Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Mazda MX-3 yra patrauklaus apvalaino dizaino keturių vietų kupė gamintas nuo 1991 iki 1998 metų ant EC platformos. MX-3 buvo gaminamas su 3 varikliais: 1.5 L I4, 1.6 L I4 ir 1.8 L V6. 1.6 L variklis turėjo arba 88 AG (SOHC/16 vožtuvų), arba nuo 1994 metų montuojamą 106 AG (DOHC/16 vožtuvų) variklį. Galingiausias variantas buvo DOHC 24 vožtuvų V6 variklis su 130 AG (97 kW). Tai buvo vienas mažiausio darbinio tūrio V6 kada nors gamintų serijinių variklių pasaulyje. Visi jie buvo gaminami su mechanine arba 4 greičių automatine pavarų dėže. MX-3 yra skirtas jaunam vairuotojui, nes yra puikiai valdomas, patrauklus ir patikimas. Trūkumai – mažai vietos gale sėdintiems ir silpnoki 4 cilindrų varikliai.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Galingiausias MX-3 variantas turėjo 1.8 L DOHC 24 vožtuvų V6 variklį su 130 AG (97 kW). Tai buvo vienas mažiausių kada nors gamintų V6 tipo serijinių variklių pasaulyje.
Patalpino: Spiritas | 2008-10-26 |
mixas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 1992
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Reikli tepalams kaip ir visi mx'ai, bloga tepalu kokybe tuoj pat islenda garsiu kompensatoriu kalenimu, pakeitus tepalus dirba tyliau. Dalys tikrai nepigios, bet ir ne ferrari. Geru oru nuostabus matomumas, kadangi didesne dalis "kabinos" - stiklas, blogu oru - daug aplyto ar apsnigto stiklo. Labai norint imanoma vaziuoti penkiese, bet apie komforta svajot nereikia ir traukos nebeuztenka. 4 zmones vaziuoti gali, merginoms vietos gale uztenka (jei kojos ne kilometrines :). Kai variklis gerai suderintas (uzdegimo kampas, mishinys, tvarkingai dirba davikliai) tai bega labai gerai, be pastangu kyla apsukos. Pagrindines ligos: pas dauguma plyshusi oro padavimo zharna, caksi kompensatoriai, lengvai nusimusha suvedimas, jei neduok dieve ardytas salonas - viskas brashka. Kadangi masina padoriau dirba tik prie aukstesniu apsuku, tai kencia sankaba. Placios dureles ir zemai esanti sedyne - didelis minusas prigrustose aikstelese. Del to, kad sedi zemai, labai akina priespriesiais atvaziuojanciu auto zibintai. Kai kuriu kebulo daliu gauti nelengva ir nepigu. Mano daryti remontai nebuvo butini, bet kai prasideda pinigu kishimas - norisi kad butu ir rezultatas. Masina lygiame kelyje atsilygina uz islaikyma ir remontus, nuostabiai laikosi posukiuose, sukimo momentas pastovus dideliam apsuku intervale. Kebulo dizainas isskirtinis, atrodo sportiskai ir graziai netgi tarp naujausiu compact klases masinu. Labai megsta sia masina merginos, bet tai neturetu gasdint vyriskos lyties atstovu, MX-3 - ne Opel Tigra. Vienas didelis riebus minusas - FWD. |
Variklis |
V6 24V DOHC |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Visi amortizatoriai, vairo traukiu antgaliai, shakiu sharnyrai, amortizatoriu atramos, stabdziu diskai (visi), ratu guoliai (visi), dalis ismetimo, stabdziu kaladeles, suportu gumytes, granatu gumos, stabilizatoriu traukes. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda MX-3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis