Markės
1056 iš 1917
Mazda MX-3, 1991 - 1998
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 13
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mazda MX-3 yra patrauklaus apvalaino dizaino keturių vietų kupė gamintas nuo 1991 iki 1998 metų ant EC platformos. MX-3 buvo gaminamas su 3 varikliais: 1.5 L I4, 1.6 L I4 ir 1.8 L V6. 1.6 L variklis turėjo arba 88 AG (SOHC/16 vožtuvų), arba nuo 1994 metų montuojamą 106 AG (DOHC/16 vožtuvų) variklį. Galingiausias variantas buvo DOHC 24 vožtuvų V6 variklis su 130 AG (97 kW). Tai buvo vienas mažiausio darbinio tūrio V6 kada nors gamintų serijinių variklių pasaulyje. Visi jie buvo gaminami su mechanine arba 4 greičių automatine pavarų dėže. MX-3 yra skirtas jaunam vairuotojui, nes yra puikiai valdomas, patrauklus ir patikimas. Trūkumai – mažai vietos gale sėdintiems ir silpnoki 4 cilindrų varikliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausias MX-3 variantas turėjo 1.8 L DOHC 24 vožtuvų V6 variklį su 130 AG (97 kW). Tai buvo vienas mažiausių kada nors gamintų V6 tipo serijinių variklių pasaulyje.
Patalpino: Ramas | 2012-12-16
Mazda MX-3 1.6 Aut.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gražus, puikiai valdomas, talpi bagažinė.
Kuro sąnaudos, supūna arkos, tarška-barška.
Bendras automobilio aprašas
Didžiausias Mazda mx-3 privalumas, jos išvaizda. Jeigu automobilio arkos akivaizdžiai neišpuvusios, labai tikėtina, jog šis auto atrodys gerai. Jaunatviškas, sportiškas ir dailus šios mašinos dizainas su gražiais lietais ratais, atkreips ne vieno praeivio žvilgsnį. Tai pigus automobilis, mieste jų salyginai mažai, todėl jausitės išskirtiniai jį vairuodami. Puikus šio automobilio valdymas dar vienas pliusas į mx sąskaitą. Bagažinė, nors ir sunkiai pasikeliantis jos dangtis, yra labai talpi, galima prikrauti tikrai daug. Greit sušyla pečiukas, žiemą tai tikras pliusas. Pagrindiniai minusai tikriausiai būtų galinės šios mazdos arkos, tai yra šio automobilio liga, korozija jas ėda po kiekvienos žiemos ir negailestingai, rasti mx'a su sveikom galinėm arkom yra tikras iššūkis. Jas sutvarkyt ar pakeist nėra pigu, o ir kas apsiimtų dirbt šį darbą nėra lengva rasti. Kitas minusas yra kuro sąnaudos, tai anaiptol nėra ekonomiškas miesto automobiliukas, net jei ir ekonomiškai stengies važiuot. Pravažinėjai 10l/100km? manyk, kad važiavai labai ramiai, taupiai ir ekologiškai. Komfortu nepasižymi, mašina nors ir gerai valdoma, mūsų keliais rieda lyg karieta, ir tegul tik pataikysi kad ir į nedidukę duobę, atrodys lyg būtum per bortą pervažiavęs, žodžiu kauno keliais važiuodamas, sėdi lyg ant adatų, o apie kiemų gatveles nėra ką ir kalbėti, kadangi mazdos priekis itin žemai, itin dažnai duobėtam kieme girdėsi mazdos tempimo kilpos trenkiasi į asfalta, bordiūrą ar dar velniai žino kur, garsas klaikus, pirmus kartus išlipdavau pasižiūrėti ar konors nesulaužiau, itin nepraktiškai žemas priekis, ne mūsų kiemų keliams. Mazdos keleiviams gale vietos praktiškai nėra, o jei ir suraitysi porą žemaūgių į galą, važiuojant per menkiausius kelio nelygumus galinės padangos karts nuo karto brauks arkas. Tikriausiai pats mažiausias šios mašinos minusas, kad dažniausiai plyšta vairuotojo sėdynės apmušalas, tame kampe pro kurį dažniausiai laipiojama į ir iš mašinos.
Variklis
1.6 DOHC 16V 107AG. Važinėti mieste galios užtenka, bet važiuoti užmiesty vienos krypties juostos kely su šiuo varikliu ir automatine pavarų dėže yra tikras košmaras... Norint aplenkt, nuspaudi gazą, o auto nė iš vietos, sukyla apsukos, variklis staugia, bet masina greitėja labai lėtai, greitkely galios tikrai trūksta.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Didelės kuro sanaudos ir mieste ir užmiesty. 11-12l mieste. Užmiesty 9-10l. Salyginai brangios kėbulo dalys. Mx-3 šiuo metu galima išsirinkti viso labo už tūkstantį litų.
Patarimai perkančiajam
Būtina įvertinti galinių arkų būklę.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt