Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Tylūs dyzeliniai varikliai
- Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Nekomfortiška pakaba
- Valdymo sąvybės ne pačios geriausios klasėje
- Nedidelis variklių pasirinkimas
"Šis Mazda modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia"
Kurdami trečiosios kartos Mazda6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Šis Mazda yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Automobilis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-03-14 |
Mazda 6 2016m TOURING 2.5 USA |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nebrangi, pigios dalys, nedomina vagių, pigus draudimas, daug navarotų, gera išvaizda, komfortas
Kietoka su R20 ratais
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Ilgai ieškojau automobilio už +- 13000e sumą, rūpėjo nebrangūs išlaikymo kaštai, patikimumas, išvaizda, benzinas, nes dyzelių jau atsikandau... pirmiausia žiūrėjau vokiškas auto, bet už tokią kainą ką galima gauti tai 5+ metų auto su 200k+ ridom nutrintais salonais arba maža rida pliką variantą kurie manęs nesužavėjo. Nusprendžiau pasidomėt japonais, girdėjau jų bazinės komplektacijos neblogos ir akis užkliuvo už mazdos, patiko agresyvoka išvaizda, tačiau lietuviškuose skelbimuose jų buvo labai mažai. Pagal skelbimą nuvykau apžiūrėt mazdos, padariau test drive amerikonas 2.5 automatas, patiko labai, bet kadangi gyvenu užmiestyje labiau buvau linkęs pirkt mechaninę o tokių čia tuo metu nebuvo tai pirkau iš amerikos aukciono nestipriai daužtą su 43000 rida. Pavyko susitaisyt nebrangiai naujomis dalimis iš parduotuvės, net buvo keista, kai pvz eiliniam šrote už ta pačią detalę prašė 50e ,o nauja tekainuoja 26e. Tas man jau patiko. Susiremontavau gan pigiai, viskas tiko jokių nesklandumų nebuvo. Priregistravimas irgi buvo nesunkus, tereikėjo prisisukt gale priešrūkinį žibintą ir pasidaryt priekyje gabaritines šviesas. Tai dabar daugiau apie patį automobilį. Komplektacija Touring, su odinėm sedynėm, aklos zonos kontrole, jau facelift salonas su iškeltu televizorium, galinio vaizdo kamera, bose aparatūra (groja fantastiškai) vairas nedidelis, sėdynes lyg man pagamintos, posūkiuose galima pasijaust lenktynininku tiesiog subalansuota kaip pagal kokį fengšui. Gal kiek garso izoliacija buvo prastoka ties durimis, bet šitą reikalą greit išsprendiau, radau vienoj iš autodalių parduotuvių tos vadinamos klijuojamos naftos ir paklijavau po duru panelem tai dabar nei vibruoja nei barška kaip sako lyg skarbonkė, tekainavo man pusantros valandos darbo ir 11e už tą limpančią medžiagą. Kadangi auto apynaujis ir ketinu su juo važinėt bent 5 metus Lietuvos keliais, padariau antikorozinį. Motoras 2.5 benzas su mechanine dėže. Galvojau dėt dujas, bet kai ryja vidurkis iki 8l/100 nemanau kad apsimoka, turėjau Subaru 2.5 tai ten mažiau kaip 12l/100 nebūdavo tai be dujų niekur. Kas man patiko, kad variklyje stovi grandinė, tai jos keist nereikia kas 60 tūkstančių kilometrų. Trauka gera, tikrai dinamiškas auto, turi 141KW, ant lenkimo užmiestyje nereikia melstis ar spėsi aplenkt. Pakaba patvari, tenka pavažinėti žvyrekliais, tai komfortu nesiskundžiu. Vagių šitie auto taip pat nedomina, tai ir miegot ramiai galima ir draudimas pigus. Reziume, tikrai geras dėmesio vertas automobilis išsiskiriantis iš pilkos minios aš juo labai patenkintas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per metus kolkas neteko nieko remontuoti, tik einamieji dalykai, filtrai stabdžių kaladėlės, nieko baisaus ir nieko brangaus. |
Patarimai perkančiajam |
Geras kokybes ir kainos santykis, nepirkt nudrožtos ir vargo nematysi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda 6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis