Markės
1095 iš 1917
Mercedes-Benz C klasė, (W203) 2000 - 2007
525Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 25
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antros kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta – trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h. Tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h:


Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:





Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 25
Vytautas | 2015-11-25
Mercedes-Benz c200K Modelis 203,042 120kW ,bezinas /dujos. {271,940}
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mažas triukšmas
nėra
Pirkau 2015m .Rida buvo 230000 km. Įdėjau dujas.Autostradoje protingai galima važiuoti su 7,5ltr , mieste 11ltr dujų.Važiavimas praktiškai nesiskiria nuo benzino. Bet piniguose -taip.Dėl rudžių jų dar nėra. ant kelio stabili, bet nemėgsta duobių, žvirkelių. Prieš 6metus važiavau su W202. Su varomais galiniais ratais važiuoti smagiau. 163 A/J pilnai užtenka. Gedimų dar nebuvo . Gerai patikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
MB C220 2000m | 2014-12-08
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gera surinkimo, medžiagų kokybė, ypatingai gera važiuoklė, patvarus variklis, solidus salonas.
Kėbulas linkęs korozijai, gali būti elektronikos problemos.
MB C220 2000 metų gamybos važinėjau 4 metus. Pirkau 10 metų senumo su 177tuks originalia rida. Gavau gana iskirtines komplektacijos varianta: elegance komplektacija, pilna elektra, gerai eksploatuojama kokybiska ventiliuojama oda, atlenkiamos sedynes (labai retai pasitaiko), tamsejantis veidrodelis, labai gera garso sistema ir t.t. Apie problemas iškilusias per 4 metus važinėjant Lietuvoje, nuvaziavau cia apie 60tuks km: Prieš pirkdamas buvau girdėjęs apie silpnąsias Mercedesų vietas- mėgstančius rūdyti kėbulus. Automobilį parvarė iš pietinės Italijos, žiemų nebuvo matęs, tai Lietuvoje iš karto padariau visų vidinių ertmių ir dugno antikorozinį padengimą. Per 4 mūsų Lietuviškas žiemas atsirado tik kelios pūslelės durelų apačios kampučiuose, bet kaip beveik 15 metų auto, tai menkniekis :) Kita silpna vieta, priekiniai amortizatoriai, juos isigijus auto taip pat teko pakeisti. Dar buvo nesandarus vienas variklio purkstukas, pakeiciau. Dar viena silpnesnė vieta- elektronikos gedimai, teko pakeisti uzvedimo spyneles kompiuteriuką, taip pat teko pakeisti prietaisu skydelio ekraneli, nes atsiklijuota kontaktai su metais. Taip pat pakeiciau termostatus (nepamirskite jie stovi du, vienas dar yra prie priekiniu groteliu). Na ir aisku einamoji eksploatacija: pakeiciau stabdziu diskus, kaladeles ir kita, kas priklauso kiekvienai eksploatuojamai auto. Tai visos bedos, su kuriomis susiduriau per 4 metus. Visa kita, tik labai geri prisiminimai... Isore grazi ir tikrai siai dienai dar nepasenusi. Skardos storos, garso izoliacija, sandarumas puikus. Salonas (ypac odinis) solidus, patogus. Gale vietos sociai. Garso sistema puiki. Surinkimo kokybe, panaudotos medziagos labai geros. Vaziuoja labai smagiai, vikrus, mieste ivairuoti bet kuriuose prigrustuose aikstelese labai lengva. NUostabus auto uz sia pinigu suma. 2.2l 105kw dyzelinas. Kadangi automobilis nera labai didelis, tai traukia isties smagiai. Tiek mieste, tiek uzmiestyje ant lenkimo jokiu problemu neturejau :) Dar labai nustebino variklio taupumas. Uzmiestyje tvarkingai vaziuojant 6 begiu itipldavau i 4,6-4,8litro sanaudas, mieste apie 7,5litro. Na cia aisku kaip vazinesi. Variklis is ties puikus, ir prie 240tuks dirbo man puikiai, taupiai. Manau tai labai patvarus varikliai, vien tai, kad nera tepalu lazdeles-matuokles, apie tai daug ka pasako :) Pirkau uz 17 tukst, po keturiu metu pardaviau uz 13tukst. Nemanau, kad cia didelis nuvertejimas... Eksploatacija nebuvo brangi. Isigijus kainavo amortizatoriai (priklauso nuo gamintojo), termostatas 130lt, eksploatacijos eigoje stabdziu diskai nauji po 100lt/vnt, kompiuteris is lauzyno 100lt, kuro zarneliu sandarinimo gumutes 3lt/vnt. Tai tiek tu ir islaidu, Visa kita- tvarkinga, sazininga eksploatacijos prieziura, meile automobiliui ir tikrai jis bus geriausias tavo draugas :) Manau jei perkate iš užsienio, tai be abejo reiks kažką tvarkyti. Svarbiausia, kad su varikliu būtų viskas ok, kėbulas neapleistas, o visa kita pasitvarkysite patys ir turėsite.
Pilnas atsiliepimas...
2014-11-02
Mercedes-Benz - C-class (W203) - C 220 CDI (143 Hp)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
5 euroncap žvaigždutės
nuvertėjimas, korozija, brangi eksploatacija
Kibiras, su merso ženkliuku. Didelis nuvertėjimas, eksploatacija brangi, greitai rudyja.
Pilnas atsiliepimas...
Timas | 2014-07-06
MB S203 200cdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geros medziagos,surinkimo kokybe.
Purkstukai, darbine temperatura.
Mersas :) ir ka daugiau bepridursi.Siaip is paziuros geras tvarkingas automobilis,smagiai vaziuoja,gera garso izoliacija,gal pakaba siek tiek kietoka,bet posukiuose tai pasiteisina.Sunku rast pilnos komplektacijos bet imanoma,nors man pakanka ir tai ka turiu. Variklis patikimas,cdi suvartoja nedaug kuro uzmiestyje,mieste gal siek tiek daugoka nors jei ir vaziuosi kaip pensininkas,problemos tik su purksttuku tarpinemis,jos daznai pradega ir leidzia kompresija lauk,neproblema jei iskart pajutes,kad leidzia pro purkstuko tarpine imsies veiksmu,didesne problema jei purkstukas bus prideges,tada kainuos daug laiko ir pinigu! Problemos su variklio temperatura,daznai neuzsyla iki darbines temperaturos,stovi 2 termostatai,viena is ju sunkiai rasit pas mus LT. Eksplotacija brangi jei naudosit orginalias dalis,bet tai labai atsiliepia ilgaamziskumui,nuvertejimas nedidelis todel drasiai galit pirkt ir parduot po keliu metu uz panasia kaina. tikrinti tikra rida,purkstukus.
Pilnas atsiliepimas...
Renatas | 2014-05-16
mb
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
merso kokybe visame
kas nevairavo-nesupras
tai bene patikimiausias automobilis sukurtas pasaulyje nuo 2000m. bet kuris dizelinis turi resursa iki kitiem nepasiekiamu ribu. per6 metus juokingos islaidos,tiesa ir nedaug riedejom .Na Mersas yra Mersas , kaip DOLERIS , truputi pasviruoja,bet lieka geriausiu. atkreipti demesi i apiputimo sistema,bet cia jie visi turi problemele.nepamirskite,kad galas varomas,tai didziausias malonumas ,kas supranta.
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2013-11-13
Smagus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, mažossanaudos, išvaizdus.
Kietoka pakaba
Vairuoju pusmeti coupe 2004m "Indianapolis" komplektacija. Smagus sportiškas mašiniukas, manevringas mieste, greitas užmiestyje. Gan kietoka pakaba kaip Mercedes, tačiau tai privalumas posukiuose, nes mašina išlieka labai stabili. Salono kokybė gera, nebarška niekas, skoninga. Pakankamai moderni įranga lyginant su tokios klasės konkurentais. Automobilis keturvietis, gale sunkiai susėda tryse....Tad didelėms šeimoms netinakamas. Juodas perlas, originalūs xenonai, bent jau maniškiame atrodo puikiai ir gatvėje traukia akį:) 2.2 dyzelis. Labai ekonomiškas, dirba gražiai. kasdien važiuoju užmiestyje ir mieste beveik lygiai. Skaičiavau mišrias sanaudas, ta gavosi 6,5 L/100km!!! Tikrai nustebino, turint omenyje, kad tkrai nesivelku. Mersas... Pirkau su sugedusiu ABS bloku. silberi už naują bloką prašė 6000Lt+šrote sunkiai, bet radau už 500Lt. šiaip visos elektrinės dalys gan brangios(originalios), na o besidėvinčios dalys tai nesikandžioja.. Mašina gražiai atrodo, nesenstantis dizainas, o ir kaina parduodat neturėtų smarkiai kristi. Vertas dėmesio auto, tiems kas nesiruošia jo naudot kaip krovininės/darbbinės mašinos:) Nesigailiu, daug pravažiavau, manau dar nemažai pravažiuosiu.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2013-10-01
w203 2.0cdi 2001m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, geras variklis, gerai valdomas
Rudys
Automobili turime jau 6metus. variklis gan retas, pats silpniausas is c klases cdi varikliu tai 200cdi 116AG. per 6 metus nutruko pagrindinis dirzas tai mokejau 500lt uz remonta, kai pirkau rida buvo 250.000km taciau realiai ziurint manau buvo kokie 350.000. su varikliu daugiau jokiu bedu nebuvo. pries puse metu buvo isbeges tepalas is pavaru dezes, kadangi keiciau tepalus, buvo per daug pripyle, del to ispjove po keliu menesiu. na ir dar po menesio dingo pavaros isijunge avarinis rezimas, tik pirma pavara. kazkoks dacikas buvo parejes 400lt. Daugiau jokiu bedu, na tepalai, vaziuokle neskaicuoju. nedaznai ta vaziuokle tvarkyta, tikrai gan patvari. 6 metus turint automobili sie gedimai net nepasijaute per kisene. Sis mersas kaip darbinis arkliukas, eidavo kiaurai, nebijodavo nieko. jokiu dideliu gedimu. Kitas automobilis butu vel turbut mersas toks pat tik naujesnis. taciau turi viena trukuma. tai rudys, kai pirkau nebuvo nei vienos rudeles taciau pavazinejus per leituviskas ziemas, po 6metu surudijo arkos visos, visos durys, bagazines dangtis stogas palei langa. Super automobilis, taciau rudys zudikes. labai mazos kuro sanaudos, vazineju graziai, nedraskau, mieste 7ltr dyzelio 200cdi 116AG super variklis, patikimas, traukos uztenka, 100km mieste 7ltr dyzelio. Kainos daliu nesikandzioja, pirkau pries 6metus uz 31.000lt dabar manau koki 12.000lt gauciau, spreskit patys:) Ieskokit su kuo mazesne tikra rida ir manau turesit gera, patikima automobili. Taciau prisiminkit, rudyja.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2012-09-16
MB C270 Avantgarde 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
aki traukiantis dizainas, nedidelis is isores bet talpus (savo klaseje). manau kad patikimas automobilis
kebulo apsauga nuo korozijos nera tokia gera kaip noretusi.Svediski modeliai siuo atveju visa galva pranasesni. Centrinio uzrakto gedimai dazni visiems mersams.
esu patenkintas siuo automobiliu. tikrai geras kainos ir kokybes santykis. variklis puikus, vaziuokle patikima, automatas triptronic dirba sklandziai be priekaistu, dizainas automobilio nepasenes. zodziu viskas butu gerai. tik isimete kazkokia beda.... kartais nenori uzsivesti. Ir visiskai nesvarbu ar saltas variklis ar uzkaites, ar daug vaziavusi , ar is ryto pacio- uzsispiria ir neuzvesi. visur meistrai iskrate ir siurbli ir starteri ir kompa ,visas reles laidus visus isciupinejo- nu nieko neranda. kas per velnias. svarbiausia kad kompas rodo jog viskas OK.... trauka nepriekaistinga, laikant apsukas triuksmo lygis salone tikrai nera didelis, taciau variklio garsas is lauko puses nera malonus ausiai. dirba kaip traktorius. bent jau man audi ar bmw variklio garsas malonesnis. sio modelio tvarkingu neuzdroztu kebulu verte laikosi gan stabiliai. i dusia neilysi taip sakant. Atkreipti demesi i kuro siurbli, turbina ir purkstukus. sitie dalykai mersui daug kainuoja.
Pilnas atsiliepimas...
Tomka | 2012-04-26
Tikrai neblogas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, komfortas, galas varantys
Brangus remontas, mano nuomone nusileidzia pagr konkurentams
Labai isvaizdus, jau beveik metus vairuoju c klases mersa, tikrai labai daug blogo negaliu pasakyti, gal tik kaip tokiam automobiliui remontas per brangus... O gesti tikrai automobilis megsta. Varikliai tikrai geri kaip ir daugeliu mersu, bet neduok dieve suges.. kainos pasakiskos.. Brangus vazinejimas, kainos nuvertejimas nemenkas palyginus su pagrindiniai konkurentai kaip Lexus ar BMW Mersas brangus ir nepigiai islaikomas automobilis, kai pirkau auto rinkaus tarp lexus is 200 ir merso, pasirinkau mersa, nes truko pinigu, bet kam netruksta tai manau lexus vistiek geresnis variantas, taciau uz BMW tikrai geresnis.
Pilnas atsiliepimas...
Benas | 2011-12-12
Mercedes-Benz C220 CDI Avantgarde
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, kuro sąnaudos, išvaizdumas, ilgaamžiškumas, komfortiškumas (kaip tokios klasės automobiliui).
Žiema varomas galas tikrai nėra malonus dalykas, tačiau vasara važiuoti su varomu galu tikrai yra maloniau už priekinius.
Reikėtų pradėti nuo to, kad tai - Mercedes-Benz, o ne Volkswagen Golf. Mercedes-Benz automobiliai yra labai vertinami ir kone lėčiausiai nuvertėja iš visų automobilių. To priežastis paprasta - patvarumas, kokybė, ilgaamžiškumas. Neišimtis ir šis "mažylis", nors jis ir yra vienas pigiausių Mercedes-Benz kūrinių. Pirmiausia, kaip ir visi Mercedes-Benz automobiliai jis yra surinktas iš kokybiškų medžiagų - oda naudota naturali, o ne kaip Volvo/SAAB automobiliuose - dermantinas, kuris tokių metų automobiliuose jau būna sutrukinėjęs, išbyrėjęs. Jei jau pradėjome apie odą, tai odinės sėdynės be savo patvarumo yra tikrai komfortiškos, su veliūru nepalyginsi (aišku, žiema norėtųsi šildomų sėdynių, nes automobiliui visą naktį prastovėjus lauke, kol salonas šaltas, ant jų sėdėti tikrai nėra pernelyg malonu na, bet tokia jau ta oda...). Išorė šio Mercedes-Benz yra labai daili (ypač tie Avantgarde sparneliai ant priekinio bamperio pagyvina automobilio priekį), bet salono dizainas, žinoma E klasei nei iš tolo neprilygsta (nebent Avantgarde su karbonine apdaila žiūrisi dar gražiai, tačiau Elegance/Classic medžio apdaila tikrai negraži ir netikroviška). Kas dėl salono erdvumo, tai tikrai nėra E ar S klasė ir vietos gale tikrai nėra ypač daug, tačiau bagažinė tikrai didžiulė kaip tokiam automobiliui. Dėl komforto, tai tas pats dalykas žinoma, komforto kaip E ar S klasės čia tikėtis neverta, tačiau su R15 ratlankiais ir odiniu salonu jis yra išgaunamas tikrai neblogas. Mano galva būtinas patobulinimas šiam automobiliui (jei perkate neatnaujintą modelį) - skaidrios lempos, nes be jų jis atrodo kur kas senesnis nei iš tiesų yra (gražiausios žinoma AMG, bet jos gana brangios na, o pigesnė alternatyva - perdėti nuo atnaujinto modelio). Jei nusipirksite šį automobilį su atstumo jutikliais ir laikysite jį daugiabučio kieme, o ne garaže ar saugomoje stovėjimo aikštelėje, tai gana greitai pastebėsite, kad parktronikai tiesiog dingo netgi dienos metu... Pačiam teko toks malonumas, kai viduryje dienos kažkas juos išsilupo ir išsinešė... Didelė problema yra ta, kad norint juos pavogti netgi užtenka užkišti bet kokį raktą ir jį lengvai pasukti ir viskas... Jų kaina kaip ir daugumos automobilių - apie 1-1,5 tūkst. litų, taigi be casco tokias sumas mokėti tikrai menkas malonumas. Kai man juos pavogė, įsidėjau tuščias apdailas ir ši problema išsisprendė. Maniškis variklis - 2.2 CDI ir šiuo varikliu esu tikrai patenkintas. Pirmiausia, tai jis yra ekonomiškas ir pilti po ~6,5 dyzelio mieste yra tikrai smagus dalykas, kai tokios degalų kainos (greitkelyje vos virš 5 litrų)... Variklis yra vienas iš "didžiojo Mercedes-Benz trejeto" - 2.2. CDI, 2.7. CDI ir 3.2. CDI - tai patys patikimiausi šios markės dyzeliniai varikliai (ne veltui praktiškai visos E klasės taksi turi 2.2. motorus). Neišsigąskite frazės "taksi motoras"... Jie ten montuojami yra todėl, kad pirmiausia jie yra patikimi, o ne vien tik tam, kad suvartotų kaip galima mažiau kuro. Važiuoti su E220 (E klasė su 2.2. CDI motoru) tikrai įmanoma, o šiam "mažyliui" tokio motoro tikrai yra per akis (nebent norite skraidyti...). Tai - tikrai geriausias motoras jam (ekonomikos-patikimumo santykiu). Ką ir rašiau pirmame sakinyje, tai vis dėl to - Mercedes-Benz, o ne koks Volkswagen Golf. Detalių kainos be jokių abejonių didesnės nei jau minėto Golf'o, tačiau bent jau aš per 2 eksplotacijos metus keičiau tik savaime susidėvinčius dalykus (tepalai, padangos, stabdžiai ir t.t.), taigi - patikimumas tikrai didelis, o jei kas ir suges, tai užmokėsi kažkiek brangiau už Golf'ą, bet tuo pačiu ir užmirši, kad tą detalę remontavai (aišku, jei tai nebus tipiškas kiniškas fruktas...). Jau geriau dėkite originalią M-B detalę iš sroto, nei naują, tačiau kinišką prekę. Nepirkite lavonų. Koks bebūtų Mercedes-Benz patikimas ir ilgaamžiškas, tačiau net ir stipriausieji kažkada pavargsta. Saugokitės iš užsienio atvarytų tarnybinių automobilių (taksų, buvusių policijos ar apsaugos automobilių, nes jie jau tikrai būna nugyvenę savo gyvenimą...). Ir žinoma - tikrinkite servizuose prieš pirkdami (labiausiai sudominusiam automobiliui nepagailėkite kelių šimtų nuvaryti į Silber auto, nes paskui jo remontas gali kainuoti tikrai daugiau nei tuos kelis šimtus)... Nepirkite katės maiše, nes po dailiu kėbulu gali slėptis daug bėdų...
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt