Markės
1092 iš 1912
Mercedes-Benz C klasė, (W203) 2000 - 2007
525Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 25
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antros kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta – trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h. Tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h:


Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:





Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 25
Tomas | 2011-10-05
MB C220 2,2cdi Elegance 2000m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Simpatiška išvaizda, kuro ekonomija, kokybiškas salonas, malonus vairavimas, tvirta važiuoklė.
Silpnai apdorotos skardos nuo korozijos.
Automobilį pirkau iš Italijos, todėl kėbulas nepriekaištingai švarus, be rūdelės. Kiek teko apžiūrinėti parvarytus iš Belgijos, Olandijos, jau prie arkų matosi pūslelės. Na čia ko gero visų Mersų bėdos- silpnai apdorotos skardos, todėl kol kėbulas švarus, visą kėbulą apdirbau iš vidaus su Dinitrol technologija, vistiek bus didesnė apsauga nei nieko nedaryti. Taip pat gana sunkiai radau su atlenkiamomis galinėmis sėdynėmis (bet radau!). Salonas odinis, tamsus, oda ventiliuojama (su mažomis skylutėmis), labai praktiškas, gražiai dera viduje prie medžio apdailos ir nikeliuotų elementų, žiūrisi irgi labai solidžiai, jei dar pats Mersas šviesios perlo spalvos. Patiko kokybės pojūtis, medžiagos išties visur kokybiškos, viskas padaryta labai sumaniai ir gražiai, sėdynės patogios, reguliuojasi puikiai, viskas veikia labai tiksliai ir be didesnių priekaištų. Vietos kaip tokios klasės automobiliui viduje išties pakankamai, bagažinė nustebino taip pat labai didelė. Sumontuota tikrai nebloga originali garso aparatūra. Pačiame salone buvo tik pora problemėlių (kaip supratau vėliau kaip ir pas daugely)- užsikirtes oro padavimo į kojas klapanėlis, todėl užvedus auto įkiriai klaksi kokį 15 sekundžių (jau pripratau :) ), ir per šiltas dienas nuo karščio užtamsėja skydelio pagrindinis informacinis ekranėlis (irgi daugelio MB bėda), šias problemas tvarko kai kurie elektrikai, bet pats ekranėlį parsisiunčiau iš Italijos naują, dabar viskas liuks. Važiuoja kaip ir visi panašios klasės auto, nėra didelio laivo įspūdžio, (tai ne E ir ne S klasė :)), bet tikrai neblogai. Įsigijus teko pasikeisti priekinius amortizatorius bei keletą sailenblokų, kurie įkiriai girgždėjo. Iš esmės pati važiuoklė labai kokybiška, tvirta, jokių papildomų garsų, į duobes reaguoja tikrai maloniai. Patinka be abejo didelis priekinių ratų susisukimo kampas, tvirtas vairas ir apskritai jaučiasi stabilus, saugus važiavimas bei geras "judrumas". Malonu su tokiu automobiliuku nardyti gatvėse :) Ypač nustebino važiavimas užmiestyje: lekia labai smagiai ir maloniai, tenka važinėti nesustojus po 300km, tikrai nesijaučia jokio nuovargio. Iš išorės jis gana simpatiškas, Elegance dar papuošia nikeliuotos detalės, atrodo paprastai, bet saldžiai ir maloniai nuteikia gomūrį :) Variklis 2,2 cdi, 105kw, be abejo tai nėra 2,7 ar pan. bet galios kaip nedideliam automobilui išties pakanka, traukia smagiai, 6 bėgiu gali drasiai lenkti užmiestyje nebijodamas, kad pritrūks jėgos. Pagrindinis pliusas: ekonomija, užmiestyje vidutiniškai suvartoja apie 5,5l/100km, mieste nedaugiau 7l. Ištiesų nustebino, negalvojau, kad vokiečiai moka gaminti taupius auto (esu pripratęs prie Toyotos auto) :). Variklis aišku dirba ne kaip pas japonus, bet palyginus ramiai ir tyliai. Papildomų bėdų nebuvo, keičiau tik vieno purkštuko tarpinę. Daugiau po kapotu nieko remontuoti neteko, viskas dirba ok. Eksploatacija, skirtingai nuo mano ankstesnes nuomonės, tikrai nesikandžioja, yra apstu pakaitalinių važiuoklės dalių ir tikrai už galvos netenka griebtis :) Po įsigijimo važiuoju susitvarkęs jau metus, viskas laiko puikiai. Manau šis automobilis yra pats optimaliausias santykis tarp jo šios dienos kainos ir kokybės. Tikrai nenusivyliau.
Pilnas atsiliepimas...
Petras | 2011-10-03
Mercedes-benz C220
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas,išvaizda,komfortas
Galas varantys, Elektronika.
Iškart norėtusi parašyti ,jog automobilis buvo išties labai komfortiškas nežiurint į tai ,jog sėdynes buvo veliurinės. Sunkokas vairas taip pat leidžia suprasti ,jog sėdi ne prie žaisliuko. Viduje pakankamai vietos visiems.Nereali buvo garso aparatura(bent jau pas mane). Automobilis buvo gana ekonomiškas mieste spaudžiant ryjo kokius 8-10 litrų dyzelio. Uzmiestyje isvis 6-7 litr. dyz. "AVANGARDE" apdaila taip pat pridėdavo šiokio tokio žavesio šiam automobiliui. Automatinė pavarų dėžė taip pat dirbo be priekaištų ir galios jau užteko nors geriau jeigu rinktis tai rinktis 2.7 variklį manau šiam automobiliui būtų pats tas. Vienu žodžiu labai patiko ,jog automobilis gražus,greitas ir kas be ko labai taupus. Na dabar šiek tiek apie minusus. Įsigjau šią mašina šiek tiek "padrožta" todėl tikrai daug vargau kol pastačiau "mersą" ant kojų. Turėjau problemų su kuro siurbliu pakeisti man kainavo "TANAGROJE" apie 1800litų. Po to pas mane pastoviai grybaudavo elektronika. Nueini i parduotuve grįžti o mašina "pulteliu" negali atidaryti iš pradžių galvojau ,jog akumas sėdo . Pakeitėm ir vėl tas pats. Taip žinau tame raktelyje-pultelyje yra avarinis raktas kuris gali atidaryti duris ,bet žiema duodu 100% jus juo neatidarysit nes nelabai pas per 10 metų atidarynėjo juo duris todėl spina yra užkirmijus. Vos vos ilizdavau per bagažine. Žodžiu jokių budu nenoriu keikt šio modelio tiesiog turbut man tikrai su juo nepasiseke rašau tai su kokiais remontais man teko susidurti. Beje norečiau dar pridurti ,kad nesilankytumėte "Tanagroje"! tokių "žulikų" dar reikia paieškoti. Minusų butent so variklių neturėjau. Šeip man labai patiko ,jog galios jeigu reikia užtenka ir tai ,jog tikrai labai ekonomiškas.Vos ne už 45LT važinėdavau visa savaitgalį. Šeip jau kainas jie tikrai laiko nebūtų "mersas". Detalios yra brangios kaip ir visų "mersų" ,bet manau jeigu pirkti jį geroje buklėje didelių problemų neturetumėte turėt. Kas be ko kaip ir ,bet kokia mašina jį reikia prižiurėti. Butinai patikrinkite gerame autoservise ar iš niekur tepalai nebėga ar visi šarnirai salenblokai ir stabilizatoriai savo vietose. Tai tikrai labai stilingas komfortiškas automobiliukas žimiai gražesnis už ta pačia BMW 3 (Bent jau man) .
Pilnas atsiliepimas...
romas | 2011-07-22
c270 cdi universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas galingas patikimas
mazoka vietos tiek priekyje tiek gale ir bagazineje, bei greitai dyla galines padangos
turiu mechanine versija, apie ja nieko blogo negaliu pasakyti, tik tai kad jis kaip pasiutes veza mane toliau ir niekaip negaliu jo nudeveti. su juo vaziuoju jau 6 metai ( nuvaziavau 380 000 km) , jis man atsibodo, bet bijau keisti i kita nes taip kaip sitas turbut niekas nelaikys. pirkau deveta 152 000km begusi automobili, puse milijono ir remonto buvo tik eksplotacinio kalades tepalai diskai stabdziu ir buferiu dazymas. variklis standartiskai 125 kW, bet as buvau kaune tai pas mane 170kW ir 480Nm, kuro sanaudos ne daugiau nei 7 litrai tiek mieste tiek uzmiestyje, 60 litru uztenka nuo marijampoles per visa lenkija iki frankfurt oder. turiu tik viena problema turbina kazko cypia (jau kokius 150 000km) meistrai nieko neranda kodel taip. tepalai, filtrai, padangos, stabdziu kaladeles, keiciau 4 purkstukus ir daugiau nieko. butinai pasitikrinti variklio elektronine dali, bei kebulo geometrija, daugiau negaliu nieko pridurti.
Pilnas atsiliepimas...
Romka | 2010-12-19
mercedes c270 cdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tikrai geresnis už audi a4 ar bmw 3serijos
gana maza bagažine
pirma kai nusipirkau automobili buvo tikrai geras labai prabangi ir praktiškas masinike tik va po keik laiko pasirodė minusas bagažine labai mažyte :) bet cia tik gal tik man minusas :) taip važiavimas tikrai prabangus ir kai reikia gali buti ir sportiska be jokiu problemų nors tai ir dyzelis... sia masina lyginčiau su bmw 330d. ir manau kad sis mersas yra geresni. būtent 270 cdi variklei labai geri jokiu problemu neturejau ir keik zinau ja labai geri galima sakyti amžini tai puikus automobilis
Pilnas atsiliepimas...
Zilvinas | 2009-04-28
MB C 320 4 Matic 2004 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ivaizdis, patikimumas
Brangus remontas
Puikus nesenstantis dizainas, gera surinkimo kokybe, puikios medziagos, naudojama tikra oda o ne odos pakaitalas, gera ergonomika, patogios sedynes kurias ivertini tolimam kelyje. 3.2 litro (benzininis) vienas is geriausiu merso kada nors gamintu varikliu gamos. Normaliu rezimu vaziuojant pakankamai ekonomiskas ( mieste 12-13 l), uzspaudus atsibunda zveriukas ir pajauti kaip tave lipdo i sedyne. Remontas brangus, isvada jei negali skirti pinigu remontui, ekplotacijai geriau reikia pirkti Golf. Mersai nuverteja maziausiai lyginant su kitais auto. Issirinkti nenudrozta mersa.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt