Markės
1030 iš 1912
Mazda 3, (BP) 2019 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Geros valdymo sąvybės
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Ankštos galinės sėdynės
  • Prastas matomumas atgal
  • Nedidelė ir nepatogi bagažinė
"Prietaisų skydelio dizainas kiek primena senųjų Mazda Xedos modelių ar net TVR sportinių automobilių interjerą ir tai yra žavu"
Naujoji Mazda3 yra išties pribloškianti. Nors Mazda visada gamino arba bent stengėsi gaminti stilingus automobilius, tačiau šis išties vykęs. Sportiškas automobilio dizainas iškarto primena Alfa Romeo Giuletta modelį - tik pažiūrėkite kokia panaši šių automobilių galinė dalis ir tai veikiau yra pagyrimas nei priekaištas. Puikias apvalainas naujoko formas vainikuoja dinamiška priekinė dalis su ištęstais priekiniais žibintais integruotais į milžiniškas radiatoriaus groteles. Rezultatas - lakoniškas ir labai patrauklus hečbeko dizainas. Taip, mes girdėjome priekaištus, kad masyvūs Mazda3 galiniai statramsčiai užstoja galinį vaizdą ir automobiliu manevruoti atbuline eiga yra sudėtinga. Tad įdomu, ką jūs šio automobilio savininkai manote šiuo klausimu? Kita įdomi naujovė yra automobilio prietaisų skydelio ir priekinės panelės dizainas. Jis puikiai atkartoja automobilio kėbulo linijas ir nėra panašus ne tik į jokios kitos Mazda, bet ir į jokio kito automobilio panelę. Šis gana drąsus sprendimas kiek primena senųjų Mazda Xedos modelių ar net TVR sportinių automobilių interjerą ir tai yra žavu. Jei dizainerių darbas bus priimtas palankiai, neabejotinai tokį patį stilių išvysime ateinančiuose naujuose Mazda modeliuose. Automobilis turi naujos kartos „Skyactive-X“ variklius su patentuota degimo technologija „Spark Controlled Compression Ignition“. Varikliai naudojantys šią technologiją, vienu metu išnaudos tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių privalumus – geba pasiekti didelį našumą, akceleraciją ir galią bei tuo pat metu daryti daug mažesnį poveikį aplinkai. Šiuose varikliuose kartu derinami slėginis degimas bei turbokompresorius leidžia reikšmingai pagerinti degalų ekonomiją. Pagal degalų ekonomiją Mazda „Skyactive-X“ varikliai prilygsta ar net viršija dyzelinių variklių degalų naudojimo efektyvumą. Įdomu kaip tai atsispindės praktikoje ir jei tai ištiesų taip efektyvu, tuomet Mazda nusipelno didelių pagyrimų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda3 ir Alfa Romeo Giuletta, kuri yra kuri? :)



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Martynas | 2022-07-02
Išskirtinis hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, Interjeras, head up ekranas
Kuro sąnaudos ir salono erdvė, variklio garsas
Labai gera įranga ir puikiai atrodantis atuomobilis. Baltas kėbulas, raudonas odinis salonas ir juodi ratai :) Interjeras labai elegantiškas, patogus ir puikios ergonomikos. Prilygsta ar net geresnis palyginti su Audi A3. Interjeras atrodo ir jaučiasi kokybiškai. Tačiau ant visų kietų paviršių pastebimi smulkūs įbrėžimai, todėl valydamas esu labai atsargus. Nėra jutiklinio ekrano, bet po kelių pravažiavimų pirmenybę teiksite valdymo ratukui. Patinka „head up“ ekranas skirtas greičio ir palydovinės navigacijos sistemai. Ne erdviausias savo klasėje, bet jaučiasi pranašesnis už konkurentus. Tačiau tikėjausi geresnių kuro sanaudų. Variklis skamba kaip dyzelinis, tačiau Bose garsiakalbiai yra puikūs ir kokybiškai prislopins variklio triukšmą. Dinamika gera – 100 km/h per maždaug 8 sek. Nepatinka kelio keliamas triukšmas, bet patinka “sunkūs” stabdžiai.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2022-04-11
Mazda hečbekas su 180 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Fantastiškas interjeras, stilius, įrangos lygis, geras valdymas, greičių dėžė ir ekonomija
Vaizdas atgal ir kiek mažoka vietos ant galinių sėdynių
Tai yra 3-oji Mazda 3, kurią turėjome per maždaug 15 metų. Ši tikrai išsiskiria tobulumu, dinamika ir degalų sąnaudomis (beveik 4/100km ekonomiškiausiu režimu), komfortu, valdymo savybėmis. Ši Mazda turi X kartos variklį, kuris turi šiek tiek daugiau galios nei G variklis, be to jis yra daug taupesnis. Ankstesnis G variklio Mazda 3, kurį turėjau siekė 5,7 l/100km, šis yra arčiau 4,7 l. Patobulinta informacinė ir pramogų sistema daug geresnė palyginti su ankstesniu modeliu. Fantastiškas interjeras, paprastas bet elegantiškas. Standartinės įrangos lygis geresnis nei visų konkurentų, trūksta tik belaidžio telefono įkrovimo kilimėlio. Taip pat geras valdymas. Geriausia greičių dėžė, kurią kada nors turėjau - visos pavaros perjungiamos tikrai sklandžiai ir lengvai. Lengva naudoti pramogų sistemą. Erdvė gale ir bagažinės erdvė geresnė nei tikėtasi. Šio automobilio stilius tiesiog stulbinantis - visada sulaukia kitų žmonių žvilgsnių. Minusai - vaizdas atgal yra prastokas, tačiau kamera ir šoniniai veidrodėliai (pasikreipia kad būtų galima matyti bordiūrą) gelbėja situaciją. Šaltu oru priekinis stiklas aprūksta ir gali užtrukti laiko kol nupūs, kol salonas įkaista. Tačiau tai kompensuoja šildomos sėdynės ir vairas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt