Markės
1033 iš 1912
Mazda 323F, (BA) 1994 - 1998
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 30
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 87% Ne 13%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mazda 323f turėjo 2 kėbulus žinomus Europoje – 3 ir 5 durų hečbekai. 5 durų hečbekas pačios Mazda buvo vadinamas "4 durų kupė automobiliu". Šis modelis suprojektuotas dizainerių, kurie anksčiau dirbo Porsche kompanijoje. Manoma, kad šis modelis turėtų būti panašus į dar tik užgimsiantį 4 durų Porsche modelį. Abu hečbeko modeliai gaminami ant Mazda 323 platformos, tačiau turi visiškai skirtingą išorę. 5 durų modelis patraukia dėmesį dar ir tuom, kad automobilio visos 4 durelės yra be rėmų. Tai paprastai būdinga kupė automobiliams, bet ne hečbekams. Šie modeliai buvo parduodami su jau žinomais 1.5 L ir 1.8 L varikliais, matytais pas 323 modelius. Kadangi automobiliai buvo techniškai identiški Mazda 323, tai ir privalumai jo buvo tie patys - ekonomiški 4 cilindrų varikliai, nebrangus ir gana patikimas automobilis, tik 323f atveju dar ir su išskirtiniu dizainu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.0

Atsiliepimai įvertinti 5 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo galeriją
Patalpino: andriusa | 2013-09-07
323F BA 1.5 Studentiska masina
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
geras variklis, smagiai rieda, pigus išlaikymas, pigus draudimas
RUDYS, silpnas variklis, salono izoliacija prasta.
Pagaminimo metai: 1995
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Mano pirmasis automobilis. Įsigijau 2009 metais. Balta, pačios skurdžiausios komplektacijos, bet pilnai sutvarkyta. Kaip pirmas, nuostabus automobilis. Tiek studentas, tiek moksleivis būdamas išlaikiau. Dužo keleta kartų, o iš paprastos pasidariau sau patinkančią, orginali apdaila nuo v6 modelio (retesni modeliai su problematiškais varikliais) priekinio bamperio apatinė juosta, šoniniai 'sparneliai' prie galinio rato (spoileris ir purvasaugiai buvo uždėti, poto nuimti dėl estetikos :D ) na poto sekė, langai tamsinti, ratai nuo bmw r17, galinga aparatūra, poto susirgau tai dar ir raudonos spyruoklės, modifikuoti pjauti amortizatoriai galiniai(del dar didesnio zemumo), priekiniai coilai nuo golf 3. visa perdažyta. Jai nebūtų supuvus, būtų įdėtas nuo senesnės bg 1.8 variklis su turbo.
Variklis
1.5 doch, silpnas variklis, nekelia jokiu problemų, vėliau šaltas rytais padūmindavo keleta minučių(turbūt, kad be tepalo teko pavaziuot ir nemazai droztas mano paties) 1.5 tikrai ne lenktyninis variklis, o dar kai užsimečiau r17 ratus, tai ir iš vietos vos pajudėjau. Mieste iš bėdos užtekdavo galios, bet trasoje kai reikia aplenkti būdavo problemos, mesdavau žemesnį bėgį ir droždavau iki apsukų, kad aplenkčiau kuo greičiau kitą automobilį.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kol buvo viskas standartas mažai gedimų. Uždėjau R17 ir modifikuotus žeminančius amortikus, pradėjo byrėti važiuoklė. Vienintelį kartą neužsikūrė, kai sugedo paskirstytojas (100 šrote). Visada užsikurdavo, diržo su guliukais pakeitimas 150 lt. važiuoklė paprasta, pigi. Žodžiu pigios ir tos japoniškos geros kokybiškos detalės. sudažiau su rankiniu žiemą galą, linko trys svirtys, jos išviso keturios, dvi reguliuojamos, paprastos naujos pirktos, reguliuojama šrote(naujos sunku gauti) tai geram servise atėjo sąskaita prieš kalėdas 700 lt 2010 žiemą. Eksplotacijos kaštus sunku aprašyti, tiesiog jų per 3 metus buvo labai mažai. Toks automobilis, kurį dažniau vairuoji, negu taisai.
Patarimai perkančiajam
Būtinai patikrinti "stakanus" tai pagrindinė priežastis kodėl pardaviau.. Pas mane rūdijo ir skardos, ir pagrindiniai mazgai, mašina be ateities :D ar iš variklio didelio triukšmo nėra, variklio dangtelio tarpinė dažnai leidžia tepalą. automatinė antena dažnai sugedus būna, priekiniai, šoniniai langai šlykščiai susibraižo. dažna, rytais šalta dūmina mėlynais dūmais.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt