Markės
1031 iš 1917
Mazda 3, (BL) 2009 - 2013
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškai pagamintas
  • Elegantiškas stilius
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Maža bagažinė palyginus su konkurentais
  • Kėbulo korozija
2009 metais Mazda pristatė naują Mazda3 modelį, kuris turi visiškai naują tiek išorės, tiek interjero dizainą. Naujas dizainas yra akivaizdžiai panašus į didesniojo brolio Mazda6. Automobilis tapo platesnis, ilgesnis ir lengvesnis nei jo pirmtakas ir turi tą patį 148 AG (110 kW) 2.0 L variklį, taip pat naują 167 AG (125 kW) 2.5 L variklį pasiskolintą iš antros kartos Mazda6, kuris pakeitė senajį 2.3 L variklį. Europos rinkoje Mazda3 turi i-stop technologiją, kuri anot Mazda taupo degalus net iki 30 % - tai daugiau negu hibridiniai modeliai. Ši technologija gesina variklį kiekvieną kartą kai automobilis visiškai sustoja, vėliau paspaudus akseleratorių variklis yra greitai užvedamas ir automobilis gali tęsti kelionę vairuotojui šių procesų beveik nepastebint. Kaip ir ankstesnė karta Mazda3 yra gaminama hečbeko ir sedano kėbulais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.4

Atsiliepimai įvertinti 265 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Edita | 2010-06-11
Rimtas konkurentas Fokus'ui
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išsiskiria iš tos pačios klasės automobilių dizainu, puikus valdymas, salono interjeras, sukibimas su kelio danga
Kietoka pakaba (tenka pristabdyti prieš kalniukus), garso izoliacija galėtų būti geresnė
Bendras automobilio aprašas
Neslėpsiu, tai mano pirmoji pažintis su Mazda marke. Bet kadangi senokai domiuosi automobiliais, leisiu sau išreikšti nuomonę apie šį automobilį, kuris sudarė puikų įspūdį tiek apie save, tiek apie Mazdą apskritai. Naujoji Mazda 3 - ne tik patraukli akiai savo atnaujintu dizainu (skonio reikalas, bet senoji man nebuvo itin graži, aiškiai trūko dabartinio face-lift'o), bet ir maloniai džiugina puikiu sukibimu su kelio danga, gera trauka bei ekonomiškumu. Patogios sėdynės su geru, bet, deja, nereguliuojamu šoniniu prilaikymu - tiesa, jas susireguliuoti pagal aukštį kiek užtrunka - jei nepasikelsite sėdynės pakankamai aukštai, nuolat trankysitės alkūne į tarp sėdynių esančios daiktadėžės išsikišusį dangtį. Mažiukas ir patogus vairas - su N mygtukų - jų gausu ir visoje panelėje. Apskritai, į standartinę įrangą įeina pakankamai gausi komplektacija, kurią kiti automobilių gamintojai pasiūlytų už kur kas didesnį papildomą mokestį. Labai tiksli pavarų dėžė - visdar vertinantiems mechaniką, tikrai patiks, kaip tiksliai ir sklandžiai perjungiamos pavaros. Puikus galinis matomumas. Tiesiog super "navarotas" - savaiminis variklio išjungimas sankryžose - taip taupomos kuro sąnaudos. Nuspaudus akceleratorių, automobilis nedelsiant užsiveda ir pajuda iš vietos. Tiesa, viso išjungimo-įjungimo proceso beveik nejusti :)
Variklis
1.6 TD, 109 AG - dirba tyliai ir ekonomiškai, mieste man rijo apie 7, plente - 6 litrus. Nors galia ir nėra didelė, trauka tikrai gera, bet mėgsta dideles apsukas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kiek žinau, ši trečiukė pagaminta ant Ford Focus bazės, tad ne tik vairavimo malonumas, bet ir eksploatacijos kaštai yra panašūs, t.y. gan nedideli. Kiek teiravausi Vistos vadybininkų, Mazdos dideliu nuvertėjimu nepasižymi - pvz. iš salono išriedėjęs auto, kainavęs apie 60 000 Lt, užregistruotas gali būti parduodamas su maždaug dešimties tūkstančių litų nuolaida, ne daugiau. Be to, Mazdos yra paklausios, tad renkantis sau automobilį ir galvojant į priekį "Ar lengvai iš manęs šią mašiną kas nors po kažkiek laiko perpirks", dvejoti nereikia - atsakymas yra "tikrai taip".
Patarimai perkančiajam
Kalbama, kad senos gamybos Mazdos buvo patikimesnės nei naujosios, mažiau byrėjo. Bet, manau, viskas priklauso nuo vairuotojo ir tinkamos automobilio eksploatacijos. Prieš įsigyjant Mazda 3, patarčiau palyginimui išbandyti Ford Focus - tai palengvins apsisprendimą :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt