Markės
1052 iš 1911
Mazda MX-3, 1991 - 1998
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 13
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mazda MX-3 yra patrauklaus apvalaino dizaino keturių vietų kupė gamintas nuo 1991 iki 1998 metų ant EC platformos. MX-3 buvo gaminamas su 3 varikliais: 1.5 L I4, 1.6 L I4 ir 1.8 L V6. 1.6 L variklis turėjo arba 88 AG (SOHC/16 vožtuvų), arba nuo 1994 metų montuojamą 106 AG (DOHC/16 vožtuvų) variklį. Galingiausias variantas buvo DOHC 24 vožtuvų V6 variklis su 130 AG (97 kW). Tai buvo vienas mažiausio darbinio tūrio V6 kada nors gamintų serijinių variklių pasaulyje. Visi jie buvo gaminami su mechanine arba 4 greičių automatine pavarų dėže. MX-3 yra skirtas jaunam vairuotojui, nes yra puikiai valdomas, patrauklus ir patikimas. Trūkumai – mažai vietos gale sėdintiems ir silpnoki 4 cilindrų varikliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausias MX-3 variantas turėjo 1.8 L DOHC 24 vožtuvų V6 variklį su 130 AG (97 kW). Tai buvo vienas mažiausių kada nors gamintų V6 tipo serijinių variklių pasaulyje.
Patalpino: Marius | 2013-04-01
1.6 DOHC ir SOHC
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Manevringas, tinkamas miestui, nereiklus remontui, pakankamai dinamiskas
Korozijos zidiniai, peciuko problemos (abiejuose modeliuose), sunku rast nenuvaryta
Bendras automobilio aprašas
automobilio dizainas ne pagal metus zavus. Kai pasiziuri i audi,tai verkt norisi,pasiziurejus i mazda - akis dziaugiasi. Ypac ,jei siek tiek pazemintas ir su skoningais ratlankiais. Viduje rasime dvi patogias vietas dviems zmonems ir tik prispyrus didelei bedai galite kazka pavezeti gale. Bagazine nedidele, taciau pirkiniu maisas tilps ir dar vietos liks. Paneles buvo dvieju dizainu - senesnioji siek tiek primine 323f su atverciamom lempom, naujesne - jau kitokia,labiau apvaliais kampais. Kuri kam dailesne - skonio reikalas, taciau naujesnes nemegau tik iki tol,kol jos nepamaciau gyvai. Plastmases gyvos,dar nesuskeldejusios, aisku,barskesiu pasitaiko ir pasitaikys. Sedynes labai komfortiskos, teko tureti modeli ,kuriame buvo originalios juodos odines sedynes - super. Prietaisai daugmaz po ranka, kazko labai ieskoti nereikia. Maloniai besijungiancios pavaros - labai tiksliai ir trumpa eiga. Garso izoliacijos mazoka,bet nera ko ir noret,kad butu - juk cia japonas ir dar ekonomines klases. Vairas ir jo pojutis mazdiskai minkstas ir siek tiek plaukiojantis. Vairuojasi smagiai, be didesniu kokiu nors ypatumu.
Variklis
turejau dvi versijas 1.6 SOHC (66kW) ir 1.6 DOHC (79kW). Pirmoji versija salyginai guvi ir noriai veza automobili miesto keliais. Lyginant su analogiskos galios civic 5gen su 66kW, tai mazda gerokai guvesne nuo zemu sukiu ir i kalna eikliau vaziuoja, pvz, Narbuto kalnas be problemu 5 begiu/60km/h, nedusta. Automobilio nedroziau,tad negaliu pasakyti kaip reikalai ties aukstom apsukom, bet is esmes varikliuko miestui per akis, uzmiesty nevazineju. Kuro sanaudos buvo apie 7-8l/mieste. Kita MX-3 buvo su naujesniu, 79kW varikliu, bet gerokai nuvargintu,besispjaudanciu tepalais uzvedus ir t.t. Kas liecia galia - nelabai pastebejau skirtumo nuo silpnesnes versijos, gal net bukesne nuo zemu apsuku (bet velgi, tai gali itakoti nepriziuretas variklis). Noreciau isbandyti 1.8 v6 versija, bet nuomones ivairialypes, o be to, tikiu,jog dauguma parduodamu modeliu jau nuvarginti sunkios lietuvio kojos. Visgi ju v6 garsas nepakartojamas, o dinamika sklandi nuo zemu iki aukstu apsuku.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirmajam automobiliui reikejo keisti stabdzius, traukes ir dar kazkoki menknieki - is esmes jokiu bedu neislindo ir automobilis vaziavo patikimai. Antroji masina (79kW) spjaudesi tepalais, turejo uzianti guoli, dar kazkokiu bedu,tad ja greit perpardaviau nieko netaises. Nuvertejimo mazai galima tiketis,pilnas autogidas po 1000 su trupuciu, tai kur ten pigiau.. Taciau priziureti modeliai ir naujesniu metu (97 pvz) gali kainuoti ir 3500-4000lt.
Patarimai perkančiajam
Patikrinti stabdzius (daznai buna niekas nekeista), pravaziuoti greiciau ir paklausyt ar neuzia guoliai (bus bedu,jei jis nekeistas ir uzkepes) ir kiti baziniai patikrinimai
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt