Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Atrodo fantastiškai
- Puikus variklis
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Turi itin stiprius konkurentus
- Brangus
- Mažas salonas
Panašu, kad Mercedes-Benz padalinys AMG vis labiau akcentuoja savo ženklą kaip atskirą brendą. Štai naujasis Mercedes superautomobilis ir vėl turintis magišką AMG pavadinimą: AMG GT. Automobilis turi galingą 4,0 litrų V8 biturbo variklį sumontuotą priekyje arti centro, kėbulas gaminamas iš lengvos aliuminio konstrukcijos, tad AMG GT yra ne tik impozantiškas automobilis, tačiau išties sportiškas ir gerai valdomas. Be to automobilis pasižymi ir geru kasdieniniu komfortu dėka praktiško ir lengvai pasiekiamo bagažinės skyriaus, aukšto interjero komforto lygio ir protingos Mercedes-Benz Intelligent Drive sistemos. Puikus AMG GT dizainas išsiskiria ilga priekine dalimi, „raumeningomis“ linijomis primenančiomis didesnįjį brolį Mercedes-Benz SLS AMG. Interjere Mercedes dizaineriai toliau vysto aviacinę temą su daugybe apvalių valdymo elementų ir oro angų. Visur karaliauja nepriekaištinga medžiagų ir surinkimo kokybė. AMG GT taip pat yra pirmasis sportinis automobilis turintis „hot inside V“ variklį, kurio abu turbokompresoriai ir išmetimo sistema montuojama tarp abiejų cilindrų blokų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
AMG GT yra pirmasis sportinis automobilis turintis „hot inside V“ variklį, kurio abu turbokompresoriai ir išmetimo sistema montuojama tarp abiejų cilindrų blokų.
Šis Mercedes nuo 2015 metų naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:
Šis Mercedes nuo 2015 metų naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:
Galingiausia versija Mercedes-AMG GT R turinti 430 kW (585 AG) prie 6250 sūkių ir 700 Nm prie 5500:
Automobilis plačiai naudojamas žiedinėse varžybose tokiose kaip Super GT, Australian GT ar IMSA:
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2018-08-01
Naujasis „Mercedes-AMG GT“ – išskirtinis vairavimo dinamiškumas ir patogumas AMG serijos mėgėjai to laukė nuo pat pasaulinės premjeros kovo pradžioje – jau galima užsisakyti AMG GT 4 durų kupė V8 modelius. Naujojoje AMG GT 4 durų kupė dera lenktynėms tinkantis vairavimo dinamiškumas ir kasdienis patogumas, todėl šis automobilis yra puikus palydovas bet kurioje gyvenimo situacijoje. Rinkose jis pasirodys 2018 m. rudenį.
Išskirtinė automobilių technologija AMG GT 63 4MATIC+ ir AMG GT 63 S 4MATIC+, kurių galia yra 430 kW (585 AG) ir 470 kW (639 AG), o bendras degalų sunaudojimas 11,3–11,2 l/100 km ir CO2 emisija 257–256 g/km, turi galingus variklius, užtikrinančius aukščiausio lygio vairavimo dinamiškumą ir eksploatacines savybes. Naujas AMG GT modelis pasižymi unikaliu dizainu, patogumu, išskirtine sportinių automobilių technologija bei atletiška keturių durų kėbulo su žemėjančiu galu išvaizda.
Į standartinę įrangą įeina paskirstyto sukimo momento visų keturių varančiųjų ratų pavara 4MATIC+, itin greitai pavaras perjungianti AMG SPEEDSHIFT MCT 9G pavarų dėžė, aktyvus galinės ašies vairavimas ir elektroniniu būdu valdomas galinės ašies diferencialo blokavimas. Kaip ir dvejų durų AMG GT, aktyvi aerodinamika su oro kontrolės sistema AIRPANEL priekiniame skyde ir pailgintas aptakas – naujojo 4 durų kupė aerodinamiškumo pagrindas.
Salonas – individualiems poreikiams
AMG GT 63 4MATIC+ salonas pasižymi itin moderniomis funkcijomis, pavyzdžiui, automobilyje įrengti nauji valdymo pultai. Dinamišką AMG GT 63 4MATIC+ charakterį pabrėžia „AMG Performance“ vairas su naujaisiais AMG vairo mygtukais ir naujasis „Supersport“ ekrano stilius.
Automobilyje įrengtas skaitmeninis valdymo pultas su dideliu ekranu ir AMG būdingu prietaisų rinkiniu. Saugesniam vairavimui sumontuoti priekiniai žibintai MULTIBEAM LED, galiniai EASY-PACK, erdvinio garso sistema „Burmester®“ ir 64 spalvų aplinkos apšvietimas.
Šis automobilis – tikras individualumo pavyzdys, sukurtas pagal atskirus klientų pageidavimus. Rinkoje šis modelis unikalus, nes dvi standartinės galinės sėdynės AMG GT 63 4MATIC+ pakeičiamos trimis sėdynėmis su skirtingomis konfigūracijomis.
AMG GT 63 4MATIC+ turi itin tvirtą kėbulo konstrukciją ir sudėtingą varomųjų ratų sistemų valdymo strategiją. Aktyvi aerodinamika, galinė varomoji ašis ir integruota dinaminio valdymo sistema AMG DYNAMICS puikiai dera su sudėtinga pakabos konfigūracija.
Iš pradžių – sportiškasis „Edition 1“
Prieš paleisdama AMG GT 4 durų kupė į rinką, „Mercedes-AMG“ ribotu 12 mėnesių laikotarpiu siūlys įsigyti modelį „Edition 1“ („1 leidimas“). Šis sportiškas automobilis turi dar kokybiškesnę salono apdailą ir yra net patrauklesnis savo išskirtinumu.
Paketas „AMG Aerodynamics“ su didesniu priekiniu buferiu ir priekiniame skyde integruotomis sparnuotėmis, dar labiau patobulintu difuzoriumi ir fiksuotu galiniu aptaku tarp konkurentų neturi lygių. Langų lipdukai pabrėžia artimą ryšį su automobilių sportu, o 21 colio AMG kaltinių kryžminių ratlankių su matine grafito pilkumo, ryškia deimanto baltumo arba metališka grafito pilkumo danga patraukia visų dėmesį.
Salono išvaizda nenusileidžia automobilio techninėms savybėms. Sportiškos salono sėdynės „AMG Performance“ yra aptrauktos išskirtine magmos pilkumo nappa oda su kontrastingomis geltonomis viršutinėmis siūlėmis. Vairas „AMG Performance“ su DINAMICA mikropluoštu ir kontrastingomis geltonomis viršutinėmis siūlėmis bei matiniu AMG anglies pluošto apvadu – tai dar keli salono akcentai.
„Edition 1“ yra rezervuotas aukščiausios klasės AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durų kupė su 4,0 litrų V8 varikliu ir dviem galingomis turbinomis.
|
Mercedes-Benz AMG GT TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis