Markės
1038 iš 1912
Mazda 6, (GH1) 2007 - 2013
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 8
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Saugumo įranga
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Nebrangus nusipirkti
TRŪKUMAI
  • Kėbulo korozija
  • Patikimumas ne pats geriausias
  • Ne visi variantai turi „Bluetooth“
Naujas Mazda6 modelis ženkliai padidėjo ir tapo dar dinamiškesnės išvaizdos ir panašus į kupė automobilius. Ženkliai pagerėjo ir aerodinaminės jo savybės bei stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Visi išoriniai elementai skirti priešpriešinio pasipriešinimo koeficientui (Cd) sumažinti: sedanui ir hečbekui iki 0.27, o universalui - iki 0.28. Variklių gamoje įtrauktas naujas 2.5 litro 4 cilindrų, o Šiaurės Amerikos rinkai ir 3.7 litro V6, kuris yra montuojamas ir į Mazda CX-9 modelį. Automobilis buvo gaminamas ant Ford CD3 platformos su 4 durų sedano, 5 durų hečbeko ir universalo kėbulais. Nepaisant padidėjusių matmenų automobilio svoris netgi sumažėjo (inžinieriai jo projektavimo metu didelį dėmesį skyrė detalių svoriui), todėl valdymo savybės išliko geros. Hečbeko modelis turi didesnę bagažo erdvę nei didesnis Ford Mondeo konkurentas. Buvo giriamas Mazda6 elektra valdomas vairo stiprintuvas, kuris aprūpino neprastą grįžtamajį ryšį vairuotojui. Aktyvios ir pasyvios saugos sistemos taip pat nedaro gėdos automobiliui - jame įrengti didelio skersmens aušinami priekiniai diskiniai stabdžiai ir efektyviai veikiantys užpakalinių stabdžių diskai, tai pat visuose modeliuose standartiškai įdiegtos ABS, EBD, avarinio stabdymo, DSC ir TCS sistemos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Romas | 2009-03-04
Naujas Mazda 6 – didelis suolis pirmyn
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dideli pliusai uz isores ir interjero dizaina, uz interjero kokybe. Pliusas uz erdve, patoguma, gera valdyma, sportiskuma.
Minusas – nekokia oda, vis dar nesu tikras ar sis Mazda 6 gali prilygti naujam Accord. Pakaba kartais gali buti kietoka.
Bendras automobilio aprašas
Teko daug vazineti su senesne Mazda 6, todel galiu ja palyginti su naujaja Mazda 6. Ankstesne Mazda 6 nebuvo pats prabangiausias arba sportiskaiusias savo klaseje. Taciau su nauja karta atejo daug kas naujo. Is isores automobilis atrodo kaip klase aukstesnis ir kazkuom primena RX-8. Ypac graziai man automobilis atrodo is galo. Automobilis tapo galingesnis, nors ir senoji karta neblogai akseleravosi. Automobilis taip pat gerai valdomas, labai jautriai reaguoja i vairo pasukimus, kartu jauciamas atgalinis rysys nuo kelio. Vaziuojant nesijaucia, kad automobilis tapo didesnis. Ne be reikalo ir priekine, ir galine pakaba yra dvieju skersiniu svirciu, todel yra sportiska. Taciau vaziuojant blogesniu keliu jauciamas pakabos kietumas. Stabdziai yra visi diskiniai, be abejo ABS, stabdo labai smagiai ir be vibraciju. Automobilis tapo tikrai tylesnis, taciau vis dar ne toks tylus kaip kiti konkurentai (tarkim Avensis arba Accord). Naujas interjeras tikrai solidesnis nei senojo modelio, daug kur naudojami sidabriniai aliuminio intarpai (jie aisku ne metaliniai). Man isties patinka visi prietaisai, jie lengvai skaitomi, graziai ir solidziai atrodo, centrine konsole neperkrauta mygtukais, viduryje stovi borto kompiuterio LCD ekranas. Tikrai grazu. Nepatiko tik odiniu sedyniu odos kokybe, kuri atrodo lyg guma. Paneles plastikas tapo gerokai kokybiskesnis, niekur nebarska. Sedynes patogios ir labai gerai palaiko kuna. Be to jos valdomos 8 kryptimis. Galines sedynes dabar yra beveik atskiros, kas patogiau 2 gale sedintiems. Bendrai viduje tikrai padaugejo vietos ir dabar sakyciau prilygsta Honda Accord arba net Toyota Camry.
Variklis
2 litru variklis liko sakyciau panasus i buvusios kartos. Tai isties neblogas variklis ir jo tikrai pakanka, nors galios daug kam noresis ir daugiau.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 66)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt