Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Naujasis Mazda 626 modelis 1998 metais pristatytas jau penktą kartą. Nauja 626 tapo ilgesnė ir platesnė su išties didele bagažine ir didele erdve keleiviams. Automobilis buvo gaminamas ir su keturių cilindų, ir su V6 varikliais. 626 važiuoklė tapo truputį standesnė, kad pagerėtų stabilumas. Vairuotojams patiko automobilio erdvė, ekonomiškumas, paprasta bet elegantiška išvaizda, tačiau 626 buvo linkęs greitai prarasti vertę rinkoje.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Patalpino: Justinas | 2015-08-11 |
mazda 626 2,0 dyzelis 2000m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
patikimumas variklio ir vaziuokles
garso izoliacija
|
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Puikus automobilis, patvarumas vienas geriausiu kokius auto esu turejas, pati didziausia beda garso izoliacija, japonai tikrai galejo pasistengti geriau, visa kita super, parvaryta pirkau is italijos rida buvo 120000km, pravaziavau 5 metus be jokios investicijos, na tik stabilizatorius pasikeiciau galinius, variklis buvo 74 kw, po 5 metu truko pagrindinis dirzas, visi jau buvo nurase mazda, nuvariau i servisa, keista buvo kad visas remontas kainavo 270 euru, su darbu ir medziagom, pasirodo tokiems dalykams mazdoj buvo numatyta kad nuluztu svirteles kurios gan pigiai kainavo, po 5 metu pradejo bildeti priekiniai celinblokai ir stabilizatoriai, pasikeiciau ir toliau viskas ok, keista kad dauguma sako jog jos rudija, tik parsivares isvaliau galines arkas pertepiau senukuose pirktu dugno purskikliu, daugiau nekur jokiu rudziu nebuvo, dugnas idealus, po 3 metu issoko pavisine rudele, galinej arkoj, nuvariau i servisa uz 220 lt, arka perdaze, ir toliau be problemu vazinejau iki siol. viskas viduje labai patogu, elektronika dirba be priekaistu, liudniausia tik tai kad pries pora dienu stovint kamstyje vienas zioplys be stabdziu ikale i gala, mazda to neatlaike... buciau dar vaziaves 5 metus tik sankaba reikejo pasikeisti, per 5 metus nuvaziavau nuo 120000 iki 240000, ko tik mazda buvo nemaciusi ir rusijos ir lenkijos ir baltarusijos kelius ir duobes. ziema vedasi be jokiu problemu, nesvarbu kad ir -32, pora kartu pasildau zvakes 2 abarotai ir dirba. |
Variklis |
galios pakanka, geras patikimumas, praktiskai neuzmusamas, pilta tiek ukinis tiek baltarusiskas tiek lietuviskas dyzelis, dirba be problemu net ant zibalo:) probemos nebent su slangom, nes nuo interkulerio iki isiurbimo kolektoriaus sutrupejo teko keist, tokios pat neradau pritaikiau kitokia uz 2 eurus:) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
sankaba kainuoja 100 euru, bet visas komplektas, traukutes normalesnes priekines po 20 euru, celinblokai po 5 eurus, negaliu pasakyti kad dalys brangiai kainuoja, nes daugiau nieko nepirkau. |
Patarimai perkančiajam |
paklausyti variklio, pergazavus turbina garsiai dirba tad girdisi jei yra pasaliniu garsu, pravaziuot per duobes iskart isgirsi bildesi jei su vaziuokle yra problemu, galines arkas padengti dugno izoliacine medziaga. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda 626 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis