Nerijus | 2013-06-07 |
C280 1995m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringumas, ekonomiškumas, dinamika
rudys, elektros instaliacija
|
Turiu jau puse metų šį automobilį ir nieko blogo negaliu pasakyti, nes pirkau iš senjorų, nuvažiavęs tik apie 180k km, pilnas servisas atliktas ir t.t. Aišku ne iš Lietuvos pirkau. Važiuoja smagiai ir yra gan manevringas, "lengvas" ant kelio, (sport variantas). Pavarų dėžė mechaninė, bėgiai jungiasi pasakiškai ir švelniai. Salone nėra didelio triukšmo važiuojant greičiau, tačiau vairavimo komfortas ir garsas suprastėjo uždėjus 17" plačius ratus. Technikinę apžiūrą praėjau su keliais pastebėjimais: išmetimo sistema tabaluoja, nes laikančią gumą pamečiau ir papildomo STOP žibinto nėra prie galinio stiklo (nežinau kodėl jiem tai užkliuvo). Automobilis ekonomiškas tiesiąja apie 8L važíuojant 90km/h. (pilną baką įsipylęs nuvažiavau apie 300km ir po to vėl pilną pripyliau).
Išvardinsiu kas NEPATINKA:
Rūdys (nėra labai daug, bet nervina),
Antipraslydimo neina išjungti (suktis aikštelėj reikia tik ABS saugiklį išėmus)
Elektros visa sistema kažkokia sumauta. (kiek teko domėtis, laidų kokybė bloga, tiek pačio variklio tiek spidometro)
PATINKA:
Manevringumas
Gauni daugiau nei tikiesi. (mano akiai jis kaip automobilis nėra labai ražus, bet važiuoja smagiau už kai kuriuos naujesnius automobilius)
Gal anksti sakyti, tačiau patikimumas. Variklis turi pagrindines dvi problemas (kiek domėjausi) Laidai ir oro srauto matuoklė. Tačiau visa kita tiesiog nuostabu. Galios ir degalų santykis geras, galima ilgai jį kankinti dideliais sūkiais ir jam visiškai nieko. Aušinimo sistema puiki, kiek važinėjau nė karto nebuvo užkaitęs, kad ventiliatorius įsijungtų, žiemą įšyla greitai salonas. Dar nieko nekeičiau, tačiau priekiniai guoliai kaukia. Juos pasikeitus manau ilgai ir visai jos netausodamas toli dar nuvažiuosiu. :) Perkančiam būtent 2,8L I6 varikliu patarčiau pasitikrinti variklio laidų kokybę, po to aišku kėbulo rūdis. Jei auto nenuvažiavęs puse milijono, tai nusipirkęs ir tausodamas nesunkiai tiek gali nuvažiuoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
elegance | 2012-02-29 |
Mb w202 2.5turbo dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas,komfortas,trauka
visi mersai rudija.
|
Geras,minkstas,gerai valdomas,gera trauka,patikima vaziuokle. tai galingas 5cilindru 2.5 variklis su turbina,jis turi 110 kw, tai traukia tikrai labai gerai, pats variklis yra vienas is geriausiu pas ji stovi mechaninis kuro siurblys,todel nera toks jautrus kurui kaip 2,2 ar kiti naujesni cdi. Si auto turiu 3 metus,uz ji mokejom 2800euru ji parveze is prancuzijos su 190tukstanciu rida,visais aptarnavimais ir t.t. su elegance komplektacija ir jis po siai dienai tiek kainuoja,na yra ir pigesniu bet daug kas priklauso nuo bukles,tuo metu 2,5td nebuvo isviso,gal vienas kitas,todel ilgai ieskojau ir galiausiai nusipirkau ir nei kiek nesigailiu. Vaziuokles kainos nera labai dideles,laiko panasiai kaip ir w124. Ieskoti tik 2,5 ar 2.5td arba nuo naujesniu metu cdi, nes seni 2,0l jie geri bet visiskai netraukia,2.2 problematiski kuro siurbliai ir kitos bedos juos kamuoja. Ziureti kaip kebulas,nes megsta rudyti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ignas. | 2012-02-13 |
MB C220 CDI 1999 92kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdomumas, patikimumas, klasikine isvaizda
Korozija
|
Pirkau is Italijos, rudziu buvo labai mazai, palyginus su eksploatuojamomis tokiomis auto lietuvoje. Paprastas bet labai patogus prietaisu isdestymas, salono ergonomika labai dziugina, 4 oro pagalves, ASR ratu praslydimo kontrole, elektriniai veidrodeliai (beto sildomi), Webasto variklio pasildymo sistema. Maniskes modelis ELEGANCE, tad pakaba pakankamai minksta palyginus su ESPRIT ir SPORT modifikacijomis. Neigiama puse- nesireguliuoja vairo padetis, taciau sureguliavus sedyne- to ir nereikia, jo padetis mano manymu visiems patiks. Mazoka daiktadeze(bardaciokas), telpa keleta zemelapiu ir plona pinigine. Pakankamai talpi bagazine, tinklelis nuo sunu skiriantis bagazine ir salona. Nemirtinga pakaba- silpniausia vieta- stabilizatoriu gumytes. Labai puikus pasukamumas- ideali masina parkuotis. Variklis ilgaamziskas, 300 000km jam ne beda, problemu nebuvo. Dinamikos pakanka tiek uzmiestyje tiek mieste, pavaru dezes perdavimai pakankamai protingai isdelioti. Kuro sanaudos priklauso nuo vaziavimo stiliaus, realiai Vilniaus mieste smagiau vaziuojant iki 8l, ramiau iki 7l. Uzmiestyje iki 6l/120km/h. Geras toks dyzelis kaina laiko, vokietis pigiai geros tokios auto neatiduos, kadangi ji labai patvari, galima drasiai leistis i ilgesne kelione, vis gi mersas yra mersas. Lietuvoje su tokiu varikliu pigiau kaip uz 8 tukst. litu ziureti neverta. O uz tvarkinga sumokesite ir 10 tukst. litu. Nerekomenduoju c250 110kw varikliu, jie labai lepus, neveikiant nors vienai pakaitinimo zvakei uzkurimas labai sudetingas. Pakelkite vairuotojo kilimeli ir ivertinkite salono kilimo bukle, jei labai nusitrynes- automobilis pravaziaves minimum 500 000km. jei galas zemesnis uz pireki- reiks keisti galines spyruokles, su laiku jos suseda nuo sunkaus galo. Nepagailekite pinigu ir uzsikite i tecnines apziuros centra arba servisa kur nuodugniau patikrins automobili. Apziurekite dugna bei po dureliu gumomis ar nera korozijos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arūnas | 2011-11-12 |
MB C180 W202
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Maloniai važiuoja, mažas apsisukimo spindulys, normalios kuro sąnaudos
rūdys
|
Šį automobilį vairuoju jau pusę metų, per šį laikotarpį prasukau 10000 km., tad manau jau galiu šį bei tą apie šį modelį pasakyti. Pradėkime nuo trūkumų: pagrindinė bėda - rūdys (rūdija ratų arkos, dureles aplink plastmasinę apsaugą, bagažinės dangčio kairys kampas), salone neperdaugiausiai vietos (mano ūgis 1,9m, tad keleiviui, sėdinčiam už manęs išties riesta), nesireguliuoja vairo padėtis. Dabar apie pliusus - važiuoja labai maloniai ir pakanakamai tyliai, labai mažas apsisukimo spindulys tad parkuotis yra itin patogu. Mano vairuojamo MB modifikacija ESPRIT, kas reiškia sužemintą važiuoklę, o kadangi automobilio spalva raudona - tad atrodo labai patraukliai (mano subjektyvia nuomone tradicinės sidabrinė ir juoda spalvos šiam modeliui netinka). Įvertinus automobilio kainą, jo eksplotavimo kaštus šį modelį rekomenduočiau jaunimui, kuriems esant reikalui neproblema iš taško A į tašką B nuvažiuoti truputėlį pasispaudus. Variklis 1,8 litro, benzinas. Sako neblogai draugauja su dujomis, bet asmeniškai aš dujų nenorėjau dėti dėl kelių priežasčių: bagažinė neperdidžiausia, nesinorėjo jos aukoti balionui, kuro sąnaudos nėra didelės, bijojau padidėsiančių eksploatavimo kaštų. Keletas pastebėjimų apie šį variklį - pilasi 5,5 litro tepalo bei vietoj pagrindinio diržo čia naudojama grandinė. Variklis pakankamai paprastas tad manau problemų su juo eksploatacija neturėtų būti. Apie kuro sąnaudas. Vasarą mieste (Vilniuje) 10 ltr., autostradoje važiuojant 110km/h greičiu 7 ltr. Šio modelio eksploatacijos kaštai turbūt patys mažiausi visoje MB modelių gamoje. Detalių kainos tikrai nedidelės o ir pakeitus vieną ar kitą detalę, prie jos grįžti jau nebereikės ilgą laiką. Priėjimas prie įvairių važiuoklės ar variklio mazgų yra labai geras tad mėgstantiems krapštytis ir turintiems tam galimybę, daug ką galima būtu pasidaryti pačiam. Kadangi automobilio kaina ir šiaip nėra didelė, tai ir nuvertėjimas nėra ženklus (beabejo jei stipriai nesurudys eksplotacijos metu). Bet kuriuo atveju prieš pirkdami nuvarykite į patikimą servizą, nepirkite dyzelio, nes gero vistiek nenupirksite :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vitalijus | 2011-04-15 |
blogas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nera.......
rudija,puva,netikras mersas....kaina,salonas nuo VAZ 2106 :)))), ir t.t....................
|
LUKAS kuro siurblis, 220d. 70kw didele problema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nuo 1993-98m. silpnas!!!!!!!!!!!!!!!!! brangu,neverta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeigu benzas,gal nieko...tik ne 220 diesel(70kw),geriau 250 d 83kw,arba110k,arbaCDI.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
anonymous | 2010-11-22 |
w202 c220 cdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
jeigu paimti tvarkinga, tai neuzmusama masina. maniske prabegusi jau 450 tukst. km perkant buvo. 2.2 CDI 92kw 1 purkstukas, salenblokai, skersine vairo trauke, priekiniai sarnyrai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tips | 2010-09-05 |
C180 Elegance (1995m.)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, manevringumas, patikimumas
Kėbulo korozija, nepigios dalys
|
Patinka dizainas, elegance komplektacija nėra skurdi, patogi sėdėsena. Komfortiškas pakabos darbas, kaip ir visas važiavimas. Puiki variklio garso izoliacija - girdimas tik prie didesnių apsukų. Valdymas ne itin tikslus, bet ant kelio laikosi gerai. Geros salono medžiagos, kokybiškai surinktas. Važiuojant blogu keliu - jokio pašalinio garso.
Mechaninė pavarų dėžė nėra tiksli, kokios norėtųsi, perdavimai parinkti labai įdomiai. Puikus salono apšildymas žiemą, greitai įšyla. Gera gamyklinė audio sistema.
Po pirmos žiemos atsirado rūdžių palei perimetrą, nėra ilgaamžė vairo traukė. Žiemą sudėtinga dėl galinių varomųjų ratų, senesniuose modeliuose nėra jokių pagalbos sistemų. Gale sėdėti nepatogu, galbūt dėl atlenkiamų ir transformuojamų į vaikiškas sėdynių. Nusilankstę kai kurie laidai, einantys iki durelių. Nepatinka grubus ABS darbas. 1.8 benzinas 90kw, traukos pakanka labai neskubant, nuo žemesnių apsukų vangus, tačiau galima uždėti pliusą kad nesipurto ir nėra jokios nemalonios vibracijos. Didokos apsukos važiuojant didesniu greičiu. Nėra traukos važiuojant visiškai šaltu varikliu, bet čia jau yra kaltas kažkoks nesklandumas ar rimtesnis gedimas. Mišrios sąnaudos apie 8. Mėgsta geros kokybės kurą ir tepalą.
Naudojamas 1,5 metų, per tą laiką kartą paremontuotą priekinė pakaba, keista skersinė vairo svirtis, atsiėjo nemažai. Buvo remontuotas lango pakėlėjas, savo jėgomis, be išlaidų. Kaip tokiam varikliui pilasi nemažai tepalo. Ilgaamžės pakabos dalys. Imti būtinai automatą, rinktis benzininius 2,2 arba naujesnius 2,4, kompressor variklius. C200 ir C220 dyzeliai yra nedinamiški ir turi problemų dėl siurblio. Didžiausia bėda - korozija, net ir nupirkus sveiką, tikėtina greitu laiku atsiras rūdžių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vilius | 2010-08-11 |
Mercedes Benz C220D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puiki važiavimo kokybė, tikrai jaučiasi, kad važiuojate su mersedesu, ypač blogesniame kelyje. Kuro sanaudos taip pat pakankamai normalios. Automobilis yra patikmas.
Rūdys.Prieš pirkdami būtinai atkreipkite dėmesį į šias vietas, nes jos labiausiai rūdyja: visos durelės(pakelkite gumas, pažiūrėkite kas ten dedasi), taip pat bagažinė, jos dangtis.
|
Konkrečiai aprašomas automobilis MB C220 diesel, 90AG, 70kw, Classic komplektacija, 96 metai. Automobiliu yra pravažiuota 35 tūkst. kilometrų per 2 metus. Per šiuos du metus teko susidurti tik su problema dėl akumuliatoriaus išsikrovimo, tačiau ta problema jau buvo perkant automobilį, o ji slypėjo taip vadiname "komforto pakete", kurį šiek tiek pakoregavus ji dingo.
Kuro sąnaudas pats reguliariai tikrindavau pagal kilometražą ir įpiltą kurą. Žinoma, tai nėra ypač tikslu, bet bendram vaizdui susidaryti pakako. Kuro sanaudos beveik tokios pat kaip ir nurodo gamintojas knygelėje - apie 8l vidutiniškai(mieste ir trasoj).
Neteko susidurti su kitomis problemomis del variklio ar elektros. Teko keisti kelias gumeles važiuoklėje, kad negirgždėtų, tačiau jų kaina tikrai nedidelė, o šrote išvis už centus galima nusipirkti. Su pačiu varikliu problemų neturėjau išvis. Sukasi puikiai, dirba be priekaištų. Manęs jie tikrai neapvylė. Kaip ir visada, mersedesai mažai nuvertėja, tačiau buvusi finansinė krizė irgi įtakojo didesnį kainos kritimą.
Kaip ir sakiau, neteko susidurti su brangesnių dalių keitimu, todėl nelabai yra ir ką įvardinti. Nėra ko ir pasakoti apie filtrų, tepalų keitimą, nes juos laiku keisti yra būtina. Kaip ir sakiau, būtinai pasitikrinkite dėl rūdžių tas vietas, kurias paminėjau, nes jos yra labiausiai linkusios rūdyti. Geriau gauti mašina iš šalies, kurioje klimatas šiltesnis negu mūsų, tada ir šansas gauti surūdyjusią mašiną mažesnis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rs | 2010-06-22 |
MB C250
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Siaip buvau labai patenkintas automobiliu, labai ekonomiskas (jei vaziavimo budas ramus). Kai kurios dalys galbut yra brangios, taciau jei isigyti ilgesniam laikui, tai manau, antra syki tu paciu daliu nebeteks keisti. Tikriausiai vienas is rimtesniu trukumu, butu kebulo atsparumas korozijai. 2,5 d Teko keisti sankabos isminamaji stumuokli, tvarkiau tanagroj kainavo apie 200 su virsum. Dar kuro siurbliuko slanguciu tarpines, kol nenupirkau originaliu po 70Ltx6 (uz viena) tol nepavyko pasalinti gedimo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
VITIOK | 2010-05-19 |
mercedes benz 220d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ZMONES NE PIRKIT MB22OD 70KW, NUO 1993IKI 1995 M. CIA LAVONAS, KURO SIURBLIS NELAIKO, NAUDOTA NE SURASI, REMONTAS LABEI DAUG KAINOJA,IR NE KIEK VIENAS DAR SUREMANTOS, PRIES PERKANT SITA MASINA SUZINOKIT APIE KURO SIURBLI, TEN STOVI NE(BOCH)O LUCAS... 2.2d KURO SIURBLIS, IR RUDIS!!!!!!!!!!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |