Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Saugumo įranga
- Simpatiškas išorės dizainas
- Nebrangus nusipirkti
TRŪKUMAI
- Kėbulo korozija
- Patikimumas ne pats geriausias
- Ne visi variantai turi „Bluetooth“
Naujas Mazda6 modelis ženkliai padidėjo ir tapo dar dinamiškesnės išvaizdos ir panašus į kupė automobilius. Ženkliai pagerėjo ir aerodinaminės jo savybės bei stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Visi išoriniai elementai skirti priešpriešinio pasipriešinimo koeficientui (Cd) sumažinti: sedanui ir hečbekui iki 0.27, o universalui - iki 0.28. Variklių gamoje įtrauktas naujas 2.5 litro 4 cilindrų, o Šiaurės Amerikos rinkai ir 3.7 litro V6, kuris yra montuojamas ir į Mazda CX-9 modelį. Automobilis buvo gaminamas ant Ford CD3 platformos su 4 durų sedano, 5 durų hečbeko ir universalo kėbulais. Nepaisant padidėjusių matmenų automobilio svoris netgi sumažėjo (inžinieriai jo projektavimo metu didelį dėmesį skyrė detalių svoriui), todėl valdymo savybės išliko geros. Hečbeko modelis turi didesnę bagažo erdvę nei didesnis Ford Mondeo konkurentas. Buvo giriamas Mazda6 elektra valdomas vairo stiprintuvas, kuris aprūpino neprastą grįžtamajį ryšį vairuotojui. Aktyvios ir pasyvios saugos sistemos taip pat nedaro gėdos automobiliui - jame įrengti didelio skersmens aušinami priekiniai diskiniai stabdžiai ir efektyviai veikiantys užpakalinių stabdžių diskai, tai pat visuose modeliuose standartiškai įdiegtos ABS, EBD, avarinio stabdymo, DSC ir TCS sistemos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-10-15 |
mazda 6 2 ltr automatas 2012 m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, valdymas, dizainas, komfortas, pakaba, degalų sąnaudos, bagažinė
surinkimo kokybė, garso izoliacija, pravažumas
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš mazda turėjau lancer 9 automatą 1.6 ir renault Coleos 2.5 varikliui variatorine greičių dėže. Trumpai papasakosiu apie šiuos 2 automobilius. lancer 2006 metų, kurią pirkau nają. su ja pravažiavau apie 60000 km. , o po 5 metų pardaviau draugui. Per šį laiką jai pakeičiau tik stabdžių diskus ir vairo traukės antgalį, o šios dalys tikrai pigios. Draugas su ja ligi šiol važinėja ir kolkas dar nesubyrėjo. Renuką pirkau naują už 15000 Eur. Nežinau kas man ten susisuko, bet tai buvo didžiausia mano klaida. Mašina netraukia, kuro sanaudos didelės, remontuoti nespėjau. Po metų, kai Renault užkniso, aš jį pardaviau. Kartą netyčia užsukau į Mazdos saloną. Ten buvo labai eneregingas vadybininkas, kuris mane įkalbėjo vietoj renuko pirkti Mazdą 6. Pasirinkimas buvo iš dviejų variantų - 2011 m hečbeko ir sedano. Abu jie stovėjo metus laiko automobilių stovėjimo aikštelėje todėl jiems buvo nemaža nuolaida, tai aš daug negalvodamas nusipirkau 2 ltr automatą hečbeką. Mazdos eksploatcija. Aš šeip važinėju atsargiai, nes mieste, kuriame važinėju yra labai daug gilių duobių. Lygiai taip pat atsargiai ir su lanceriu važinėjau ir problemų neturėjau. Su Mazda tai taip pat pasiteisino. Su mašina važinėjau palyginus mažai, nes miestas, kuriame gyvenu yra nedidelis. Jau 6 metai, kaip su mazda važinėju, o nuvažiaves 90000 km. Techninę priežiūrą (keičiu tepalus, filtrus ir tt..) varau pagal žurnalą kas 8-10 k km ir tik servizuose, kurie viską ką jie daro leidžia pačiam stebėti. Keista, bet kažkodėl mazdos važiuoklės remontas yra pigesnis nei lancerio. Po 30000 km pradėjo truptį pradėjo leisti kairės pusės galinis amortizatorius, nors ir nebuvo pažeistas. Amortizatorius ir jo pakeitimas kainavo tikrai nebrangiai. Kartą po ilgesnio pasivažinėjim reikėjo dapilti antifrizo apie 100 ml, o šeip be amortikų ir antifrizo dapilimo daugiau niekas nebuvo sugedę. 2 litrų variklio jai tikrai pakanka, automatas irgi yra neblogas, o benzino sąnaudos mieste yra 10-11 ltr 100km. Trasoje vidutiniškai 7 iltr/ 100 km. Ant kelio stovi labai gerai. Labai džiaugiuosi, kad pirkau hečbeką, nes jo pagažinė yra tikrai didelė ir ne karta pravertė jos talpumas. Mazdos 6 dažymas yra žiauriai prastas, po dviejų metų atsirado kažkokios dėmės ir rėžiai nuo plovyklos, bet tada mano draugas, už dyką, padengė mašinos paviršių skystu stiklu. Kai pamačiau, atsiimdamas mašiną, negalėjau patikėti. Ji blizgėjo ir atrodė geriau, nei iš salono. Dar ir dabar nėra tiek daug ibrėžimų kaip buvo seniau.. Triukšmas salone žiauriai didelis. Jaučiusi, kaip sedėdamas lauke. Salonas yra kaip naujas, niekas negirgžda, netraška ir niekas nesulūžę, bet čia gal daugiau priklauso nuo savininko. Tai tiek apie Mazda 6. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
remontas ir ekspoatacija tikrai nėra brangi. Automobilis gan patvarus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda 6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis