Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mazda 626 ir Ford Probe automobiliams. Pagrindiniai siūlomi varikliai buvo 2.0 L DOHC I4 variklis su 118 AG (88 kW) ir galingesnis 2.5 DOHC V6 variklis su 164 AG (122 kW) galia. Buvo gaminami variantai su visais vairuojamais ratais. Sistema elektronikos pagalba kontroliavo užpakalinius ratus - mažame greityje (iki 35 km/h) galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, o esant didesniam greičiui galiniai ratai pasisukdavo ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Abiem atvejais galiniai ratai pasisukdavo apie 5 laipsnius. MX-6 pasižymi apvalainu, aerodinamišku dizainu. Vairuotojams patiko ne tik dizainas – automobilis buvo gerai valdomas, gan ekonomiškas ir komfortiškas. Neigiamos pusės – mažos galinės sėdynės, silpnokas 4 cilindrų variklis, ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos ir tik vidutinis patikimumas.
Mazda MX-6 buvo priekiniais ratais varomas kupė mechaniškai identiškas SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo gaminami MX-6 variantai su visais vairuojamais ratais. Sistema elektronikos pagalba kontroliavo užpakalinius ratus - mažame greityje (iki 35 km/h) galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, o esant didesniam greičiui galiniai ratai pasisukdavo ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Abiem atvejais galiniai ratai pasisukdavo ~5 laipsnius.
Patalpino: Spaliux | 2006-09-25 |
Mazda mx-6 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 1992
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Pavarų dėžė: Mechaninė |
Bendras automobilio aprašas |
Smagi masina. Labai gerai subalansuota vaziuokle. Pakankamai komfortabili ir tuo pat metu sportiska. Labai patogi vairuotojo vieta. Viskas po ranka. Be to visi imanomi to meto privalumai (isskyrus oda). Netgi liukas idetas nors yra kondicionierius (be mazdu labai retas gamintojas taip dare. Nebent pagal spec uzsakyma). Zodziu vazinetis savo malonumui labai tinkama masina. |
Variklis |
2.5 V6 doch 24v |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Variklio kapitalinis remontas (1500 lt darbas, 1500 lt detales), liambda zondai (ju yra 2 ir juos keisti reikia abu is karto. 1 zondas 160-170 lt (NTK firmos) + po 60 lt uz keitima. Viso 460 lt.), zvakes (pigiausias kiek sugebejau rasti NGK firmos (kitu firmu pigesnes, bet kokybe...) po 20 lt. Viso 120lt), visi stabdziu diskai + kaladeles apie 500 lt (tiksliai neatsimenu), zvakiu laidai (vietnamo gamybos 170 lt, Bosch firmos apie 320 lt), duslintuvo bakelis galinis (gariunai 150 lt), galiniu stabilizatoriu traukes (po 33lt kinietiskos), stabilizatorius priekinis (65 lt su darbu), granata (280 lt), tepalai, filtrai, ausinimo skystis. Berods nieko nepamirsau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda MX-6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis