Markės
1105 iš 1912
Mercedes-Benz CLK klasė, (W208) 1996 - 2002
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 11
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz CLK-klasė yra vidutinio dydžio galiniais ratais varomas kupė arba kabrioletas. Automobilis atstovavo naujai Mercedes klasei, kadangi kompanija siekė įsitvirtinti ne tik solidžių ir prabangių sedanų rinkoje, bet ir labiau sportiškų kupė automobilių rinkoje. Nors automobilis buvo gaminamas ant C-klasės platformos, tačiau išorės dizainas yra labai panašus į E-klasę, taip pat ir varikliai bei kaina yra artimesni E-klasei, todėl daugelis mano, kad CLK yra E-klasės kupė versija. Pirmos kartos CLK buvo pristatytas 1996 metais, praėjus trims metams nuo 1-osios kartos C-klasės modelio pristatytmo. CLK yra ne toks prabangus ir brangus kaip SL-klasės kabrioletas, tačiau ir CLK buvo gaminamas galingasis AMG variantas – su 5.5 litro V8 varikliu su 342 AG (255 kW) galia ir 510 Nm sukimo momentu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas „CLK“ šifruojamas kaip Coupe Leicht Kurz – kupė, lengvas ir trumpas.

Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.

Galingiausias AMG variantas turi 5.5 litro V8 variklį su 342 AG (255 kW) galia ir 510 Nm sukimo momentu:



Šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:




Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:


2018-11-05
Mercedes Benz CLK200 Kompressor Elegance
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Praktiškas dviejų durų kupė, puikus komforto lygis, ko gero paskutinis klasikinio Mercedes-Benz dizaino pavyzdys
Prastas visapusiškas atsparumas korozijai, elektriniai gedimai, silpni 2 litrų 100 ir 120kW varikliai.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5
Bendras automobilio aprašas
Pirma Mercedes-Benz CLK karta tai automobilis, kuris bandė pavergti keturių žibintų fanus su savo seksualia dviejų durų figūra. Verta paminėti, kad modelis turėdamas panašumų į E klasės dvidurį automobilį vis dėlto yra pastatytas ant senojo W202 C klasės bazės. Po trijų metų patirties su šiuo automobiliu, mano nuomone, tai nebūtinai reiškia, kad tai yra neigiamas faktorius. Vairuojant šį CLK yra jaučiamas Mercedes'o elegantiškumas, komfortas, stabilumas bei solidumas kelyje. Avantgard automobiliai pasižymėjo kietesne bei žemesne važiuokle, priduodančia šiam kėbului vairavimo sportiškumo pojūčius. Tačiau, mano nuomone, tai nėra automobilis skirtas aštriai bei greitai išiminėti posūkiams. Anglų kalboje yra tobulas apibūdinimas tokio tipo automobiliui - tai cruiser'is - malonus bei atsipalaiduoti verčiantis sutvėrimas ant keturių ratų. Būtent dėl to kartais galima užmiršti, kad sėdite ant senojo C klasės sedano bazės. Tai E klasės lygio komfortas kupė kėbulo tipo išpildyme. CLK klasė pasižymi E klasės pločiu, priekyje sėdint jaučiama erdvė, galima patogiai įsitaisyti ir atsipalaiduoti. Su pirma CLK karta Mercedes taip pat norėjo pabrėžti, kad tai yra 4 žmones talpinantis automobilis. Bet kuriuo atveju, gale sėdėti galbūt ir patogiau už daugumą tų metų šio segmento konkurentų, tačiau žmonių, kurių ūgis siekia virš 1.70m galvos lies stogą ir tai gali priversti jūsų draugus, gimines ir pažįstamus svarstyti kodėl nusipirkote dviejų durų Mercedes. Ne jūsų reikalas, mintyse atsakykite drąsiai, patogiai laikydamas bei vairu sukdamas Mercedeso ratus susukimu, kurio kampu ko gero nepasižymėjo nei vienas kitas tų metų automobilis. CLK pasižymi didelio tūrio bagažine. Ten galite prikrauti daugiau nei į kitų automobilių sedanus, rimtai. Galinės sėdynes atsiverčia, galite ten kišti čiužinius, spinteles, ratus, stendus, kolonėles - talpa didelė. Tai yra detalė primenanti, kad CLK yra praktiškas dviejų durų kupė. Nesate įsitikinę ką manyti apie automobilio išvaizdą? Galbūt mano supratimas padės jum susiformuluoti asmeninę nuomonę. Mano akimis, tai yra gražiausias tos kartos Mercedes, po Mercedes SL R129. Šis Mersas yra vienas iš paskutinių Mercedes automobilių parodantis savo tikrą stambumo, raumeniškumo bei elegancijos junginį. Manau, kad būtent šis kėbulas tobulai atspindi, su kokiomis kėbulo linijomis keturi žibintai atrodo efektyviausiai bei patraukliausiai. Tai vis dar buvo Mersas, kuriam nerūpėjo būdai kaip įtikinti žmones savo seksualiom bei aptakiom figūrų linijom. Ne, šis automobilis per daug subrendęs, kad stengtųsi įtikti pigiam jaunų vaikų susidarytam įvaizdžiui, kokia turi būti Kupė. Ir tai yra sena Mercedes Benz dizaino idealogija, kuri mano akimis - nebeegzistuoja naujose kartose. Gaila. Atsižvelgiant į minusus, verta paminėti, kad šio kėbulo modeliai turėjo labai menką atsparumą korozijai (gamybos metu pradėti naudoti vandeninės bazės dažai, prastos cinkavimo technologijos), daug elektros instaliacijų gedimų ir kt. Būtent šios kartos išleidimo metu Mercedes oficialiai prarado savo nesunaikinamų automobilių gamybos prestižą bei reputaciją. Kartais susiduriama su apgailėtinais gedimais, kurie neturėtų egzistuoti šioje prabangos klasėje kaip: elektrinių sėdynių valdymo gedimai (yra girdėta atvejų, kai sėdynės be priežasties pradeda važinėti, kur užsimano kelionės metu, perdega kompiuterio, aušinimo kondicionieriaus rodmenų pikseliai, genda vakuuminė sistema atsakinga už automobilio užrakinimą ir daug kitų). Tai nėra patikimas automobilis. Varikliai galbūt nenusipelno šio pareiškimo, tačiau elektra bei kėbulas - visiškai. Interjero kokybė gerai išlaikytuose modeliuose dar šiek tiek kvepia prabanga. Tačiau nesunku rasti modelių su limpančiais daugiafunkcinio vairo mygtukais, atšokusiom durelių bei likusio interjero apdailom, suplyšusiomis odinėmis sėdynėmis ir kt. Šių modelio interjero kokybės ilgaamžiškumas yra absoliučiai tiesiogproporcingas savininko dėmesiui, kuris buvo skirtas interjerui prižiūrėti. Garso izoliacija? Niekad nesitikėkite daug iš senų dviejų durų kupė, kurių priekinės durelės neturėjo rėmų stiklams. Tai būtų naivu. Garso izoliacija nėra gera važiuojant autostradoje. Reikia šiek tiek kelti balsą, norint apšnekėti įvairias jūsų dienos aktualijas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kėbulo detalės yra brangios. Šie automobiliai reti Lietuvos gatvėse, todėl kėbulo detalių rasti sunku, ypač žinant kaip jos mėgsta rūdyti. Šrotuose išardyti sparnai yra graibstomi kaip nukainuoti bananai Lidl ar Maximos parduotuvėse. Padoriai išlaikytų priekinių sparnų, buferių, žibintų kainos gali siekti 100 eurų už vienetą. Legendinis MB ženkliukas iš Silber Auto - 38 Eur. Originalios detalės šiam modeliui yra ir bus brangios. Tai faktas ir turėkite tai omeny. Įmanoma rasti pigesnių, nekokybiškų Taivanietiškų detalių. Eksploatacija su 2.0l Kompresoriniu varikliu, kuris turi 141 Kw, gali būti matoma aukščiau. Tai ganėtinai patikimi varikliai. Ypač po facelift modelio, kada buvo atsisakyta komponentų, kurie ankstesniuose modelio metuose vedė kompresorių prie neišvengiamių remonto darbų. Apskritai manau optimaliausias variantas šiam kėbului yra 3.2 V6 variklis. Tačiau virš 140Kw turintys kompresoriai turi smarvės, nepulkite nusukti nuo jų nosies. Šis modelis pasiekė savo absoliutų nuvertėjimo dugną. Tačiau niekada nesižvalgykite į variantus iki 2000Eur. Tai nebus gerai išlaikytas automobilis.
Patarimai perkančiajam
Žiūrėkite Facelift modelius. Optimaliausi varikliai šiam automobiliui tik su galia viršijančia 140kW. Prieš perkant, tikrinkite korozijos židinių formavimasį tiek kėbūlo paviršiūje (arkos, sparnai, bagažinės spynelės aplinka, durų kraštai ir kt.), tiek apačioje. Tai puikus startas prisijungti prie Mercedes Benz automobilių gamos, sėkmės jum.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt