Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta – trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h. Tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antros kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: MB C220 2000m | 2014-12-08 |
Geras automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai gera surinkimo, medžiagų kokybė, ypatingai gera važiuoklė, patvarus variklis, solidus salonas.
Kėbulas linkęs korozijai, gali būti elektronikos problemos.
|
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,7
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
MB C220 2000 metų gamybos važinėjau 4 metus. Pirkau 10 metų senumo su 177tuks originalia rida. Gavau gana iskirtines komplektacijos varianta: elegance komplektacija, pilna elektra, gerai eksploatuojama kokybiska ventiliuojama oda, atlenkiamos sedynes (labai retai pasitaiko), tamsejantis veidrodelis, labai gera garso sistema ir t.t. Apie problemas iškilusias per 4 metus važinėjant Lietuvoje, nuvaziavau cia apie 60tuks km: Prieš pirkdamas buvau girdėjęs apie silpnąsias Mercedesų vietas- mėgstančius rūdyti kėbulus. Automobilį parvarė iš pietinės Italijos, žiemų nebuvo matęs, tai Lietuvoje iš karto padariau visų vidinių ertmių ir dugno antikorozinį padengimą. Per 4 mūsų Lietuviškas žiemas atsirado tik kelios pūslelės durelų apačios kampučiuose, bet kaip beveik 15 metų auto, tai menkniekis :) Kita silpna vieta, priekiniai amortizatoriai, juos isigijus auto taip pat teko pakeisti. Dar buvo nesandarus vienas variklio purkstukas, pakeiciau. Dar viena silpnesnė vieta- elektronikos gedimai, teko pakeisti uzvedimo spyneles kompiuteriuką, taip pat teko pakeisti prietaisu skydelio ekraneli, nes atsiklijuota kontaktai su metais. Taip pat pakeiciau termostatus (nepamirskite jie stovi du, vienas dar yra prie priekiniu groteliu). Na ir aisku einamoji eksploatacija: pakeiciau stabdziu diskus, kaladeles ir kita, kas priklauso kiekvienai eksploatuojamai auto. Tai visos bedos, su kuriomis susiduriau per 4 metus. Visa kita, tik labai geri prisiminimai... Isore grazi ir tikrai siai dienai dar nepasenusi. Skardos storos, garso izoliacija, sandarumas puikus. Salonas (ypac odinis) solidus, patogus. Gale vietos sociai. Garso sistema puiki. Surinkimo kokybe, panaudotos medziagos labai geros. Vaziuoja labai smagiai, vikrus, mieste ivairuoti bet kuriuose prigrustuose aikstelese labai lengva. NUostabus auto uz sia pinigu suma. |
Variklis |
2.2l 105kw dyzelinas. Kadangi automobilis nera labai didelis, tai traukia isties smagiai. Tiek mieste, tiek uzmiestyje ant lenkimo jokiu problemu neturejau :) Dar labai nustebino variklio taupumas. Uzmiestyje tvarkingai vaziuojant 6 begiu itipldavau i 4,6-4,8litro sanaudas, mieste apie 7,5litro. Na cia aisku kaip vazinesi. Variklis is ties puikus, ir prie 240tuks dirbo man puikiai, taupiai. Manau tai labai patvarus varikliai, vien tai, kad nera tepalu lazdeles-matuokles, apie tai daug ka pasako :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirkau uz 17 tukst, po keturiu metu pardaviau uz 13tukst. Nemanau, kad cia didelis nuvertejimas... Eksploatacija nebuvo brangi. Isigijus kainavo amortizatoriai (priklauso nuo gamintojo), termostatas 130lt, eksploatacijos eigoje stabdziu diskai nauji po 100lt/vnt, kompiuteris is lauzyno 100lt, kuro zarneliu sandarinimo gumutes 3lt/vnt. Tai tiek tu ir islaidu, Visa kita- tvarkinga, sazininga eksploatacijos prieziura, meile automobiliui ir tikrai jis bus geriausias tavo draugas :) |
Patarimai perkančiajam |
Manau jei perkate iš užsienio, tai be abejo reiks kažką tvarkyti. Svarbiausia, kad su varikliu būtų viskas ok, kėbulas neapleistas, o visa kita pasitvarkysite patys ir turėsite. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 77)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis