Markės
858 iš 1608
Mazda 5 2005 - 2010
Mazda 5, 2005 - 2010
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Gerai valdomas
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nedidelė bagažinė
  • Greičiau šešiavietis nei septynvietis
"Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas"
Mazda nuspėjo ko reikia šiuolaikiniams vartotojams – pigaus, ekonomiško, praktiško ir nedidelio automobilio talpinančio 6-7 keleivius. Tą puikiai atspindėjo Mazda5 sėkmė. Mazda5 gaminamas ant Ford globalinės C1 platformos kaip ir mažesnis Mazda3, jo artimiausias giminaitis yra kompaktiškas MPV Ford Focus C-MAX. Mažesnis negu daugelis vienatūrių rinkoje, Mazda5 gali patogiai sutalpinti šešis ar net septynis keleivius trejose eilėse. Jis turi stumdomasias duris, o sulanksčius galines sėdynes ir nemažą bagažinę. Dvejos Mazda5 stumdomosios durys byloja apie automobilio praktiškumą, jas taip pat galima užsisakyti su automatinio durų atidarymo bei uždarymo funkcija. Mazda5 sėdynės išdėstytos pagal formulę „2+3+2", kai naudojamos visos sėdynės. Jūs galite nuleisti trečios ir antros eilės sėdynes, sudarydami plokščią paviršių, o taip pat atlenkti priekinio keleivio sėdynės atlošą. Automobilis buvo visuotinai giriamas ir už kitas savybes – puikius stabdžius, geras valdymo savybes (kogero geresnes nei kai kurių lengvųjų automobilių), puikų vairo mechanizmą ir kas be ko puikų dizainą. Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas - Mazda5 gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą atliekant Euro NCAP saugumo testus. Mazda5 gaminamas ir su dyzeliniais varikliais – 2.0 litrų bendro įpurškimo dyzeliniu varikliu, kurio galia 81 kW (110 AG) ir maksimali trauka 310 Nm/2000 aps./min., bei 105 kW (143 AG) ir 360 Nm/2000 aps./min varikliu. Trūkumai – pigus plastikas naudojamas interjere.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 843 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo galerijąPeržiūrėti lankytojo mėgiamiausius automobilius
Patalpino: Nerijus P | 2009-02-21
Labai geras patogus vienaturis.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Tai patogus, praktiskas automobilis, taciau kartu nera labai didelis. Itin grazaus dizaino ir pigesnis nei koks VW S-Max ar panasus. Jauciama, kad tai kokybiskas, gerai surinktas automobilis. Labai gerai valdomas, nesijaucia automobilio mases ar gabaritu.
Pigus interjeras, 2 litru benzininis variklis nelabai tinka vienaturiui – yra nelabai ekonomiskas. Prastas matomumas pro galinius langus. Mazokas standartinis bagazo skyrius.
Bendras automobilio aprašas
Teko siek tiek vazineti su siuo automobiliu. Ispudis tipiskas visoms naujoms Mazdoms – tai geras, praktiskas automobilis, taciau kiek pigokas. Man didziausias pliuas yra dizainas, jis tiesiog puikus, nusipirki sau vienaturi su sportiksu dizainu :) Tai labai patogus automobilis su 3 sedyniu eilem, slankiojanciomis durimis. Labai puikus automobilis seimai, o prie viso to labai nedideliu gabaritu. Is tiesu jis gaminamas ant Mazda 3 bazes, todel jis negali buti didelis, taciau vaziuojant susidaro ispudis, kad automobilis pagamintas ant mazda 6 bazes. Siaip automobilis labai gerai valdomas. Atsisedes uz vairo tikejausi vienaturio pojuciu – siubavimo, sunkaus valdymo, dideliu gabaritu. Bet ne – Mazda 5 puikiai valdomas, geriau nei daugelis vidutines klases automobiliu! Tikras lengvasis automobilis, patogus mieste. Taciau bagazine yra nedidele, taciau galines sedynes pasalinus galima gauti padoria erdve. Kas man nepatiko tai prietaisu skydelis. Nors jis patogus ir gana idomus, taciau labai prastos kokybes – visur i akis lenda pigus plastikas. Cia gal toks labiausiai pastebimas minusas.
Variklis
Variklis, su kuriuo vazinejau yra 2 litru, toks pat kaip ir Mazda 6. Labai neblogas variklis, tokia automobiliui jo pilnai pakanka, nors dyzelinis tikrai butu geriau. Benzini im apie 10 litru ir dar daugiau – o tai nemazas minusas praktiskam seimos automoiliui. Taciau pats variklis gana malonus, puikiai dirba.
Patarimai perkančiajam
Manau tai geras pirkinys. Nera brangus, o be to kiekvienas litas tikrai atsiperka. Nzn detaliu apie eksplotacija, taciau negirdejau, kad jis turetu kazkokiu rimtu bedu. Atvirksciai – automobilio savininkas gyre uz patikimuma. Na automobilis kol kas beveik naujas, toliau parodys laikas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 66)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   121    
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F   
  Vidutiniai   Xedos 6   
  626626666
  Dideli   Xedos 9   
  Kupė   MX-3    
  MX-6    
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute  
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy   
  Vienatūriai    55 
  Dideli vienatūriai   MPV   
  Sportiniai   RX-7RX-8  
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt