Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gera standartinė įranga
- Gerai valdomas
- Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Nedidelė bagažinė
- Greičiau šešiavietis nei septynvietis
"Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas"
Mazda nuspėjo ko reikia šiuolaikiniams vartotojams – pigaus, ekonomiško, praktiško ir nedidelio automobilio talpinančio 6-7 keleivius. Tą puikiai atspindėjo Mazda5 sėkmė. Mazda5 buvo gaminamas ant Ford pasaulinės C1 platformos kaip ir mažesnis Mazda3. Jo artimiausias giminaitis yra kompaktiškas MPV Ford Focus C-MAX. Mažesnis negu daugelis vienatūrių rinkoje, Mazda5 gali patogiai sutalpinti šešis ar net septynis keleivius trejose eilėse. Jis turi stumdomasias duris, o sulanksčius galines sėdynes ir nemažą bagažinę. Dvejos Mazda5 stumdomosios durys byloja apie automobilio praktiškumą, jas taip pat galima užsisakyti su automatinio durų atidarymo bei uždarymo funkcija. Mazda5 sėdynės išdėstytos pagal formulę „2+3+2", jūs galite nuleisti trečios ir antros eilės sėdynes, sudarydami plokščią paviršių, o taip pat atlenkti priekinio keleivio sėdynės atlošą. Automobilis buvo visuotinai giriamas už puikius stabdžius, geras valdymo savybes (kogero geresnes nei kai kurių mažesnių automobilių), puikų vairo mechanizmą ir kas be ko puikų dizainą. Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas - Mazda5 gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą atliekant Euro NCAP saugumo testus. Mazda5 gaminamas ir su dyzeliniais varikliais – 2.0 litrų bendro įpurškimo dyzeliniu varikliu, kurio galia 81 kW (110 AG) ir sukimo momentas 310 Nm/2000 aps./min, bei 105 kW (143 AG) ir 360 Nm/2000 aps./min varikliu. Trūkumai – pigus plastikas naudojamas interjere.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Vytautas | 2016-08-30 |
Patogus šeimos auto |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
kokybiškas, gero išplanavimo, nebloga kaina
linkusi rūdyti
|
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,4 |
Bendras automobilio aprašas |
Išskirtinai patogus išplanavimas šeimai su trim ar keturiais mažais vaikais: antros eilės vidurinė kėdė susilanksto, todėl yra praėjimas.į trečią eilę, kurios kėdės per sekundę susimontuoja į grindis ir tinka net suagusiems. Nereikia išiminėti antros eilės vaikų kėdučių norint patekti i trečią eilę. Dar Mazda 5 komfortiškas( pvz žymiai minkštesnis už tų metų zafirą), lengvai parkuojamas mieste, visi varikliai gerai traukia, benzinai tylūs. Gražus dizainas, super patogios stumdomos durys, ne per didelių gabaritų. Per metus visiškai niekas nesugedo, ir neturi jokių gedimų. |
Variklis |
1,8 benzinas-trauka gera, maloniai dirba ausiai, niekas nesugedo, su skirstoma grandine(kuri nebarška), tepalų neryja. Kaip benzinas vienatūriui tai gana ekonomiškas: vasarą 7,9- žiemą 8,8 vidurkis, mišriu režimu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaštai: eksploatacinės išlaidos, visgi benzinas, bet nebuvo gedimų. Žvakės eina platininės. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti dugną dėl rūdžių, sparnus. 1,8 benzinas-gana ekonomiškas ir puikiai traukia. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda 5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis