Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gamintas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz. Anuomet jis buvo labai neįprastas automobilis turintis naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. 1997 metais šis A klasės Mercedes pagarsėjo kaip nesugebėjęs įveikti vadinamo "briedžio testo" ir turėjo polinkį virsti posūkiuose. Mercedes kompanija pradžioje paneigė problemą, tačiau vėliau atšaukė visus iki tol parduotus automobilius ir juose sumontavo elektronines stabilumo kontrolės sistemas. Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę tokią sistemą.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
2018-02-07 |
MB A 170 CDI 2001 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai daug vietos gale („long“ versija), draugiškas vaikams, gan nedidelės kuro sąnaudos, aukšta sėdėsena, išvaizda - skonio reikalas, moterims dažniausiai patinka.
Nepatikimas, nestabilus, nemanevringas automobilis, nepatogios sėdynės, skurdus interjeras, sunkus priėjimas po kapotu, brangus remontas, kieta pakaba, prasta garso izoliacija, silpnas ventiliatorius, linkę rasoti langai, maža bagažinė.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Mercedes Benz A 170, dyzelinas, mechaninė pavarų dėžė, 2001 m. „faceliftas“, „Long“ versija, „Elegance“ komplektacija. Kas nėra girdėjęs, tai kai šio automobilio produkcija prasidėjo 1997 m., jis nepraėjo „moose“ testo ir atlikdamas posūkį tiesiog apvirto. Nors ši problema išspręsta elektroninio stabilumo sistemomis, tačiau kelyje jis tikrai nesijaučia stabiliai. Automobilis lengvas, svorio centras aukštas, pakaba kieta ir silpna, tad važiuoti autostrada ar įveikti staigesnį posūkį juo labai nemalonu. Tai kompaktiškiausia MB klasė, atrodytų, jog tai manevringas automobilis, bet turiu nuvilti, jog dėl priekinių varomų ratų, didelio atstumo tarp ašių ir dėl to didelio dinaminio gabarito jis nėra jau toks paslankus. Su didesne C klase tikrai lengviau apsisukti. Priekis labai trumpas, iškart prasmenga po priekiniu stiklu, jo visai nesimato, priekinis bamperis neaukštas, o turint omeny nemanevringumą iškart siūlyčiau moterims mokytis parkuotis atbulai, galinis bamperis aukštenis, o ten kur baigias galinis stiklas, baigiasi ir automobilis. Dėl minėto suspausto priekio, po kapotu viskas sumalta, sukišta, tad automobilio remontas yra tikras peilis, o detalės irgi nepigios. Avarijų testų metu A klasė įvertinta 4 žvaigždutėmis, kas yra neblogai, nes nepaisant trumpo kapoto, kėbulas pararytas taip, kad avarijos atveju variklis lystu po salonu, tokia technologija taikoma ir „Smart“ automobiliuose. Bet vis tiek, kai tavo veidas yra per pusantro metro nuo priekinio bamperio, nesijauti labai saugiai. Sėdėsena aukšta, sėdynės nepatogios, interjere daug pigių plastmasių, garso izoliacija prasta, tad vežinėjant nekokiais Lietuvos keliais girdisi daug pašalinių garsų. Pakaba kieta, silpna, nepatvari, tad iš čia irgi laikas nuo laiko prisidės bildesių, ją teks dažnai tvarkyti. Vienintelis privalumas būtų labai didelė erdvė gale. Priekis varomas, tad per vidurį nėra išsigaubimo tiltui, ir tai buvo L („long“) prailginta versija, tai realiai kojoms vietoms gal kaip to meto S klasėje, na bet bagažinė užtat nedidelė. Dar dėl patogumų gale, kas galbūt aktualiau turintiems vaikų, sėdynėse išsitraukia pakylėjimai atžalų pasodinimui, taip pat po galinėmis sėdynėmis yra papildomos daiktadėžės. Variklis 1,7l turbo dyzelis, 70kw. Turint omenyje, kad automobilis sveria tik toną, gal atrodytų neblogai, bet vis tiek, variklis bukas, įsibėgėjimas lėtas, nieko smagaus nesitikėkite. Variklis nėra toks patikimas, kaip aukštesnių klasių MB, bet tepalu neryja, didesnių problemų neturėtų sukelti. Mieste sąnaudos apie 6l, žiemą kiek daugiau, greitkelyje ekonomijos nesitikėkit, nes važiuosit ant nemažų apsukų, automobiliui praverstų 6 pavara. Važinėju MB 2,2l dyzeliniu varikliu, mieste ima litru daugiau, greitkely netgi mažiau, o važiavimas su 110kw visai kitas, tad ta A klasės ekonomija tik sąlyginė, nebent važinėsit tik per kamščius piko metu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Du kartus šaudė forsunkių tarpinės, buvo bėdų su paskirstymo dirželiu, sugedo turbina, reikėjo keisti smagratį, gedo generatorius, nuolat čirpdavo skriemulių guoliai (kad ir keičiant, greitai vėl pradėdavo), reikėjo keisti keleivio sėdynės oro pagalvių daviklį, silpna pakaba. Automobilio priekio praktiškai nėra, tad po kapotu viskas labai kompaktiškai sukišta, sunkus priėjimas, detalės nepigios, dar viskas atsieis ir didele remonto kaina, nes servise mechanikai keiksis, jei taisysi pats – irgi keiksies. 2013 m. kainavo 6500Lt, po beveik 3 metų pardaviau už 1100e, tad nuvertėjimas gavosi 780e. Šiaip kainą kelia vien ženklelis, bet kai auto buvo nekoks, tai ir nuvertėjimas toks. |
Patarimai perkančiajam |
Išvis A klasės w168 ir w169 yra gryna nesąmonė, nesiūlau įsigyti, štai naujesnius w176 ir w177 išbandyti jau būtų įdomiau, bent primena hačbeką, na bet kur čia lygint su naujais modeliais. Tad patarimas būtų dairytis alternatyvos: Honda Civic, Škoda Fabia, Toyota Yaris, Corolla, VW Polo, Golf, Opel Astra, Corsa ir visa kt... Jei neperkalbėsiu ir esate įsitikinę, kad tai tikrai jūsų auto, tuomet rekomendacija būtų nepagailėti pasitikrinti servise, žiūrėti, kad veiktų elektronikos sistemos, oro pagalvės (mėgsta gesti), nepasitikėti kosmetine išvaizda, kaip žinia, mūsų pardavėjai mėgsta atsukti ridas, tad žiūrėti, kad automobilis nebūtų „pavargęs“, siūlyčiau dairytis automobilio iš užsienio. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Mercedes-Benz A klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis