir išvysto maksimalų beveik 300 km/val. greitį. Analogišką variklį gavusi „Cabrio“ versija taip pat turi kuo pasigirti: iki 100 km/val. įsibėgėja per 5 sek. ir gali važiuoti maksimaliu, 285 km/val. greičiu.
 
„Maserati“ praneša, kad iš viso bus išleisti tik 400 tokie ypatingi „GranTourismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ automobiliai. 
 
Šilkinis „Levante“

Kita „Maserati“ pristatoma naujiena Ženevos automobilių parodoje – specialus „Levante“ automobilis, kuriam mados namai „Ermenegildo Zegna“ sukūrė 100 proc. šilko medžiagą ir panaudojo ją automobilio salone. Gamintojas teigia, kad šilkas pasirinktas dėl jo suteikiamo minkštumo pojūčio. 
 
Naująją smėlio spalvos skirtingų raštų šilko medžiagą „Maserati“ panaudojo ne tik sėdynių, bet ir durelių bei stogo apmušalams. Šilkas puikiai derės su dabar „Levante“ esančiais prabangaus interjero sprendimais, tokiais kaip visoje panelės viršutinėje dalyje naudojama juodos spalvos oda. 

Parodoje demonstruojama „Levante“ E. Zegna versija turi dyzelinį 3 litrų darbinio tūrio V6 variklį, išvystantį 275 AG galią. Automobilis turi išmaniąją visų varančiųjų ratų sistemą, kuri leidžia paskirstyti sukimo momentą tarp ašių vos per 10 milisekundžių. Šis modelis taip pat turi automatinę 8 laipsnių pavarų dėžę ir integruotą „Start&Stop“ funkcija.  
 
Demonstruoja visą arsenalą

Be naujųjų modelių, „Maserati“ Ženevoje eksponuoja ir kitus savo automobilių gamos atstovus. Tarp jų – ir „Ghibli“, ir „Quattroporte“ modeliai, taip pat dar viena „Levante“ versija – S.
 
„Maserati“ paskelbė, kad „Ghibli“, „Quattroporte“ ir „Levante“ modeliuose integravo naują informacinę sistemą, kuri suderinama su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijomis. Išskirtinis šios informacinės-pramoginės sistemos ypatumas – 8,4 colio įstrižainės aukštos raiškos lietimui jautrus ekranas. Už papildomą mokestį pirkėjai šiuose modeliuose galės įsigyti pažangias vairuotojo asistavimo sistemas, pavyzdžiui adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą su „Stop&Go“ funkcija, taip pat technologinius pagalbininkus, kurie informuoja vairuotoją išvažiavus iš savo eismo juostos ar perspėja apie galimą susidūrimą su priekyje esančia kliūtimi ir automatiškai pradeda stabdyti automobilį.
 


Maserati modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Reprezentaciniai   QuattroporteQuattroporte
  Keturduriai kupė    Ghibli
  Krosoveriai     Grecale
  Dideli visureigiai    Levante
  GT klasės    MC20
  GT klasės 2+2  3200 GTCoupe SpiderGranTurismo GranTurismo
  Supercar   MC12   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt